melizardman Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) ik weet niet of deze bug al bekend was, maar nog een plaats om in de lucht te lopen: bij stage 25 in los santos Bewerkt: 5 september 2007 door melizardman Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Hij staat er niet bij!!! Ik heb een nieuwe ondekt!!! Reactie op MartyCeha Bewerkt: 5 september 2007 door gta-freak-24 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik weet ook wel dat hij er niet bij staat, maar alleen maar om aan te geven: Kijk eens, hier heb je er meer! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 waar? Zie ook: De link in z'n 1-na-laatste post in dit topic. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Alsjeblieft, hier heb je een lekkere reactie De link in deze quote Reageren
Dexist Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 hoi ik heb iets ondekt: als er een trein bij een station staat te wachten moet je de machinist er uit schieten. dan zul je zien dat de trein begint te rijden zonder machinist!! alleen voor heel even, als ie iets verder dan het station zelf is stopt hij al weer.. maar toch wel grappig.. en als je na dat je de machinist er uit hebt geschoten in de trein gaat (als passagier) dan gaat de trein ook rijden, en kun je ook nog skippen naar het volgende station(hij zegt dan press up of zo to skip next station of zo) en dan ben je bij het volgende station zonder machinist ... alleen staat de trein wel stil vlak voor het station... Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Echt iets nieuws is dit, jammer genoeg voor jou, niet. De trip skip is al enorm lang bekend, deze zit ook in missies. Als je een missie doet waarmee je ver moet rijden, en je faalt, zul je de Trip Skip krijgen. Wanneer jij de machinist uit de trein schiet, rijdt de trein waarschijnlijk nog. Je kunt dit vergelijken met een wagen waar jij in een redelijke snelheid in rijdt, en er plotseling uit sprint. Je zult zien dat deze doorrijdt. Hetzelfde geld dus voor de trein, hij heeft nog snelheid en rijdt nog net het station uit. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Echt iets nieuws is dit, jammer genoeg voor jou, niet. De trip skip is al enorm lang bekend, deze zit ook in missies. Als je een missie doet waarmee je ver moet rijden, en je faalt, zul je de Trip Skip krijgen.Wanneer jij de machinist uit de trein schiet, rijdt de trein waarschijnlijk nog. Je kunt dit vergelijken met een wagen waar jij in een redelijke snelheid in rijdt, en er plotseling uit sprint. Je zult zien dat deze doorrijdt. Hetzelfde geld dus voor de trein, hij heeft nog snelheid en rijdt nog net het station uit. mm ja maar hij staat stil op het station en dan schiet ik hem er uit... en dan na een klein poosje gaat de trein zonder machinist een klein stukje rijden Bewerkt: 10 september 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Het zou eventueel kunnen dat de trein op een stukje staat, waar de rails naar beneden loopt, of in andere woorden, de grond is schuin. Als de trein daar een klein stukje rolt, gaat hij steeds meer snelheid maken, totdat er weer een stukje komt waar de grond weer omhoog gaat. In andere woorden: het ligt gewoon aan de schuine stukjes. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 mmm bij elk station is dit zo, en na het er uit schieten duurt het even en dan gaat hij pas rijden(dus het is niet zo dat die machinist bij wijze van hem op de rem houd want ander moest hij meteen gana rijden) ik ga even proberen een filmpje er van te maken Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Als ik er iemand uitschiet rijd hij niet meer verder hoor... en als je als passagier instapt is het wel logisch dat hij rijd... anders kom je nooit ergens Reageren
Dexist Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 hoi ik heb iets ondekt:als er een trein bij een station staat te wachten moet je de machinist er uit schieten. dan zul je zien dat de trein begint te rijden zonder machinist!! alleen voor heel even, als ie iets verder dan het station zelf is stopt hij al weer.. maar toch wel grappig.. en als je na dat je de machinist er uit hebt geschoten in de trein gaat (als passagier) dan gaat de trein ook rijden, en kun je ook nog skippen naar het volgende station(hij zegt dan press up of zo to skip next station of zo) en dan ben je bij het volgende station zonder machinist ... alleen staat de trein wel stil vlak voor het station... mmm bij elk station is dit zo, en na het er uit schieten duurt het even en dan gaat hij pas rijden(dus het is niet zo dat die machinist bij wijze van hem op de rem houd want ander moest hij meteen gana rijden) ik ga even proberen een filmpje er van te makenhier het filmpje!! Reageren
melizardman Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 uhh... ik heb een grote glitch gevonden in san fierro de gehele rand rondom het gebouw is een ingang: Reageren
Teraku Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Maar ik zie de glitch ervan niet? Ik zie geen ingang, alleen een lege muur en een richel bij de cirkel. Bewerkt: 18 september 2007 door Teraku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.