Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

*glitch*
Klinkt als / lijkt op de bodem van Hemel P waar het interieur van dit savehuis zich bevindt in het H.I.U. Heb je al geprobeerd om het met een Jetpack te doen i.p.v. springend? Dan kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon met je Jetpack in Hemel P vliegen. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst in san fierro en was een beetje aan het rond rijden, maar toen begonnen opeens die vervelende gang's op mij te schieten en sprong ik men auto uit. Toen rende ik een stukje door. Totdat er een soort boulevardje was, en toen kon ik gewoon door het hek lopen. Ik viel in het water :S dus het was knap irritant om daar weer uittekomen. Toen ging ik weer naar dezelfde plek en toen gebeurde het gewoon weer. Ik heb een screen dat ik in het hek sta. Het was trouwens bij de gant bridge: glitchdo4.png

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laatst ook gehad dat er iemand half in de stoep stond en niet weg kon en ook dat ik bij die brug voor de trein kun je ook door zo'n pilaar zwemmen ( en als dit hier al eens gezegd is sorry dat ik het dan over 't hoofd zag )

Link to comment
Delen op andere websites

Dag Easter Eggs verslaafden, dit is een soort van Bug.

Ik was gisteren wat aan het San Andreasen en ik was wat aan het klooien met een Dodo, niets speciaal, Ik spring uit het vliegtuigje , Parachute aandoen, Veilig landen, etc.. Ik land bij Fire Department n°3 in Las Venturas, en ik liep wat rond. Tot mijn grootte verbazing is de muur bij de Cactus niet "solid" (vast) en kun je zo onder het gebouw lopen of springen.

Een mapje van de locatatie (ONGEVEER!!!)

Daar moet LV Fire Department 3 zijn :engel:

Ga naar de achterzijde van het gebouw waar de cactus is, Schiet wat op de muur en je ziet dat er geen vonken afspringen, loop nu door de muur. Je kan nu niet meer bewegen, maar als je wat springt kun je zo weer bewegen en kan je een klein beetje rondlopen onder het gebouw :)

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dit een easter egg is. :N

Een easter egg is namelijk een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Bugs kun je hier posten.

Bewerkt: door oekelwm
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is jammer wel geen EE Zoals hierboven gezegt wordt :) We hebben een speciaal topic voor bugs en glitches

Die kan je vinden bij general topic. Ik denk dat dit topic nog wordt samengevoegd. Ik ga trouwens meteen even kijken (Speciaal voor jou ja :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet heus wel wat een Easter Egg is hoor daarom staat er [Bug] Fire Dept n°3 LV en niet

[EE] Fire Dept n°3 LV ;), lezen jullie ook wel de inhoud? ik zeg ook duidelijk dit is een bug en geen easter egg...

@Bigstijn : Denk je dat ik nieuw ben?

Het is gewoon erg lang geleden dat ik hier nog geweest ben >.<

Annyway, iemand al geprobeert?

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Nee gewoon, Ik wist even niet waar te plaatsen, dus maar in het EE forum :D
Wat ben ik blij, dat niet iedereen deze instelling heeft.. Bugs horen altijd in het "Bugs & Glitches" topic, zo dus ook in dit geval. Derhalve samengevoegd met het betreffende topic, aangezien dit gewoonweg geen Easter Egg is.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...