Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik en een maatje van me zoeken vaak naar bugs enzo in vice city en san andreas en we waren

een beetje aan het zwemmen in san fierro toen we een onafgewerkt stuk zagen zitten in de bodem van de

zee. :?

Het is bij die onderzee-er , tegen de kant aan ( kijk de fotos )

Raar he!?

laterss , greetz l.sio

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik en een maatje van me zoeken vaak naar bugs enzo in vice city en san andreas en we waren

een beetje aan het zwemmen in san fierro toen we een onafgewerkt stuk zagen zitten in de bodem van de

zee. :?

Het is bij die onderzee-er , tegen de kant aan ( kijk de fotos )

Ik zie geen foto in je bericht, maar ik denk dat je de San Andreas-breuklijn bedoelt. Dit is geen onafgewerkt stuk van het spel, maar is zo bedoeld. Meer informatie over de San Andreas-breuklijn vind je op WikiGTA, om precies te zijn op deze pagina: *KLIK*.
Link to comment
Delen op andere websites

nee het is niet de san andreas breuklijn , het is echt een grijs gaatje ( bij mijn eerste bericht zaten geen fotos , maar ik had er nog 1tje geplaatst met fotos erbij ) dan zie je het.

Ik heb trouwens nog iets raars gezien , bij die legerbasis in LV.

Als je ''aezakmi'' ( code dat er nooi politie achter je aan komt ) intypt en je vliegt met jetpack naar die legerbasis.

Staat er op elke hoek bij zo'n hek een automatische rocketlauncher die op je schiet als je te dichtbij komt

Die raketten blijven je volgen.

Als hij schiet en je gaat met je jetpack OP die rakettenschieter staan , komt die raket tegen zichzelf aan , en vernietigd die automatic rocketlauncher zichzelf , echt dom! :?

probeer maar

laterzz , l.sio ! ;);)

Nog iets:

Als je met een Bandito ( dat crossautootje zonder ramen enz. ) de transfender in gaat en je zet er nitro op en je verandert de wielen dan verandert het motorblok :? ( nadat je hem getuned hebt )

( kijk voor duidelijkheid naar de fotos hieronder )

post-64308-1172422786_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hey , wie kan mij meer vertellen over de poolhouse glitch , en veel mensen hebben het over dat je door een raam kan springen bij een ''spookhuis'' in prickle pine ( weer anderen zeggen in fort carson ) in las venturas en dat je dan

in area69 komt of in het legerbasis. :)

Uit de info die ik nu hier kan vinden kan ik niet veel halen.

wie kan me meer vertellen

aub ook een foto erbij als het kan ;):puh:

want ik wil ook bij me uitgespeelde save naar area69 of het gewoon uitproberen

thanx alvast ;)

greetzzz, l.sio

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een bug ondekt (ik weet niet of iemand hem al kend)dit is het plaatje zeggen als je hem al kende (ik niet :puh: ) en sluiten als hij al bekend is

edit:> ik wist niet dat dit topic erwas :duh::bonk:

>>> Door Bling: Zou je in het vervolg mij modtag willen laten staan, aub? Het verwijderen ervan is verboden. <<<

^^^^ er stond nix bij maar sorry voor alsnog

Bewerkt: door master gta
Link to comment
Delen op andere websites

Onder elk stuk land zit water, als je alle landschap weg zou halen bij San Andreas dan zou je een hele groto zee hebben. Het spel eindigt ook bij 'onzichtbare muren' daar is ook alleen maar zee.

Moet je dit zien

Echt raar he ik hgad gesaved en toen kwam opeens dit :clown:

Dat lijkt wel op je player_skin. Heb je ook dezelfde tatoages op het poppetje staan?

Bewerkt: door DirtyDutch
Link to comment
Delen op andere websites

Onder elk stuk land zit water, als je alle landschap weg zou halen bij San Andreas dan zou je een hele groto zee hebben. Het spel eindigt ook bij 'onzichtbare muren' daar is ook alleen maar zee.
Moet je dit zien

Echt raar he ik hgad gesaved en toen kwam opeens dit :clown:

Dat lijkt wel op je player_skin. Heb je ook dezelfde tatoages op het poppetje staan?

ja dat zijn ook me tatoages

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dit zien

Echt raar he ik hgad gesaved en toen kwam opeens dit :clown:

Ja heb ik ook een paar keer gehad

echt ontzettend xxx

moet je erst opnieuw opstarten enzo

>>> Door Dutchy3010: Letten we een beetje op het taalgebruik, svp? ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk politie rijdt met niemnad erin :puh:

Hij heeft sirene aan. en reed toen 10 seonden en toen ging sirene uit en stopt de GHOST car met rijden :puh:

ik moest snel een foto maken want de Vagos kwamen er gelijk aan :puh: (zie rechts )

EDIT : Hij rijdt hele tijd acher me aan ! :bonk:

Ik ga een stukje naar voren hij ook

Ik ga weer naar acher en toen zet hij ze sirene weer aan en keerde hij weer om

post-37215-1173428966_thumb.jpg

Bewerkt: door gunit-gangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

*Bump*

Nog twee leuke glitches ontdekt:

1. Als je een granaat door de bovenste ramen van Wang Cars gooit, valt die door de vloer op de eerste verdieping.

2. Als je met een auto over de sporen rijd, gaan de slagbomen dicht (ik heb gekeken of er geen trein achter me aan zat).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...