Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik begrijp je niet echt :? Je zegt dat je ze hebt omgebracht d.m.v. Remote bommen. Dan is het toch niet gek dat ze dood op de grond liggen?

kijk dan naar die 2 homies voor CJ die inelkaar gedrukt opelkaar gestapelt zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je niet echt :? Je zegt dat je ze hebt omgebracht d.m.v. Remote bommen. Dan is het toch niet gek dat ze dood op de grond liggen?

kijk dan naar die 2 homies voor CJ die inelkaar gedrukt opelkaar gestapelt zijn

Ow nu zie ik het pas :bonk: Mijn excuses voor mijn fout. Dat is een glich/bug oftewel een fout in het spel ;)

Dat is niets om je zorgen over te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk gebruik je de Homie Spawn cheat in de N00bmode.

Want zo te zien staan er meerdere homies in elkaar en dat kan alleen met n00bmode.

Ook kom je nooit zoveel homies tegen als daar liggen dus a.u.b. voortaan niet met trainers/mods rare situatie's maken en dan screens posten. Het is nep!

Gratz,

Boris H.

edit: Nog een bewijs van het gebruik van mods/trainers, je zal in het spel normaal nooit homie's zien met satchel charges.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk gebruik je de Homie Spawn cheat in de N00bmode.

Want zo te zien staan er meerdere homies in elkaar en dat kan alleen met n00bmode.

Ook kom je nooit zoveel homies tegen als daar liggen dus a.u.b. voortaan niet met trainers/mods rare situatie's maken en dan screens posten. Het is nep!

Gratz,

Boris H.

edit: Nog een bewijs van het gebruik van mods/trainers, je zal in het spel normaal nooit homie's zien met satchel charges.

ik heb geen noobmode (weet niet eens wat het is)

maar ik gebruikte rekruteer iedereen cheat met je eigen wapen ofsow

ik vond het maar vaag

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

je zal in het spel normaal nooit homie's zien met satchel charges.

Dit stukje wat je beweerd, klopt niet. Als je een homie recruteert, zal deze automatisch het wapen krijgen dat jij op dat moment draagt, en in dit geval waren dat dus kennelijk de satchel charges. Wat die "homies in elkaar bug" betreft: Dit komt doordat je er té veel tegelijk laat spawnen op één plek, waardoor ze in elkaar gespawnt worden, wat dus ook te zien is op jouw screen.

Aangezien we voor dit soort posts een speciaal topic hebben, voeg ik hem daar wel even mee samen (Glitches & Bugs topic).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens homies gerekruteert met een Minigun (Los Desperados) en ze kregen toch echt geen Miniguns hoor...

Anyway, dit is niet echt een bug, maar meer een foutje in het spel:

In de cutscene van Customs Fast Track (Wang Cars) hebben Kendl en CJ het over Grove Street, en dan vraagt Kendl: "What are we gonna do about Sweet?"

Alleen die vraag klopt niet echt als je de verhaallijn al hebt uitgespeeld....

Link to comment
Delen op andere websites

Heej ik heb san andreas nu een antal keer uitgespeeld en toen ging ik maar wat klooien op Mount C. Ik was toen rustig aan het lopen en toen ineens viel ik dwars door de berg, was echt super maf en toen ik bijna bij de grond was was ik niet dood ofzo ik kwam gewoon op de grond NAAST de berg terecht terwijl ik er doorheen was gevallen. Dat is tot nu toe echt het raarste wat ik bij san andreas heb meegemaakt :bonk::bonk:

>>> Door Bling: Topic samengevoegd met het reeds bestaande "Glitches & Bugs topic". :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies of dit een Glitch/bug is of een stunt maar ik vond het nogal raar. Ik was bezig met de quarry missions en dan heb jee een missie en dan moet je exposieven afleveren bij je eigen vliegveld, dat lukte dus mooi en toen ik ze daar heen rolde kreeg ik een unique stunt bonus omdat die tonnen zoveel x ronddraaiden. Ik vond het natuurlijk neit zo erg want ik kreeg er geld voor maar ja ik vind toch dat ik dit even moest melden :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de missie Doberman gedaan en toen werden 2 ballas mannetjes gered door de ambulance.

(Geluk :puh: )

Maar die gingen staan bij mijn Grove Street Crew

ik moorde er een. Die andere deed niets. Toen ik zijn geld pakte werd hij pas wakker en zag dat die gast dood was! :bonk: toen sgoot hij op mijn mannetjes :clown:

post-37215-1172218875_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het al een keer gepost is, maar laatst kreeg ik een fiets zover om op zn kop te blijven liggen, wat denk je, hij begint te branden en ontploft :puh: yeah sure :puh: een fiets die ontploft! .. slecht hoor R* :puh: Niet echt bug/glitch, maar luiheid van R*, dat wel in dit topic hoort vind ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...