Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

*Bump*

Nog twee leuke glitches ontdekt:

1. Als je een granaat door de bovenste ramen van Wang Cars gooit, valt die door de vloer op de eerste verdieping.

2. Als je met een auto over de sporen rijd, gaan de slagbomen dicht (ik heb gekeken of er geen trein achter me aan zat).

bedoel ald je gewoon op de plek van de trein rijd? Moet ik is proberen

Edit: ik denk dat dit geen bug is maar speciaal gedaan om het leuker te maken :puh:

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien staat ie er al maar geen zin om 50 pagina's door te spitten...Misschien is dit niet echt een glitch, maar ja...

1 Ga naar de Driving School en doe een missie waar je het meeste tijd hebt en OP het Driving School terrein (dus niet City Slicking) (Ik deed eerst dat je 5 rondjes moet rijden)

2 Doe de cheat aan dat je auto kan vliegen

3 Vlieg het oefenterrein uit

4 Doe de cheat uit (Tenzij je nog wilt vliegen)

5 Nu kan je door de stad rijden zonder verkeer! Helemaal nergens auto's, voetgangers, helemaal niks.

Ga alleen niet stil staan want dan stopt de missie. Stap ook niet uit de auto, want dan keer je weer terug naar de Driving School.

Volgens mij had je bij die missie dat je 5 rondjes moet rijden 40 seconde...Nu heb je wat langer, maar nog steeds niet erg lang (probeer is in je garage te zetten, is mij nog niet gelukt...)

Link to comment
Delen op andere websites

als deze topic er is mag hij weg

toen ik san andreas ging spelen van mt. chilliad

toen ging ik op de fiets en liet me valen op het moment dat ik viel drukte ik op driehoek

en ging met mijn parachut naar onder toen stopte het en zat ik opeens met een parachut op de fiets :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een welbekende bug, die inderdaad tijdens de 'Chilliad Challenge' op kan treden. Maar, deze bug is tevens inderdaad al een tijdje bekend. Buiten dat hoef je voor één bepaalde glitch of bug niet een nieuw topic aan te maken, aangezien we daar een speciaal topic voor hebben, waar iedereen zijn gevonden glitches en/of bugs kan melden. Het betreffende topic is hier te vinden.

Samengevoegd met het hierboven genoemde topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heel tof gevonden hoor.

Maar ik denk inderdaat niet dat het topic hier hoeft te komen.

Sorry als ik het fout heb hoor.

Maar het gaat hier tenslotte over easter eggs :sigaar: .

Maar toch mooi gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke glitches en bugs kun je melden in het daarvoor bestemde topic, waarmee ik dit topic dus even samenvoeg om verwarring te voorkomen. Daarnaast is de bug die jij beschrijft één van de meest voorkomende, en dus ook al vaak genoeg langs geweest. Maar goed, ik zal je topic dus even samenvoegen met het reeds genoemde topic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je kan het "hek" van de brug bij Grove Street kapot schieten. Dit is soms handig als je niet om wilt rijden :puh:

EDIT: @ Koe: Je kan het niet kapot rijden, alleen kapot schieten (geloof ik). Maar het lijkt op dat reclamebord van Reuniting the Families ja.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het "hek" van de brug bij Grove Street kapot schieten. Dit is soms handig als je niet om wilt rijden :puh:
Heel veel hekjes, schuttingen, etc. kunnen in het spel kapot en dit is normaal in het spel, zeker geen bug of glitch. Tenzij je wat anders bedoeld, laat dan even een screen of een plattegrond zien met de plaats.

Edit @ VWO-er: Dus vergelijkbaar met het reclamebord van de missie Reuniting the Families!?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

_KoE_Mzungu, hij bedoelt het hek dat 'Officer' Tenpenny in End of the Line kapotrijdt, voor de missie staat het er nog wel, maar is het al kapot te rijden. Als je het kapotgereden hebt dan zal het er tijdens de missie wel weer staan, al rijdt Tenpenny het dan kapot, barbaren die inwoners van San Andreas :clown:

VWO-er

@ EDIT hierboven: Inderdaad, al wist ik daar niet van dat dat voor de missie ook kpot kon...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 glitches/bugs,maar misschien waren ze al bekend hoor:

Zie dit filmpje van mij >>>

1ste Glitch/bug: Je moet hier zijn:

gtasaglitch1qd6.png

2de glitch/bug: zo moet je erin kunnen:

gtasaglitch2qq2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog iets gevonden. :)

Ga naar K.A.C.C military fuels gebouw uit de Up Up and away missie In las venturas.

Gebruik een vliegtuig of tank om binnen te komen.

Ga vanaf de ingang naar links en loop het pakhuis in.

als je naar boven kijkt zie je ballustrades hangen.

Spawn nu een jetpack en vlieg op deze ballustrades.

Als het goed is moeten de muren van het pakhuis nu verdwijnen

en lijkt het alsof je in het hidden interior universe zit. :?

(ik speel op de PS2 het kan zijn dat dit op de PC versie gerepareerd is)

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb een gave glitch als eerste ontdekt je gaat in Multiplayer op PS2 doe je ninja theme en hak je het hoofd van CJ af dan is het gedaan en loop je zonder hoofd en als je in een auto zit loopt het bloed naar benede :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...