Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Kheb een gave glitch als eerste ontdekt je gaat in Multiplayer op PS2 doe je ninja theme en hak je het hoofd van CJ af dan is het gedaan en loop je zonder hoofd en als je in een auto zit loopt het bloed naar benede :puh:
Welkom op het GTAforum 666Slipknot666 :klap:

Of jij de eerste bent die deze glitch heeft ontdekt wil ik toch wel in twijfel trekken. Als je op >deze pagina< van wikigta kijkt zal je zien dat die daar al staat vermeld, de eerste regel van de leuke glitches. Mits jij natuurlijk de persoon bent die dit als eerste aan de beheerders van wikigta heeft gemeld en zodoende hier op de site is terecht gekomen. Laat je je echter niet ontmoedigen, een volgende glitch zou je misschien wel als eerste kunnen ontdekken. Veel plezier hier op het forum en veel succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook iets raars gehad:ik recruteerde 7 gangmembers en na een tijdje wou ik ze dood schieten.

Ik schoot dus met een shotgun op een gangmember en hij ging maar niet dood!

Ik heb een granaat gegooid en ze waren nog niet dood,ze gingen wel dood als je hun hoofd eraf schoot. :?

Nog iets:ik vloog met een raindance boven Los Santos en plots kwam er op mijn scherm dat ik paredamic had uitgespeeld! En opeens was ik mijn m4 en mijn shotgun kwijt! :?

Of dit al bekend was:ik heb niet op al de pagina`s gekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook iets raars gehad:ik recruteerde 7 gangmembers en na een tijdje wou ik ze dood schieten.

Ik schoot dus met een shotgun op een gangmember en hij ging maar niet dood!

Ik heb een granaat gegooid en ze waren nog niet dood,ze gingen wel dood als je hun hoofd eraf schoot. :?

Nog iets:ik vloog met een raindance boven Los Santos en plots kwam er op mijn scherm dat ik paredamic had uitgespeeld! En opeens was ik mijn m4 en mijn shotgun kwijt! :?

Of dit al bekend was:ik heb niet op al de pagina`s gekeken.

Dat eerste kan ook bij zo'n Tattoogast.

Als je op hem schiet (zonder te richten, en zonder meteen z'n kop eraf te knallen) en hij is al dood, dan gaat ie (terwijl hij al dood is) nog z'n handen in de lucht doen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een geinig Bugje :).Als je de Cheat Ripazha doet (Auto's kunnen vliegen),en je gaat heel hoog,en dan toets je de Cheat nog eens,en je vliegt volle vaart naar beneden :D

Dat is toch geen bug :?. Stel ik heb een vliegtuig hoog in de lucht en ik zet de motoren uit en hak de vleugels er vanaf, dan vliegt zo'n ding ook in volle vaart naar beneden. Jij doet feitelijk hetzelfde, omdat je bij die tweede keer die cheat invoeren de cheat uitzet, en de auto dan dus niet meer kan vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ooit eens iets vreemd meegemaakt. Het was nogal chaotisch: Ik had politie achter me en ik zat vastgeklemd ergens bij Michelle's (vriendin) garage. ik reed dus in die pay 'n spray, maar ondertussen had ik tegen een taxi gereden en kwam die taxichauffeur daar woedend met een schop in de hand op me af en sukkelde mee in de pay 'n spray. toen ik uit de garage kwam was die taxichauffeur onsterfelijk! ik reed er een paar keer hard over, scoot er op, klopte er op, maar die vent bleef maar leven en met z'n schop op mij kloppen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeerde de at-400 in de garage van Verdant Meadows te zetten, en dit is het eindresultaat:

HPIM2708.JPG

Toen pakte ik een rancher om er weer in te komen, en hem nog te verplaatsen,

HPIM2713.JPG

Maar dat lukte niet, hij zat echt vast, en toen ontplofte hij en was ik wasted, ik vond dit wel vrij bijzonder en daarom dit topic, ps is het eigenlijk mogelijk om een at-400 daarin te krijgen?

PS ik speel op de xbox vandaar de slechte foto's...

sorry voor de grote foto's. als ze eenmaal geladen zijn werkt het wel goed ;)

Bewerkt: door Bling
Samengevoegd met het "Bugs & Glitches" topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je ken TA-400 er niet in krijgen is te klein. Ik heb het ook al is een keer geprobeerd maar dat lukt niet dus je ken het niet in de garage krijgen. ;)

Te klein :?

Maar idg gaat ie automatisch door de muur heen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend is, maar ik ontdekte het gisteren tijdens SA: MP:

gallery1zk6.th.jpg

Ga naar je savehouse in Prickle Pine (Las Venturas)

gallery2ts7.th.jpg

Spring op het kleine dakje boven de garage en ga voor het venster staan dat zich aan de zijkant van de muur bevindt. Spring vervolgens tegen het venster aan, en je zal er doorheen vallen.

gallery3ma8.th.jpg

gallery6ew3.th.jpg

Wanneer je terug naar buiten wilt, spring je gewoon terug door het raam.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

om te beginnen, ik zet het onderwerp hier maar omdat ik niet weet waar anders.

Ik was bezig een stukje territorium over te nemen toen ik zag dat ik bijna geen leven meer had. dus ik versloeg even de tweede wave en toen de tekst "you survived the second wave" op het beeld kwam, ging ik naar de 24-7 in de buurt om wat krachte op te doen en toen ik buitenkwam waren er geen ballasers dus keek op het plannetje en toen zag ek dat dat groepje ergens héél ver weg in een klein countrydorpje aan het rondcrossen was!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, hier hebben wel meer mensen last van, in een gangwar lopen sommige tegenstanders gewoon weg, zeer irritant natuurlijk. Je kan altijd een motor bij je hebben zodat je ze kan achtervolgen (dit doe ik altijd). Maar let op; je moet wel op tijd terug zijn in het gebied waar je de oorlog begon, anders verlies je hem, verder is er volgens mij niets wat hen tegenhoudt.

Je kan dit posten in het bugs en glitches topic.

>>> Door Bling: Verplaatst en samengevoegd met het betreffende topic, want dit is inderdaad geen Easter Egg.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi x !

Ik heb ook een glitch ontdekt. Ik weet niet of hij al ontdekt is, maar is post maar eens..

Eerst moet je naar je savehuis in Prickle Pine gaan. Ten zuide van de Yellow Bell Golf baan en ten oosten van het Verdant Meadow vliegveld.

Zet de super sprong code eerst aan: Boven, Boven, Driehoek, Driehoek, Boven, Boven, Links, Rechts, R2, R2.

Als je voor je huis in bovenstaande uitleg staat en je loopt naar binnen ga dan meteen rechts in de hoek staan. Doe nu de super sprong nu zal je gigantisch lang naar beneden vallen en na een tijdje val je in een soort spookwereld. Het moet een beetje Los Santos voorstellen maar dan helemaal groen en doorzichtig.

Dat was hem dan hij lijkt volgens mij een beetje op de Blue hell ofzo.

Ps. Het is mischien handig om een parachute mee te nemen want je valt nog al ver nadat je de superjump heb gedaan in dat huis en dat kan er voor zorgen dat je dood gaat

x Groetjes x Cherryl x

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...