Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

3)ik steeg op met mijn jetpack en ik ging dwars door een ghostplane, ik draai me om en ik zie de ghostplane dwars door een rots vliege.
het is inderdaad wel stom dat die overvliegende vliegtuigen soms wel solid zijn en soms niet..
4)ik ga ten weste/noordweste van madd dogg's crib in een smalle aflopende weg tusse 2 hoge rostwanden.

opeen vliegt er een ghostplane tege de rotswande, valt loodrecht op de baan en schuift gans naar benede, ik kijk en er zit geen piloot in!

ahhh het neerstortende vliegtuig weer .. ;) ... ja .. logisch .. daar zit ook geen piloot in. technisch niet een glitch . in politie en nieuws helicopter .. of de achtervolgende hydra's zitten ook geen piloten in .. waarom zou R* - het kost alleen maar extra ruimte , en rekenkracht .. niet functioneel en bijna niemand die het ziet
in de garage voor 2 autos aan je eerste savepunt (die garage) in sf , dan gaat de 2 auto weg na een tijdje en als hij ni weggaat, dan gaat bij de eerst de lak af, dan is ie gebroken wit.(mijn banshee verdween en mijn elegy bleef)
geen last van
en bij het savepunt in die steeg met een garage voor 3 autos
die ga ik ff nakijken .. dacht dat garages altijd 2 of 4 zijn :o
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier nog twee bugs:

  • Ik stal een busje, waarbij de passagier bleef zitten nadat ik was ingestapt. Met dit busje maakte ik vervolgens de bekende sprong van Mt. Chiliad, waarna ik in het water terechkwam. De passagier uitstapte en verdronk. Het gekke was echter dat hij wat geld liet vallen dat vervolgens op de bodem van de zee bleef liggen :?. Hier wilde ik een screen van maken, maar teon ik erheen zwom pakte ik het geld al voordat ik een screen kon maken. Daarom hierbij geen bewijs.
  • Toen ik wat op de politie aan het schieten was en richtte, rekten CJ's arm en schouder ineens helmaal uit en zakten door de grond. Ik kon wel nog normaal schieten overigens en toen ik ophield met richten werd CJ's arm weer normaal. Zie de screen hieronder voor bewijs.

ooiw1.th.png

En om nog even te reageren op de post waarin staat dat je door het raam van je savehuis in Prickle Pine heen kan vliegen: dit is waar, maar het is geen entrance naar de blue hell zoals gezegd wordt, omdat je niet het huis uitkunt via het dak ofzo als je eenmaal binnen bent. Ook de vloer is solid. Je kan er alleen maar weer uit via hetzelfe raam als waardoor je binnenkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was wat aan het rond dolen en ik had mijn mannen gerecruit, ik ging gaan saven en in het savehouse riep ik mijn mannen, of terwijl ik binnenging... Wat bleek toen ik in het savehouse kwam, ze stonden daar...

zie mijn screen..

http://rapidshare.com/files/8394273/gta.bmp.html

>>> Door GTA-Sheep: Kleine tip: handiger (voor jou en voor de lezers) is dit soort dingen gewoon in je post te zetten middels de knop bijlagen. Op bladeren klikken, bestand op je harde schijf opzoeken en uiteindelijk op Deze bijlage toevoegen klikken.....dan staat ie meteen zichtbaar en hoef je niet een minuut te wachten op Rapidshare :). Moet je er alleen een .jpg van maken ipv een .bmp<<<

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik de missiehigh stakes low rider een keer deed werd ik 3e ofzo (vet slecht :bonk:) en toen knalde cesar vialpando op me, toen stapte hij uit en begon me te slaan en ik vermoordde hem daarna

best wel raar dus maar het is echt zo hij verranderde dus eigelijk gewoon in een normale agresieve pad maar dan in het lijf van cesar

Link to comment
Delen op andere websites

Echt heel grappig, ik was net met mijn pizzascooter aan het cruisen en ik reed door downtown LS. ik kwam een trap tegen en reed erover. een typische bug, er zat een man in de trap, alleen zijn hoofd stak eruit. dus ik stap af en geef hem een lekkere mep met de honkbalknuppel. dood dus :) nu komt het speciale, ik zag dus bloed uit de trap komen, er lag geen lijk, dat zat onder de trap, maar de bloedvlek verscheen uit de trap, echt raar om te zien. geen screen (ps2)

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd, een nieuw topic leek mij namelijk een beetje overbodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Echt heel grappig, ik was net met mijn pizzascooter aan het cruisen en ik reed door downtown LS. ik kwam een trap tegen en reed erover. een typische bug, er zat een man in de trap, alleen zijn hoofd stak eruit. dus ik stap af en geef hem een lekkere mep met de honkbalknuppel. dood dus :) nu komt het speciale, ik zag dus bloed uit de trap komen, er lag geen lijk, dat zat onder de trap, maar de bloedvlek verscheen uit de trap, echt raar om te zien. geen screen (ps2)

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd, een nieuw topic leek mij namelijk een beetje overbodig.<<<

Lol, dat had ik gister ook op de pc, alleen dan iets anders ^_^

Ik reed zo die politie garage binnen zie ik daar zo iets uit de grond steken en je raad het al een politieman :puh:

Ik probeerde hem plat te rijden met mijn auto, maar dat lukte niet hij werkte net als een paal als ik er tegen aan reed had ik een deuk in mijn auto :clown:

Ik had screen gemaakt, maar waarschijnlijk heb ik een tekst erna gekopieerd waardoor mijn screen weg was :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

We reden rond in san fierro toen we opeens door een brug zakte.

best wel raar maar ik wilde weten kan dit iets te maken hebben met de grote EE

groten cj's father

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het bestaande Glitches & Bugs topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net een paar minuten geleden San An Aan et spelen zie ik opeens een boom in de weg :bonk:

Vaag :?

Hoe kan dit?

EDIT: Lelijke screen omdat ik speel op PS2

Waarschijnlijk gewoon een auto tegen aan gereden waardoor de boom in de lucht vloog en de boom zo in de grond kwam te zitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat is een bug ( ik ben nieuw)

een bug is zeg maar een fout in het spel bijv. in vice city dat je door die muur kon lopen of (volgens mij weet neit zeker) blue hell :Y gewoon fouten dus :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is half unsolid, dus ik zit aan de missie Saint Mark's Bistro van Salvatore. ben ik eindelijk ontsnapt aan die stomen bodygaruds loop ik naar de andere kan zak ik in en zit ik in Blue Hell :? .

Edit: 80 berichten :) .

Greetz, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Heej gasten ik heb een glitch gevonden

ik weet nie of hij als ontdekt is maar ik zeg het wel ff

hij is in las venturas op de kaart staat aangegeven waar.

die lijn over de snelweg heeft er niets mee te maken.

je moet voor de garage staan en op het dak springen

daarna moet in het raam opening springen

als laatst moet je gewoon lopen.

om er uit te komen moet je een paar stappen voor het raam gaan staan

dan springen je zult nu hangen klim verder en spring naar buiten door het raam.

ik weet alleen dat dit werkt voor de ps2 voor de x-box pc weet ik niet

post-45171-1167995672_thumb.jpg :sst: als de kaart het niet doet sorry het is links boven in venturas in een save house.

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegt met het bestaande "Glitches en Bugs" topic ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...