Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik zat ice cold killa te spelen en ik moest jizzy achervolgen na een tijdje toen zijn auto kapot was liep hij weg ik pakte snel een auto en reed zo snel als ik kon tegen hem aan en wat gebeurt er jizzy is dood hij ''hangt" in de lucht en je kan er zo door lopen

(sorry dit is mijn eerste keer dat ik een screen plaats)

>>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je bugs plaatsen. Dit is trouwens een bug die erg vaak voorkomt ;).<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik had een bug toen ergens in losantos hoor ik steeds dat iemand met een m4 schiet heel dichtbij maar ik zie niemand die met een m4 schiet.

Dat heb ik ook heel vaak,het lijkt meer op een AK-47

Dacht voor het an het eerst aan de Ballas maar die hebben

geen AK-47 of M-4

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hey ik heb een nieuwe manier gevonden om bij de leger basis te komen (of ergens anders onder het oppervlak...)

als je naar dat 'spookhuis' gaat in LV, en je op de garage springt, kun je de ramen in springen! beetje als bij Vc met dat ei, alleen hier is het een bug, waardoor je onder de grond kunt...

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een nieuwe manier gevonden om bij de leger basis te komen (of ergens anders onder het oppervlak...)

als je naar dat 'spookhuis' gaat in LV, en je op de garage springt, kun je de ramen in springen! beetje als bij Vc met dat ei, alleen hier is het een bug, waardoor je onder de grond kunt...

Wil je alsjeblieft een screenshot zetten? Ik kan die spookhuis niet vinden :-(:?

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een nieuwe manier gevonden om bij de leger basis te komen (of ergens anders onder het oppervlak...)

als je naar dat 'spookhuis' gaat in LV, en je op de garage springt, kun je de ramen in springen! beetje als bij Vc met dat ei, alleen hier is het een bug, waardoor je onder de grond kunt...

Wil je alsjeblieft een screenshot zetten? Ik kan die spookhuis niet vinden :-(:?

volgens mij bedoelt hij dat huis in Prickle Pine :)

veel succes

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een nieuwe manier gevonden om bij de leger basis te komen (of ergens anders onder het oppervlak...)

als je naar dat 'spookhuis' gaat in LV, en je op de garage springt, kun je de ramen in springen! beetje als bij Vc met dat ei, alleen hier is het een bug, waardoor je onder de grond kunt...

Wil je alsjeblieft een screenshot zetten? Ik kan die spookhuis niet vinden :-(:?

volgens mij bedoelt hij dat huis in Fort Carson :) zo niet dan in Prickle Pine :)

veel succes

En waar is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Bug 1:Toen ik met me auto crashde, stonden me voorwielen helemaal doorgebogen, het leek net zoals auto's erin het echt uitzien als ze bijvoorbeeld met alleen de voorkant onder een vrachtwagen zijn gekomen.

Bug 2: Een auto en bus crashde (ik was niet betrokken) maar de wielen waren nog erger weggeklpat dan bij Bug 1, het leek er hier op, als een amfibie auto die de wielen inklapt, ongeveer halverwege het inklapproces zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

kheb ook nog een bug/glitch:

Glitch/Bug:Als je iemand slaat met een dildo,knuppel ofzo zonder op em te richten en je switcht naar je vuist, je camera, of spuitbus dan sla je em daarmee :puh:

EDIT:kheb er nog 1 gevonden als je met je NRG-500 naar het tankstation benenden op de map van san fierro rijd en dan onder die tanker gaat en eronderdoor rijd dan vlieg je in de lucht :D

PS: kheb em op de ps2 kweet niet of dat wat uitmaakt en het is bij meerdere mensen gelukt

Bewerkt: door skater
Link to comment
Delen op andere websites

Ik viel met me motor , en kwam onder zon doorzichting opstijg shit terecht weet neit hoe het heet , en toen stond ik ineens toten met me middel in de grond Screen heel gek..:

EDIT : heb er nog 1 gevonden , als je in de garage bent , waar die nrg500 spawnt.. en je rijd daar met de monster truck heen kan je de grond zien van de verdieping erboven :) en je ziet de grond van de verdieping waar jet met je auto staat..

post-59419-1166559145_thumb.jpg

Bewerkt: door Wonga
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er vandaag ook nog een paar gevonde, maar ik wou er bumps mee make, dus bedankt hiervoor.

1)ik schoot de 2 voorste bande ve auto plat en hij zakte tot halfverwege de moterkap in het virtuele asfalt.

2) in de bike school, waar je de stoppie moest doen, ik deed hem iets te scherp en ik zat vast met mijn voorwiel in de grond.

3)ik steeg op met mijn jetpack en ik ging dwars door een ghostplane, ik draai me om en ik zie de ghostplane dwars door een rots vliege.

4)ik ga ten weste/noordweste van madd dogg's crib in een smalle aflopende weg tusse 2 hoge rostwanden.

opeen vliegt er een ghostplane tege de rotswande, valt loodrecht op de baan en schuift gans naar benede, ik kijk en er zit geen piloot in!

EDIT : nog 3 gevonde daarjuist :

in de garage voor 2 autos aan je eerste savepunt (die garage) in sf , dan gaat de 2 auto weg na een tijdje en als hij ni weggaat, dan gaat bij de eerst de lak af, dan is ie gebroken wit.(mijn banshee verdween en mijn elegy bleef)

en bij het savepunt in die steeg met een garage voor 3 autos , ten zuidweste van zero's, daar kunne er maar 2 in, ipv 3, wan tik heb er een gepimpte taxi, jester en phoenix in staan en de phoenix verdwijnt steeds...

iemand ook tegegekome ?

Bewerkt: door Multi-gunner
Link to comment
Delen op andere websites

De oorspronkelijke betekenis van de Engelse term glitch houdt zoveel in als: de onverwachte output die het gevolg is van een kortdurende electronische of softwarematige storing.

In auditief opzicht staat de term voor het soort (bij)geluiden dat bijvoorbeeld wordt veroorzaakt door het inpluggen van een electronisch instrument in een versterker, door het aan- of uitzetten van electronische (audio)apparatuur, of door het afspelen van een beschadigd digitaal signaal. Typische glitch-geluiden zouden met klik- of plopachtig aan kunnen worden aangeduid.

Ook bugs (fouten in computersoftware) die slechts gedurende korte tijd ongewenste effecten op het functioneren van het programma hebben, worden met deze term aangeduid.

In sommige muziekstijlen zijn opzettelijk glitches verwerkt. Voornamelijk in de techno wordt soms veel of zelfs uitsluitend gebruik gemaakt van gesamplede, min of meer toevallige geluiden om een muziekstuk te componeren.

Bron

Met andere woorden, dat is een foutje in het spel ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...