Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik deed een quarry mission waar je een paar bommen naar verdant m moet brengen

ik rij daar netjes heen in mijn.... hoe heet zo'n groot ding ik rem:

insane stunt,

distance 6233 ft flips 0 rotation 0 kreeg ik $1200 voor :) (en dan nog 10000 voor die mission)

(dumper)

die heb ik ook gehad :D

640hahahagta.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

nouja, als je in het gewone spel zohard achteruit rijd op een quadbike (niet dat dat gaat :puh:)

hoor je dat ook wel. Maar daar hebben de makers geen rekening mee gehouden, logisch natuurlijk, want zo hard kan je ook nooit achteruit gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die bug zit inderdaad wel in gta - maar kans dat als je achteruit mt chilliad afragt en dan deze bug hoort is nogal klein -(en vergeef me dat ik het niet honderden malen geprobeert heb maar de bug gewoon direct laat zien in mta) -- desnoods kan je met de skycrane uit welbekende missie een quad (mits dat kan eigenlijk) bovenop big pointy building kwakken en ervanaf rijden :bier:

(mss werkt het ook met quad vanaf The Camel's Toe )

de eerste sound bug - de hoge pitch - lukt nog wel in gta .. maar doorslaan naar laag is natuurlijk niet te horen in gta

point is in ieder geval - deze bug komt afaik bij geen enkel voertuig voor behalve bij quad bike ;)

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

ok hier zit even een verhaaltje bij:

ik had eerst een parachute gehaald, ben toen naar de at-400 gegaan. daarmee ben ik opgestegen en toen liet ik hem boven los santos neerstorten (ik sprong er dus uit) hij kwam neer op de weg naast het savehouse van verona beach. toen stuiterde hij nog en verdween onder de grond, maar een paar punten, een vleugel en de staartpunt staken nog boven de weg uit, waarna een aantal auto's er tegenaan knalde. toen ik er vlakbij probeerde te landen met de parachute verdween hij helemaal. ik had heel graag een screenshot gemaakt maar het was op me xbox.

best wel leuk om mee te maken.

het is zoiezo best leuk om met een at-400 aanslagen te plegen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet ook nog 1 leuke, je moet een trein kapen, en die goed laten ontsporen zodat de voorste coupé (bestuurdersgedeelte) loskomt van de rest en omvalt, nu zal je zien dat je dat voorste stuk heel makkelijk weg kan duwen, nog makkelijker dan een fiets, dat klopt dus niet want normaal gesproken weegt zon trein denkik heeel veel meer dan een fiets. grappig he? wat is trouwens de poolhouse glitch?

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

De Poolhouse glitch is een glitch bij je savehouse in Veardant Meadows(correct me if i'm wrong).

Als je dan naar de achterkant met het zwembad loopt kun je in de hoek door het raam lopen er zit dan daarbinnen een gat in de grond. als je met een jetpack erdoorheen vliegt kun je binnenin de legerbasis komen, in het dillimore gasstation of in de plastics factory.

mvg Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik een glitch. Ik moest de baas van de Ballas neerschieten, oke ik was bij hem schoot op hem,

maar hij was onsterfelijk. Ik ging zelfs de Bazooka gebruiken maar hij leefde nog steeds! Ik ging zelfs 20 Satchels op hem gooien.......hij leefde nog steeds :*D:bonk: Toen had ik één oplossing, zijn hoofd erafschieten!

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik een glitch. Ik moest de baas van de Ballas neerschieten, oke ik was bij hem schoot op hem,

maar hij was onsterfelijk. Ik ging zelfs de Bazooka gebruiken maar hij leefde nog steeds! Ik ging zelfs 20 Satchels op hem gooien.......hij leefde nog steeds :*D:bonk: Toen had ik één oplossing, zijn hoofd erafschieten!

dit moet een leugen zijn, als je zijn hoofd eraf kan schieten kan je hem ook opblazen dmv bazooka.
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik een glitch. Ik moest de baas van de Ballas neerschieten, oke ik was bij hem schoot op hem,

maar hij was onsterfelijk. Ik ging zelfs de Bazooka gebruiken maar hij leefde nog steeds! Ik ging zelfs 20 Satchels op hem gooien.......hij leefde nog steeds :*D:bonk: Toen had ik één oplossing, zijn hoofd erafschieten!

dit moet een leugen zijn, als je zijn hoofd eraf kan schieten kan je hem ook opblazen dmv bazooka.

Dat zou ik zo één, twee, drie niet zeggen. Dit heb ik wel eens gehad met een missie, met een minigun ging ik op zo'n paar mensen schieten, en ik schoot en schoot, maar ze gingen niet af. Ikzelf ging wel af, en dat was flink balen. De helft van mijn leven weg, tot ik dacht, dan schiet ik ze maar af met een headshot. En warempel, dat werkte wel. Dus niet al te snel conclusies trekken Delanoll, want het is bij mij ook gebeurd ;).

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ooi een auto in waar eerst twee mensen in zaten.

ik stapte bij de bestuurders kant in zodat dat andere persoon bleef zitten ik reed met de auto het

water in dat mannetje stapte uit het wat wel in ondiep water dat mannetje gaat als een gek (op het water)

rond rennen maar als ik op hem ging schieten (ook op zijn hoofd) ging hij niet dood zels ontploffingen deden hem niets...

strange...

edit: ik heb dit vaker ook als ik wat mensen rekruteer en ik ga op een boot staan staat ze ook op de boot als ik dan in de boot ga zitten blijven ze daar staan.

als ik dan een eindje vaar staan ze er nog steeds.

ga ik met de boot het land op en stap uit de boot blijven ze er op staan en gaan ze niet dood ook niet door kogels op hun hoofd zels als ik ze derekruteer of ik laat de boot ontploffen gebeurt er niets en staan ze daar levend...

Bewerkt: door cheizz
Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ooi een auto in waar eerst twee mensen in zaten.

ik stapte bij de bestuurders kant in zodat dat andere persoon bleef zitten ik reed met de auto het

water in dat mannetje stapte uit het wat wel in ondiep water dat mannetje gaat als een gek (op het water)

rond rennen maar als ik op hem ging schieten (ook op zijn hoofd) ging hij niet dood zels ontploffingen deden hem niets...

strange...

Hahahaha :bonk::tu: echt grappig die glitch. Ik ging de missie doen waar je Sweet en je homies ergens moest brengen, we waren terug, wou ik Sweet vergassen maar hij ging mij vergassen. Dat duurde hele tijd tot ik dood, toen mijn geduld op was ging ik maar de pc uitzetten. Dus moest ik de missie nog een keer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zar rustig te gta 'en en wat hoods te veroveren toen er 3 ballas aangevinkt stonden op mijn mapje maar nergens rondliepen ben dan maar even gaan zwemmen en daar stonden de vreemde en verdwaalde jongens

nogal wreemd niet ze konden gewoon staan onderwater en rustig me neerknallen terwijl ik er maar heevig aan het zwemmen was

ik weet da sommige onder jullie niet rap iets geloven :bonk: vandaar een fotootje :puh:

post-56628-1162863764_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...