Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb mischien 2 bugs gevonden

1 het valt me op dat altijd wannerr je een wagen omhoogtakelt met de tractor of towtruck, en hem daarna weer loslaat hij dan altijd gelijk de andere kant op probeert te gaan ook al kwam hij nit van die kant.

2 ik heb het nog getest, maar de: improve car speed, cheat heeft dezelfde werking als: de traffic is fast cars cheat. (voor op de PS2 dan).

Misgien zijn ze al eerder genoemd maar dat is dan mijn vergissing.

:bier:

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Link to comment
Delen op andere websites

Ah dat wist ik niet thx megamaggot

Daar is het forum voor hé Ben007 ;) !

on-topic:-Ik heb weleens als ik parachutespring mijn parachute wel opengaat(cj trekt aan het touwtje),maar ik zie geen parachute en cj komt even snel naar beneden als hij geen parachute heeft.

-Ik had weleens toen vloog ik onder san andreas ùmet mijn hydra,ik wou me laten neerstorten in de zee,maar toen zat ik ineens onder san andreas.Veel was er niet te zien maar het was wel leuk.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit een keer met een trein, ik wilde een spoor blokkeren met een packer om de trein te stoppen maar de trein ging er gewoon doorheen...

LOL! :*D

>>> Door Dizzee: Samengevoegd bericht i.v.m cement truck voor de tram<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik had net ook nog een rare bug. Ik was net met de missie end of the line bezig, Als je naar die crackhouse rijdt blokkeren de ballas de weg. bij zo'n auto stonden 2 ballas te schieten. Ik reed de 2 ballas leden dood. Maar 1 van die ballas was geen ballas lid maar cj zelf!! ik heb er een foto van. De foto is genomen door de foto camera die zelf in het spel zit. Dus cj maakte de foto, terwijl "een andere cj op de grond ligt" Best een vage bug :clown::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vlieg met een seassparrow bij het airport (van je eigen) in de deset, ik wil vooor mijn hanger ongeveer landen, ik schiet en er spawnen in 1x 5 Bullets ? :schater::?

Ik weet het al ;) het was mijn spawn Tool :puh:

Edit:

Bug ? ik stap op een moter op een parkeer plaats en krijg:

Two Wheels Double Bonus: $ 3 Distance: 5 Feet Time: 6

:puh: ?

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mischien 2 bugs gevonden

1 het valt me op dat altijd wannerr je een wagen omhoogtakelt met de tractor of towtruck, en hem daarna weer loslaat hij dan altijd gelijk de andere kant op probeert te gaan ook al kwam hij nit van die kant.

2 ik heb het nog getest, maar de: improve car speed, cheat heeft dezelfde werking als: de traffic is fast cars cheat. (voor op de PS2 dan).

Misgien zijn ze al eerder genoemd maar dat is dan mijn vergissing.

:bier:

1. Lijkt me niet echt een bug, maar meer gewoon een voorgeprogrammeerd verschijnsel

2. Lijkt me ook niet echt een bug,, cheat is cheat.., en als het een foutje was dan zal het niet gelijk een bug zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een foutje gevonden..:

Ik had net de laatste missie gedaan (end of line) en ging daarna even de rest van al het land wat er is veroveren. Mijn respect balkje was al vol maar GTA vond dat er nog wel een stukje bij kon ^^.

Ik cheat niet en gebruik ook geen mods, dus daar kan het niet aan liggen ;)

>>> Door Dizzee: Niet dubbelposten, edit je vorige bericht!<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een foutje gevonden..:

Ik had net de laatste missie gedaan (end of line) en ging daarna even de rest van al het land wat er is veroveren. Mijn respect balkje was al vol maar GTA vond dat er nog wel een stukje bij kon ^^.

Ik cheat niet en gebruik ook geen mods, dus daar kan het niet aan liggen ;)

>>> Door Dizzee: Niet dubbelposten, edit je vorige bericht!<<<

is me ook een paar keer overkomen

meestal met minigun maar gebeurt ook met rocket launcher

en dan meestal als je 5-10 lui in paar seconden killed

respectmyauthority_sm.jpg

respectupgraded_sm.JPG

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: "Wrong side of the tracks" (Rijd op crossmotor langs trein op, Big smoke schiet de Vagos van de trein af)

ik vooruitgereden, tot na de grot-tunnel....ik de berg op. en vanaf de berg op de trein gespongen

toen ik bij de brug aankwam naar LV (met de blokades), reed de trein gewoon door de blokkade heen (meyt mij en big smoke erbovenop :S)

aangekomen in LV-station (alle vagos waren dood) reed ik van de trein af en stond er ineens "Mission Faild! The train got away"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik deed een quarry mission waar je een paar bommen naar verdant m moet brengen

ik rij daar netjes heen in mijn.... hoe heet zo'n groot ding ik rem:

insane stunt,

distance 6233 ft flips 0 rotation 0 kreeg ik $1200 voor :) (en dan nog 10000 voor die mission)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...