MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Heb je dit nog eens getest? Of was deze Glitch/Bug eenmalig? Toch gefeliciteerd om deze Glitch te ontdekken. Ik heb wel al eens een filmpje gezien waarbij iemand hetzelfde voorhad, maar hij speelde alleen en op de PC. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Heb je dit nog eens getest? Of was deze Glitch/Bug eenmalig?Toch gefeliciteerd om deze Glitch te ontdekken. Ik heb wel al eens een filmpje gezien waarbij iemand hetzelfde voorhad, maar hij speelde alleen en op de PC. Is al langer bekend helaas. Het fora voor easter egg's en eventuele andere bugjes/bijzonderheden is niet voor niets van het forum verwijdert, aangezien het meeste in SA inmiddels al wel zo'n beetje is behandelt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Was inderdaad al bekend. Het kan trouwens ook in single player. Gewoon even op deze locatie naar een onderwater rots duiken, en je kan ook onder water lopen. Werkt voor zover ik weet ook op de PC versie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) @ San Fierro Police Departement. Mm, hoe komt die taxi daar? Ik rij in die kleine tunnel. Ik kijk naar links. Hij zal zeker niet de trappen zijn afgereden! Ik kijk weer voor me. Wtf? Onveilig gebouw, wat doet die taxi daar dan? Is dit al bekend? Er komen constant auto's uit. Niet uit die poort natuurlijk, als je even wegkijkt, zijn ze er plots. @ hieronder: Ik heb ze er nog nooit zien inrijden hoor. Bewerkt: 31 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik geloof dat er wel eens auto's inrijden en dan bij de garagepoort weer omdraaien en na boven rijden. Ik zie daar ook soms regelmatig auto's uit komen, maar ze draaien daar denk ik om. Als jezelf even omdraait spawnen altijd auto's zomaar op de weg als je ze niet ziet, daardoor kon hij daar misschien plots staan. Reageren
bus Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 De politie rancher de ranger dus ik denk daar een bug bij gevonden te hebben Ik heb het op de ps2 en aangezien ik het al bij meerdere SA discs heb gezien licht het niet aan het spel. Als de koplampen branden zie je dat 1 koplamt de hele ( vierkante ) koplampruimte in beslag neemt ( qua licht) en de andere kant een klein rondje zoals op een windsor ,. Ik denk ik post het maar even . Ik heb het nog niet eerder over op dit forum gezien zo ver ik me kan herinneren, Ltr busz Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Heb een mooie glitch unsolid deel gevonden: Stappen voor de glich bug: Ga naar paradiso (SF) Ga naar het laatste huizenkring rechts (zie hierboven) en dan naar het midden Jump naar het uitbouwsel tot dat je precies in het midden blijft hangen Trek je op en je zit erin Belangrijk: Dit werk wel voor agenten om je niet te laten raken, maar dit is niet zo bij een politie heli! Reageren
Basssss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Er is ook zoiets in Idlewood, Los Santos. Mooi gevonden. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Waarvoor dient de rode cirkel op plaatje nummer 3? Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Waarvoor dient de rode cirkel op plaatje nummer 3?dat je hangt, anders is het de glitch bug niet Reageren
Jopper47 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Mooi gevonden! Mijn complimenten. Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 goed gedaan mijn complimenten Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Zulke dingen worden veroorzaakt doordat de muur erboven niet solid is en het object dus als een hek aangezien word Reageren
Teraku Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Een bepaalde weg in San Fierro, heel dichtbij de Doherty garage, je ziet daar alleen maar de "LOD" en je valt door de weg, wordt erboven gespawnd, valt weer en zo kom je vast te zitten Reageren
jancoCJ Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 bij mij is big smokes crack palece unsolid ingang dus ik had 3 star wandet en ik zag de vluegels vaan een polici maverick boven de grond want hij spawnden onder de grond dus ik dacht he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.