Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

rechts van de snelweg bij shady cabin is een spook auto,dat word gezegd omdat de auto er naarbeneden rijd ZONDER dat er iemand inzit ;)

wat i!s er nu aan de hand?

simpel,je rijd daar en de auto spawnt net op die hellling en rolt dan naar beneden :cab:

>>> Door _KoE_Mzungu: Klik.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet een vette glitch...

mol je wagen zo erg dat ie begint met branden... (kan ook met gun)

dan rijd je met je wagen het water in en rijd je zo ver dat je vuur uit gaat.

Dan ga je achteruit en zorg je dat je weer op het strand komt.

je vuur zal nu niet meer uitgaan en je kunt gewoon weer wegrijden.

pas op: je wagen ontploft wel als je weer uitstapt!

Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

de valets die bij Vank Hoff hotel staan, hebben een soort van speciale kracht, als je ze door het hoofd schiet terwijl ze in een auto zitten, gaan ze niet dood. Probeer dit 4/5 keer, en dan gaan ze wel dood :7

bij mij iniedergeval

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de ps2 2players doet kun je elkaar uit een watervliegtuig halen (je weet wel als je iemands voetuig steelt) dan kan degene die eruit gehaalt is op de zeebodem lopen en gewoon vuur maken onder water vet grappig johh....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heb ook iets raars gehad:

Ik was aan het rondvaren met een Jetmax aan Santa Maria Beach,

ik stapte toen uit de boot(gewoon stoppen met sturen) en de politie was op mijn boot aan het schieten,

de boot vat vuur ik duw op 'instappen' de boot ontploft ik overleef het en ik vaar met die

boot(het wrak ervan) weg, zolang ik gas bleef geven ging het nog maar als ik wat trager ging

zonk hij wat en uiteindelijk vaarde ik onderwater :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb zelf nog een bug gevonden, Bij de Verdant Meadows Airstrip die je moet kopen voor die missie.

Je moet hem eerst kopen (daarvoor moet je al een beetje ver in de storyline zitten) , dan heb je aan de zuidkant een grote vliegtuighangar. Als je in de buurt komt gaan de deuren open. Ga snel tussen de twee deuren instaan in het midden (en dat is wat lasting want soms gaan ze dan terug open). En als je dan in het midden "geplet" wordt door de deuren kom je tot aan je middel onder de grond. Je kunt niet zo ver weg lopen maar wel een beetje. Door wat te springen of ergens op de rand van je "loopgebied" te lopen kom je terug op de normale grond. Ik weet niet zeker of het ook met de XBox of PC versie gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Toen ik gister bij het politiebureau in Los Santos was ontploften er ineens een stuk of 8 auto of voertuigen in de buurt! Ik weet niet of het een glitch is...

Waarschijnlijk waren dat 8 auto's die in een botsing zijn gekomen. Dat gebeurt erg vaak. Ik denk dat het op de snelweg achter het politiebureau gebeurde want dat is de enigste snelweg in de buurt en daar gebeurt het alleen. Je kan dit zelf ook veroorzaken door gewoon een voertuig midden op de weg te zetten of tegen een andere voertuig aan te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...