Nstyle08Z Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Bij mij is het een keer gebeurt van toen ik met een motor reed dat ik alleen de schaduw van de motor zag, niet de motor EN CJ. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik heb volgens mij een BUG gevonden : Je schiet eerst de raam van de auto kapot, dan vernietig je de auto. daarna op de plek waar de raam was weer schieten... HIJ IS TERUG!! (de raam dus ) Snap je het niet? Ik heb foto's! Zie je bij de laatste de scherven? Is deze iets duidelijker? Et is wel met een andere bakkie Bewerkt: 2 januari 2009 door Jorismartens Samengevoegd met het alreeds bestaande topic. Gebruik EERST de zoekfunctie VOORDAT je een nieuw topic aanmaakt! Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Zie je bij de laatste de scherven? Nee, maar misschien probeer ik die bug zelf een keertje uit. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Zie je bij de laatste de scherven?Nee, volgens mij zijn dat de kogels die afketsen en geen glasscherven. Voor alsnog zie ik er geen bug in. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb het wel vaker meegemaakt dat de ruiten van ontplofte auto's nog niet kapot zijn. Als ik ze van te voren wel al kapot heb geschoten zitten de ruiten er na de ontploffing ook niet meer in. Echte bug kan ik het ook niet noemen. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb het wel vaker meegemaakt dat de ruiten van ontplofte auto's nog niet kapot zijn. Als ik ze van te voren wel al kapot heb geschoten zitten de ruiten er na de ontploffing ook niet meer in. Echte bug kan ik het ook niet noemen. Zoals je in de eerste ziet, heb ik hem EERST kapotgeschoten dan heb ik hem laten ontploffen dan zit die er weer in!! ALTIJD GEBEURD BIJ MIJ Reageren
akkie Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik heb ook een glitch gevonden : als je naar beneden gaat tot op de bodem dan kun je stappen op de bodem zonder zuurstof te verliezen en je kunt er hydra's cheaten , ermee rondvliegen in het water ... Reageren
Jorismartens Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik had laatst dit:***afbeelding*** Best geinig alleen kan die auto nog rijden? Reageren
0Kama0 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik was laatst met CJ aan het rennen over het strand, toen ik in het water rende bleef CJ gewoon over de bodem rennen. En er verscheen ook geen balkje voor de adem. Reageren
kgta forum Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) ik had laatst dit ik schoot het ambulancemannetje uit de ambu via de achterkant daar zit ook altijd zo,n ventje en even later dit zie de screen het zijn er meerdere dus je kunt zien dat de auto steeds ergens anders staat en het mannetje aan het wiel blijft zitten Bewerkt: 8 januari 2009 door kgta forum Reageren
Dickhead Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb een bug gevonden met de replay mode, ik weet niet of ie al bekend was. Als je op replay klikt terwijl je onder water bent zie je alles wat je doet ook in het onderwater beeld. Dus een beetje wazig met golfjes ertussen en een rare kleur, je kent het wel. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Was bij mij al bekend, goed gevonden. Reageren
Dickhead Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Nog een bug met replay mode. je hebt de Pony met muziekinstallatie achterin en de pony zonder. Als je de wagen zonder muziek installatie rijdt, zie je in de replay die met muziekinstallatie terug. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Wanneer je zo hard rijdt dat de gebouwen niet goed kunnen laden kun je nog wel eens door een gebouw een rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.