Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de weg tussen het skate park en ziekenhuis in Glen Park, LS zak ik ergens altijd door de grond heen :bonk:

Dat gebeurd op meerdere plekken. Ik heb dat soms ook maar dat is niet alleen daar soms zakken ook andere voertuigen erin. Ik zou niet weten hoe dat komt gewoon een fout denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

zo krijg je het zwarte masker(ski mask) in de burglary missie( de missie waar je in andere huizen dingen meot stelen)

als je de missie hebt gestart ga dan naar een kapperssalon en ga in de stoel zitten, kies een kapsel MAAR koop het niet.

wacht nu tot de tijd voorbij is als de tijd voorbij is dus nadat de missie is afgelopen, zie je cj met het gekozen kapsel maar duw dan op driehoekje(kruisje is kopen) dan scheert de kapper het haar weg en je hebt het masker terug op je gezicht. deze gaat alleen weer weg wanneer je dood gaat of in je kledingskast gaat.

probeer maar uit

p.s. cj loopt nu een beetje gebukt net zoals in de missie zelf

als ik goed gekeken heb staat dit niet op Wikigta

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Op de weg tussen het skate park en ziekenhuis in Glen Park, LS zak ik ergens altijd door de grond heen :bonk:

Dat gebeurd op meerdere plekken. Ik heb dat soms ook maar dat is niet alleen daar soms zakken ook andere voertuigen erin. Ik zou niet weten hoe dat komt gewoon een fout denk ik.

Ik heb nog nooit last gehad van dit soort probleempjes. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

zo krijg je het zwarte masker(ski mask) in de burglary missie( de missie waar je in andere huizen dingen meot stelen)

als je de missie hebt gestart ga dan naar een kapperssalon en ga in de stoel zitten, kies een kapsel MAAR koop het niet.

wacht nu tot de tijd voorbij is als de tijd voorbij is dus nadat de missie is afgelopen, zie je cj met het gekozen kapsel maar duw dan op driehoekje(kruisje is kopen) dan scheert de kapper het haar weg en je hebt het masker terug op je gezicht. deze gaat alleen weer weg wanneer je dood gaat of in je kledingskast gaat.

probeer maar uit

p.s. cj loopt nu een beetje gebukt net zoals in de missie zelf

als ik goed gekeken heb staat dit niet op Wikigta

Het staat er idd nog niet op, en het werkt, ook na het saven blijft het :Y Bewijs, dit is op de PC:

gtasa2009031119211717w.png

Ik deed laatst de eerste missie en toen zakte de wagen waar de Ballas in zitten deels door de grond, en hij spwande ook niet terug :puh:

gtasa2009022517162035s.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

als de politie je achtervolgt in een helikopter, en je gaat met een jetpack op de heli staan, dan gaat de politie op de grond op de heli schieten waardoor hij kapot gaat. maar pas wel op, want als je op een heli staat, kunnen de mensen in de heli met het machinegeweer door het dak op je schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Weet niet of dit insluiten hier werkt hoor. Anders hieronder gewoon de link naar het filmpje:Filmpje
haha zalig :D het kan zijn dat het niet zo is, maar lijkt die 'onsterfelijke' kerel nu niet veel groter dan CJ? Ik heb daarnet nog een bug of glitch gehad, ik weet niet zeker of het er een was: Ik kwam dat rond pleintje in Grove Street waar Sweets, Ryders en CJs huis is en ik zie daar 4 Ballas-gangmembers rond lopen. Die beginnen natuurlijk direct op mij te knallen, na dat ik die had afgemaakt liepen er weer 3 andere Ballas kerels op mij af en daarna nog 2. Het leek juist of ik op Ballas territory was, echt vreemd...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...