Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik had laatst 1 toen was ik op dat hoge gebouw in ls, waar die parachute spawnt.

toen rende ik door die parachute maar hij pakte em niet ik sprong gewoon met boksbeugel, toen stnd er van open your parashute.

toen deed ik em open en had ik die rugzak niet maar het valscherm wel

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat er ook grappig uitziet is als je op een motor zit en dan een jetpack spawnt, de benen van cj recht naar beneden hangen net als in de lucht. Zijn handen heeft hij dan ook niet aan het stuur en de richting van de jetpack stuurt tegelijk met je motor.

Bewerkt: door Dune
Link to comment
Delen op andere websites

Wat er ook grappig uitziet is als je op een motor zit en dan een jetpack spawnt, de benen van cj recht naar beneden hangen net als in de lucht. Zijn handen heeft hij dan ook niet aan het stuur en de richting van de jetpack stuurt tegelijk met je motor.

Geloof me, als je dit in een auto doet

ziet dit er veel dommer uit :7 ,

dit was al gekend hoor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er ook grappig uitziet is als je op een motor zit en dan een jetpack spawnt, de benen van cj recht naar beneden hangen net als in de lucht. Zijn handen heeft hij dan ook niet aan het stuur en de richting van de jetpack stuurt tegelijk met je motor.

in de begin post staat

post niet als het met cheats gebeurd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was in de blue hell en keek naar de garage van het sf pd buraue en ik zag 3 auto,s (welken weet ik niet meer)

en daar stond een hydra door heen en daar naast stond een hunter :duh:

en toen ik dichterbij kwam stond er aleen een politie auto :? En het lukte me niet om een screen te maken sorry :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed laatst op de snelweg bij San Fierro richting de country club toen er ineens op de snelweg een caddie voorbij kwam rijden. Het was een stuk van de Country Club af en die dingen horen niet op de snelweg neem ik aan?

ze zullen van de heuvel afgevallen zijn

ik heb ooit een fiets of de snelweg gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed laatst op de snelweg bij San Fierro richting de country club toen er ineens op de snelweg een caddie voorbij kwam rijden. Het was een stuk van de Country Club af en die dingen horen niet op de snelweg neem ik aan?

ze zullen van de heuvel afgevallen zijn

ik heb ooit een fiets of de snelweg gezien

Het was best ver, kijk maar:

or0al4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...