benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Mijne is dit:Ik moet Idlewood terugnemen met gang wars in de missie "Grove 4 Life", dus ik rekruteer wat homies, en ineens trekken ze sweet uit de auto en schieten hem dood! dat gebeurd ook als je op de ps2 multiplayer doet dan pak je een paar homies die gooie eerst player2 uit de auto en beginnen op hem te schieten best wel kut voor player2 (mijn vriend wilde niet meer multiplayer spelen XD ) Reageren
Chucky23 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 weet niet of het bekent is maar als je op de ps2 mp speelt en je hakt iemand zn hooft af dan heeft ie het niet meer Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) weet niet of het bekent is maar als je op de ps2 mp speelt en je hakt iemand zn hooft afdan heeft ie het niet meer bekend kijk maar op wikigta.nl Bewerkt: 2 september 2009 door benhelsloot Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 bij mij niet welke op welke console heb jij SA Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 sorry ik heb het al 2 keer uitgeprobeert met denise mijn moter blijft gewoon zichtbaar (net ff uitgeprobeert) Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ga naar een restuarant geen fastfoot tent Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik heb het topic samengevoegd met het Glitches & Bugs topic. Daar in het vervolg dit soort dingen plaatsen, svp. En een vriendelijk verzoek om de spam achterwege te laten... Reageren
jvj Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 (bewerkt) ik zat in las venturas wat kogels te verspillen en ik had 4 sterren. ik had weinig health dus ik besloot naar de pizza stack te gaan. eenmaal aangekomen at ik, dode wat klanten en zodra ik me omdraaide spawnden er politiemannen. Heel normaal, maar deze flikke stonden met hun handen omhoog of geknield op de grond lol iemand ook al eens meegemaakt? ze hielden hun wapens echt in de lucht! en ze waren doodsbang Bewerkt: 20 september 2009 door jvj Reageren
Houstyn Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Nee, ik zelf nooit meegemaakt,, maar ik ga het eens proberen! Het klinkt geinig Reageren
hypermagex Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 ik zat in las venturas wat kogels te verspillen en ik had 4 sterren. ik had weinig health dus ik besloot naar de pizza stack te gaan. eenmaal aangekomen at ik, dode wat klanten en zodra ik me omdraaide spawnden er politiemannen. Heel normaal, maar deze flikke stonden met hun handen omhoog of geknield op de grond loliemand ook al eens meegemaakt? ze hielden hun wapens echt in de lucht! en ze waren doodsbang heb ik wel ooit meegemaakt dat ze met hun handen in de lucht stonden maar geknield op de grond heb ik nooit meegemaakt . heb je er misschien eens screenie van ? groeten, hypermagex Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 ja klopt heb ik ook wel eens. als je je camera van de deur afwendt, en dan weer teruggaat, zie je al die agenten daar. schiet je ze dood. en wend je de camera weer af van de deur, dan staan er weer nieuwe agenten. Volgens mij een glitch. Reageren
hypermagex Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 ik zat in las venturas wat kogels te verspillen en ik had 4 sterren. ik had weinig health dus ik besloot naar de pizza stack te gaan. eenmaal aangekomen at ik, dode wat klanten en zodra ik me omdraaide spawnden er politiemannen. Heel normaal, maar deze flikke stonden met hun handen omhoog of geknield op de grond loliemand ook al eens meegemaakt? ze hielden hun wapens echt in de lucht! en ze waren doodsbang bedankt voor het uploaden voor de screens best grappig om het zo te zien groeten , hypermagex Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ik heb het denk ik 1 keer meegemaakt, maar ik zie het dus echt niet vaak hoor . Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 O wel leuk gevonden. ik heb eens een mod gezien, lijkt het net of ze blind en en lopen ze een beetje met de armen vooruit Reageren
Basssss Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ik heb dit ook wel eens meegemaakt, dit gebeurt trouwens niet in de andere fastfood restaurants. Omdat de Pizza Stack de enige is waar agenten naar binnen gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.