Jump to content

Scripts en Codes.


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    19

  • xgaming

    3

  • Timske

    3

  • Remi-X

    2

Wat voor scripts wil je?

Nieuwssysteemen, Gastenboeken, Forums etc. ?

Maakt niet uit.

ik geef een tip gebruik microfsoft frontpage het is een html code programma en heel makkelijk te gebruiken!

Heb je een Downloadlink?

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef een tip gebruik microfsoft frontpage het is een html code programma en heel makkelijk te gebruiken!

Heb je een Downloadlink?

Het is een betaald programma, het maakt onderdeel uit van het office software pakket. Dat kost geld en downloaden is illegaal.

En over dit topic: als je eens wat preciezer bent met wat je wil.... Er zijn genoeg codes te vinden voor HTML maar om gewoon een 'leuke' code er in te stoppen waar je niks aan hebt, is best wel kansloos...

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef een tip gebruik microfsoft frontpage het is een html code programma en heel makkelijk te gebruiken!

Heb je een Downloadlink?

Het is een betaald programma, het maakt onderdeel uit van het office software pakket. Dat kost geld en downloaden is illegaal.

En over dit topic: als je eens wat preciezer bent met wat je wil.... Er zijn genoeg codes te vinden voor HTML maar om gewoon een 'leuke' code er in te stoppen waar je niks aan hebt, is best wel kansloos...

Nou ik zoek dus geen 'leuke' Codes maar echt Nuttige En Handige Codes. Dus bijvoorbeeld Gastenboek enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, ik. Ik wil je nog wel direct codes meegeven, voor een gastenboek ofzo. Maar omdat er zoveel verschillende manieren zijn om een website te bouwen, zal ik je even PB-en. Iniedergeval:

Formulieren zou je eigenlijk niet met html mogen/kunnen maken. Dit hoort bij ASPX of het nog geavenceerde PHP, wat ik voor mijn site gebruik.

ASPX: Active Server Page, onderdeel van Microsoft. Weet er niet zoveel van af.

PHP: Afkorting weet ik niet... Waarschijnlijk wel het meest krachtige web-bouw element.

Dus een gastenboek zou je moeten maken op een van deze codes, maar ik PB je dus wel even :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, ik. Ik wil je nog wel direct codes meegeven, voor een gastenboek ofzo. Maar omdat er zoveel verschillende manieren zijn om een website te bouwen, zal ik je even PB-en. Iniedergeval:

Formulieren zou je eigenlijk niet met html mogen/kunnen maken. Dit hoort bij ASPX of het nog geavenceerde PHP, wat ik voor mijn site gebruik.

ASPX: Active Server Page, onderdeel van Microsoft. Weet er niet zoveel van af.

PHP: Afkorting weet ik niet... Waarschijnlijk wel het meest krachtige web-bouw element.

Dus een gastenboek zou je moeten maken op een van deze codes, maar ik PB je dus wel even :Y

Ok

ik heb je nu ook op MSn en daar krijg ik al hulp van je.

MAar mensen mogen nog steeds blijven helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor scripts wil je? Wat voor taal? HTML/PHP/ASP/Javascript/CSS? Ik raad Microsoft Frontpage niet aan! Je krijgt heel veel onnodige troep die dus eigenlijk helemaal niet nodig is :puh:. Ikzelf gebruik Notepad++ deze is helemaal gratis te downloaden. Je moet wel alles zelf typen maar zo leer je maar al te snel hoe alles werkt.

Ik zou zeggen kijk eens op Sitemasters of Webmaster City.

Trouwens wat voor website moet het zijn?

Veel succes en plezier!

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor scripts wil je? Wat voor taal? HTML/PHP/ASP/Javascript/CSS? Ik raad Microsoft Frontpage niet aan! Je krijgt heel veel onnodige troep die dus eigenlijk helemaal niet nodig is :puh:. Ikzelf gebruik Notepad++ deze is helemaal gratis te downloaden. Je moet wel alles zelf typen maar zo leer je maar al te snel hoe alles werkt.

Ik zou zeggen kijk eens op Sitemasters of Webmaster City.

Trouwens wat voor website moet het zijn?

Veel succes en plezier!

Omar

Een taal die ik in Mozilla Kompozer kan zetten. Volgens mij alle dus. Alleen ik maak een Site over Commandos II.

Link to comment
Delen op andere websites

PHP is een scriptingstaal waarmee je bijvoorbeeld een forum als dit mee kan opzetten.

vb een connectie maken met een database:

<?

 // Database Configuration

 $db->host = "localhost"
 $db->user = "username"
 $db->pass = "password"
 $db->name = "dbnaam"

// Showing error if the information above is wrong

$con = mysql_connect($db->host,$db->user,$db->pass, $db->name);
if (!$con) 
  {
  die ('Could not connect:' . mysql_error());
  }

// Close connection

mysql_close($con);

?>

Waarschijnlijk zul je dit nog niet zo snel snappen. Begrijp ik. Met DreamWeaver kan je website's bouwen en dingen programmeren (zoals hierboven). Wellicht heb je hier nog wat aan w3 tutorials. Dit is wel in het Engels maar een van de beste manieren om PHP, HTML, XML, etc. te leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...