NickyHendriks Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Als je een template download is er vrijwel altijd een voorbeeldpagina. Als je daar naar de HTML code kijkt zie je precies hoe je de CSS code op je eigen site kunt toepassen, als je echt gewoon te lui bent om zelf een taal te leren. Ik heb dat bij de Template die ik heb anders NIET gehad. Dus hoe wil ik dat dan op mijn site doen? Oja ik heb gelezen over een Nieuws Script maar ik snap er geen ene bal van. Dus wie wilt mij UITLEGGEN hoe ik dat moet doen. Dit is de link naar het script: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/800/ Dus gewoon wat makkelijker uitleggen aangezien ik deze uitleg niet snap Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb een Script gevonden wat ik al helemaal door heb gekregen. Ik snap het bijna helemaal. Alleen nog niet hoe ik de Button werkend krijg Ik ga ook een Pop-Up proberen te maken. Ik kan de code van een Pop-Up Pagina zo vinden want ik heb het ook van een forum zoals dit vandaan. Alleen ik en Zaahed werken samen aan een site. Alleen het enige wat ik nu nodig heb is hoe ik een Tabel maak met een Header. Dus zoiets als dit: Hoi lol Ik heb lol sr sdser LOL W00T LOL Hoe krijg ik dus dat dikgedrukte? In HTML graag Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 <table> <tr> <td><b>Hoi</b></td> <td><b>lol</b></td> <td><b>Ik heb lol</b></td> </tr> <tr> <td>sr</td> <td>sdser</td> <td>LOL</td> </tr> <tr> <td>W00T</td> <td>;- )</td> <td>LOL</td> </tr> </table> Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 <table> <tr> <td><b>Hoi</b></td> <td><b>lol</b></td> <td><b>Ik heb lol</b></td> </tr> <tr> <td>sr</td> <td>sdser</td> <td>LOL</td> </tr> <tr> <td>W00T</td> <td>;- )</td> <td>LOL</td> </tr> </table> Bedankt. Ik zal eens kijken. Kan ik deze code ook bij PBWiki gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.