Jump to content

Crew-aanpassingen


PatrickW

Recommended Posts

Zoals de meesten wel hebben gemerkt is HerrieM reeds enige tijd afwezig. We hebben ons dan ook genoodzaakt gezien om naar een vervanger voor hem op zoek te gaan, als moderator van de VC fora.

We hebben hiertoe binnen de huidige crew Flying Dutchman bereid gevonden. En hij zal dus met ingang van vandaag de moderator taken in de VC fora van HerrieM overnemen.

De vrijgevallen plaats bij de Lifestyle-fora door het vertrek van Flying dutchman, zal worden opgevuld, door een herintreder. Na een afwezigheid van 10 maanden, zal Jowx z'n blauwe jasje weer aantrekken, en als moderator van de Lifestyle-fora aan de slag gaan.

We bedanken HerrieM voor alles wat hij voor het forum heeft gedaan, en voor de prettige samenwerking. We geven Jowx een "welcome Back"uit volle borst, en wensen Flying Dutchman veel succes en plezier op z'n nieuwe plek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    1

  • Thundercover

    1

  • Ymosky

    1

  • 2fast{0}

    1

Welkom terug bij de club, Jowx! :tu: Houd die kleine rakkers in Lifestyle maar eens flink onder de duim. :D

Flying Dutchman natuurlijk succes in Vice City! In Lifestyle deed je het ook al prima, dus waarom hier niet? :puh:

Mocht je dit nog lezen, HerrieM, bedankt voor je inzet als moderator. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Jowx met je promotie (terugkomst) als moderator. Je gaat het vast weer uitstekend doen. :tu:

HerrieM, je hebt het schitterend gedaan. Bedankt voor alles _O_

Flying Dutchman, je gaat je moderator schap vast even goed doen zoals in lifestyle. Succes in je nieuwe fora :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd FD en Jowx! Veel plezier en succes, ik heb alle vertrouwen in jullie! :D HerrieM, jammer dat je er niet meer bent, ik hoop dat je ooit nog terug keert.... Bedankt voor alles! _O_

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Het zat er al een beetje aan te komen met de afwezigheid van HerrieM. Flying Dutchman, ik ken je als moderator inmiddels goed uit de lifestyle fora en ik weet zeker dat je ook als moderator van de Vice City fora goed werk zal verrichten, succes! Jowx, ik heb jou eerlijk gezegd nooit gekend als moderator, wel als een geweldig Megalid en ook omdat ik volledig op jou goede beslissingen vertrouw, weet ik zeker dat ook jij het goed zal doen als moderator. Ik denk dat je je in lifestyle helemaal thuis zal voelen en wens ook jou ontzettend veel succes! HerrieM, bedankt voor alles!

Link to comment
Delen op andere websites

Veel succes Jowx, je hebt je (nieuwe) vuurdoop al gehad :bier:

Ik verwacht dat je het een stuk rustiger gaat krijgen, maar desalniettemin: Veel succes bij VC Flying Dutchman :bier:

PS Mocht je dit ooit nog lezen HerrieM: welkom terug en blijf gezellig nog even hangen. Stuur me maar een PB voor een :bier: , zet ik 'm zolang koud voor je. ^_^

@ Jet: Sinds wanneer rook jij :?

:sigaar:
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, veel succes als Moderator! Fliying Dutchman, jij ook veel succes met het modereren van Vice City. Je zult het vast een stuk rustiger krijgen. :puh:

HerrieM, als je dit ooit nog leest, veel plezier nog als ML, en in je offline leven! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merkte al een tijdje dat HerrieM er niet meer was, en dacht al dat hij binnekort groen zou worden. Jammer dat je je moderator taken weg doet, ik vond je een fijne moderator. Jowx en Flying Dutchman, allebei de mannen; gefeliciteerd! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...