Swiggers Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd Jowx !! En Flying Dutchman gefeliciteerd met je nieuwe functie. Herriem jammer dat je weggaat, ookal ken ik je niet zo goed. Bewerkt: 17 september 2008 door DSgregor Reageren
Torritor Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Succes (Jowx) met je nieuwe functie! En Flying Dutchman: Gefeliciteerd met je nieuwe plek, maar nog steeds als Moderator! PS: Ik ken HerrieM niet eens. Bewerkt: 18 september 2008 door Torritor Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Welkom terug Jowx, ik ben er zeker van dat je weer net zo goed zal moderaten als eerst! Flying Dutchman, veel succes met je extra taak! HerrieM, bedankt voor alles wat je voor het forum gedaan hebt, hopelijk kom je af en toe nog even langswippen om te kijken hoe het gaat! Reageren
Jowx Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Iedereen bedankt voor alle felicitaties en overige positieve reacties! En uiteraard een bedankje naar de crew voor het in mij gestelde vertrouwen.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Beetje laat, maar als nog gefeliciteerd. Weer even wennen om jou in blauw te zien Jowx. Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Allebei gefeliciteert, Flying dutchman en Jowx Reageren
Addicted2 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 He gefeliciteerd mannen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.