Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Jongen, profeet is profeet. En ik weet niet wie die Koran heeft geschreven

maar het slaat nergens op dat je iemand mag vermoorden als die je profeet beledigt.

Ik ga jou kop er ook niet afslaan omdat je een keer Godverdomme zegt.

En sinds wanneer bepaal jij dat iemand het recht wel of niet heeft. Kruip zoals alle

andere mensen zeggen uit die slachtoffer rol

hier ga ik mee met cuban gangster je bekijkt alles vanuit de slachtoffer rol wij vermorden toch oook niet iemadn als die iets met allah ofzo zegt?!

Kane The Prophet is with me!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Laatste Post in dit topic want ik heb genoeg van al die moslimshaterzz en ik vind het niet leuk dat de moderators steeds op mij letten als ik zeg dat ik iemand zou meppen word ik wel op aangesproken maar als iemand onze taal een terroristentaal noemt dan niet :duh:

En je blijft gewoon doorgaan met die slachtofferol aannemen he...

Laatste Post in dit topic want ik heb genoeg van al die moslimshaterzz en ik vind het niet leuk dat de moderators steeds op mij letten als ik zeg dat ik iemand zou meppen word ik wel op aangesproken maar als iemand onze taal een terroristentaal noemt dan niet :duh:

De meeste hier doen niet stoer over internet.

Tevens, de meeste hier geven argumenten, die geef jij niet zo snel, ook daar ligt het aan.

En ik zie amper moslimhaters, meeste mensen die tegen het 'uitschot' van de buitenlanders is.

Ping Pong, Hey Vegeta! Hij heeft gelijk! Ga je nu een Sharia over hem afroepen?

>>> Door Jowx: Kappen met uitlokken, laatste waarschuwing.. <<<

Ontopic nu:

Ik wil het even gaan hebben over die slachtofferol die veel Moslims in Nederland (en ongetwijfeld ook andere landen.) aannemen als ze in het nauw worden gedreven.

Het moet tegenwoordig altijd zo zijn, bij wat er ook gebeurt. Het zijn altijd wij die de schuld krijgen.

Zoals bijvoorbeeld die idioterie dat Moslims nergens worden aangenomen vanwege hun afkomst.

"Ja die Nederlander werdt wel aangenomen en ik niet, zal wel omdat ik moslim ben"

Sorry hoor maar heb je er OOIT aan gedacht dat die Nederlander misschien een CV(Curricilum Vitea) had die de werkgever wel aansprak i.p.v. van die van jou?

Wat ik wil zeggen is aub kap met dat zielig doen! De regering steekt hun nek uit voor jullie terwijl het (meeste) Volk jullie niet meer kan luchten of zien.

En wat vinden jullie dat ze steeds in zo'n slachtofferol kruipen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hier heb je een deelonderwerp waar ik wat mee kan :7

Dat is bij ons op school ook hoor. Er zit een Turk achter mij in de klas en

als ik een 8 haal en hij heeft een 6. Dan zegt ie altijd: waarom heb ik een 6 en hij 8?

Zal wel omdak Turk ben zeker. Moet de leraar weer uitleggen waarom ie dat cijfer

heeft en dan vind ie het opeens normaal :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ping Pong, Hey Vegeta! Hij heeft gelijk! Ga je nu een Sharia over hem afroepen?

>>> Door Jowx: Kappen met uitlokken, laatste waarschuwing.. <<<

Jowx, dit is gewoon de waarheid en niks meer dan dat. Het is vaak genoeg gebeurt Jowx, ik basseer dit op nieuwsberichten.

Waarom beschuldigt u mij dan van uitlokken? Terwijl ik gewoon met een argument kom?

Als u daadwerkelijk uw oogkleppen zo dicht langs uw ogen hebt gezet adviseer ik u ze toch echt even af te doen.

Nou hier heb je een deelonderwerp waar ik wat mee kan :7

Dat is bij ons op school ook hoor. Er zit een Turk achter mij in de klas en

als ik een 8 haal en hij heeft een 6. Dan zegt ie altijd: waarom heb ik een 6 en hij 8?

Zal wel omdak Turk ben zeker. Moet de leraar weer uitleggen waarom ie dat cijfer

heeft en dan vind ie het opeens normaal :duh:

Ach heel eventjes aandacht trekken denk ik.

Ze zullen wel daarop gebrandt zijn.

Hun ouders zullen ze bij de opvoeding wel aanleren: "Zoon/dochter als er ooit iets onrechtsvaardigs gebeurt in jouw ogen, trek dan altijd zoveel mogelijk aandacht."

Het zit denk ik in de genen. Het is namelijk altijd wat. Van de daken van de moskee's schreeuwen ze luidkeels dat de homo's van twaalf hoog met hun hoofd naar beneden moeten worden gegooit. Dat alle ongelovigen varkens zijn.

En ga zo maar door, en dat blijven mensen maar zeggen: "Het is maar een klein groepje." Maar als die Iman spreekt in de Haagse Al Soennah Moskee zit wel die HELE MOSKEE STAMPVOL.

En dan is mijn vraag, waarom doet de regering niks tegen dit "kleine groepje". Als 't maar een klein groepje is: Who cares? Of is die groep toch een stuk groter dan we dachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ping Pong, Hey Vegeta! Hij heeft gelijk! Ga je nu een Sharia over hem afroepen?

>>> Door Jowx: Kappen met uitlokken, laatste waarschuwing.. <<<

Jowx, dit is gewoon de waarheid en niks meer dan dat. Het is vaak genoeg gebeurt Jowx, ik basseer dit op nieuwsberichten.

Waarom beschuldigt u mij dan van uitlokken? Terwijl ik gewoon met een argument kom?

Als u daadwerkelijk uw oogkleppen zo dicht langs uw ogen hebt gezet adviseer ik u ze toch echt even af te doen.

Nou hier heb je een deelonderwerp waar ik wat mee kan :7

Dat is bij ons op school ook hoor. Er zit een Turk achter mij in de klas en

als ik een 8 haal en hij heeft een 6. Dan zegt ie altijd: waarom heb ik een 6 en hij 8?

Zal wel omdak Turk ben zeker. Moet de leraar weer uitleggen waarom ie dat cijfer

heeft en dan vind ie het opeens normaal :duh:

Ach heel eventjes aandacht trekken denk ik.

Ze zullen wel daarop gebrandt zijn.

Hun ouders zullen ze bij de opvoeding wel aanleren: "Zoon/dochter als er ooit iets onrechtsvaardigs gebeurt in jouw ogen, trek dan altijd zoveel mogelijk aandacht."

Het zit denk ik in de genen. Het is namelijk altijd wat. Van de daken van de moskee's schreeuwen ze luidkeels dat de homo's van twaalf hoog met hun hoofd naar beneden moeten worden gegooit. Dat alle ongelovigen varkens zijn.

En ga zo maar door, en dat blijven mensen maar zeggen: "Het is maar een klein groepje." Maar als die Iman spreekt in de Haagse Al Soennah Moskee zit wel die HELE MOSKEE STAMPVOL.

En dan is mijn vraag, waarom doet de regering niks tegen dit "kleine groepje". Als 't maar een klein groepje is: Who cares? Of is die groep toch een stuk groter dan we dachten?

en heb je wat tegen moslims die in een moskee zitten
Link to comment
Delen op andere websites

Ping Pong, Hey Vegeta! Hij heeft gelijk! Ga je nu een Sharia over hem afroepen?

>>> Door Jowx: Kappen met uitlokken, laatste waarschuwing.. <<<

Jowx, dit is gewoon de waarheid en niks meer dan dat. Het is vaak genoeg gebeurt Jowx, ik basseer dit op nieuwsberichten.

Waarom beschuldigt u mij dan van uitlokken? Terwijl ik gewoon met een argument kom?

Als u daadwerkelijk uw oogkleppen zo dicht langs uw ogen hebt gezet adviseer ik u ze toch echt even af te doen.

Misschien moet jij eens verder kijken dan dat je neus lang is. Dit is geen gewoon argument, dit is pure uitlokking van Vegeta. Je moet een beetje op je toon gaan letten, want je nadert de grens hiermee. Bijna al je argumenten zijn generaliserende uitspraken die je regelrecht uit de media of uit uitspraken van bepaalde politici overneemt, het wordt tijd dat je een eigen mening gaat vormen..

Ach heel eventjes aandacht trekken denk ik.

Ze zullen wel daarop gebrandt zijn.

Hun ouders zullen ze bij de opvoeding wel aanleren: "Zoon/dochter als er ooit iets onrechtsvaardigs gebeurt in jouw ogen, trek dan altijd zoveel mogelijk aandacht."

Hier, dit slaat dus echt totaal nergens op. Je hebt 0% verstand over de opvoeding in een moslimgezin, dit soort uitspraken baseer je op niks. Totaal irrelevant, inhoudsloos en generaliserend. Dit soort uitspraken hoef je niet meer te plaatsen, dit is pure provocatie.

Het zit denk ik in de genen. Het is namelijk altijd wat. Van de daken van de moskee's schreeuwen ze luidkeels dat de homo's van twaalf hoog met hun hoofd naar beneden moeten worden gegooit. Dat alle ongelovigen varkens zijn.

Hoe weet je dat? Hoe weet je wat ze precies zeggen? Gebeurt dit altijd? Of is dit slechts een uitzondering geweest? Heb je er bewijzen van, zelf gehoord, etc..? Bron?

En ga zo maar door, en dat blijven mensen maar zeggen: "Het is maar een klein groepje." Maar als die Iman spreekt in de Haagse Al Soennah Moskee zit wel die HELE MOSKEE STAMPVOL.

Heb je er last van dan? Er wonen meer dan 16 miljoen mensen in Nederland, uit het feit dat er in Den Haag een moskee vol zit concludeer jij dat het wel een grote groep moet zijn over heel Nederland. Als alle Nederlanders naar de kerk zouden gaan, zitten die kerken ook bomvol. Maar goed, weer een argument die kant noch wal raakt.

En dan is mijn vraag, waarom doet de regering niks tegen dit "kleine groepje". Als 't maar een klein groepje is: Who cares? Of is die groep toch een stuk groter dan we dachten?

Who cares? Als jij er niet om geeft dan moet het maar weg? Hele extremistische beredenering. Je spreekt nu al een vonnis uit, terwijl je nog geen bewijzen hebt voor het schuldig verklaren van een bevolkingsgroep. Is het de hele groep die problemen veroorzaakt? Of zijn het de rotte appels die het voor de rest verzieken? Je wilt een hele groep aanpakken, terwijl het grotendeels gewoon burgers zijn zoals jij en ik. Op basis van de posts die je in dit topic gezet hebt zou ik jou eerder het land uit willen schoppen vanwege extremisten dan alle moslims, imho ben jij op dit moment met dit soort gedachten gevaarlijker voor de samenleving. Wat jou niet zint moet weg, nou nee dank je.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

(...)Bovenstaande post.

Je antwoord heeft me aan het lachen gemaakt Jowx! :D Ik ben blij dat je een gevoel voor humor hebt, Vooral de laatste alinea was hilarisch. Zullen we even terugblikken?

Op basis van de posts die je in dit topic gezet hebt zou ik jou eerder het land uit willen schoppen vanwege extremisten dan alle moslims

Aaah :D Humor!

OT: Helaas voor jou zal ik al je bezwaren van tafel moeten vegen, ik kan er niks mee dan herhalen wat ik al eerder heb gezegt. Toch kan ik je wel iets mede delen van mijn kant.

1. Waar haal jij in Hemelsnaam het lef vandaan om mij te zeggen dat ik een eigen mening moet gaan vormen?! Ik neem de mening van de politicussen over. En waarom zou dat niet mogen? Ik deel misschien de mening van een politicus. Er zijn immers 16 miljoen mensen, als ieder van die 16 miljoen mensen een mening zou hebben en niemand anders een andere. dan was je na 500.000 mensen klaar. Het is niet mogelijk dat niet minstens 2 mensen excact dezelfde mening delen.

2. Homo's met het hoofd naar beneden van 12 hoog gooien: Bron: Is behandelt in de Media over uitspraken die zijn gedaan door een Imam van de Al Taweed moskee. Mocht het inderdaad een uitzondering geweest, de feiten liegen er niet om. Potenrammers die de Reguliersdwarsstraat en omgeving afstruinen om te kijken of er wat te slaan valt.

Dan zijn het wel Marokaanse jongens, maar ze hebben toch een Islamitisch-Agrarische Cultuur als achtergrond. een cultuur die gewoon niet kan mixen in de Moderne Westerse Samenleving.

En trouwens, Imams verspreiden toch het woord van Allah? Dus als de Imam tegen je zegt dat het moet gebeuren, dan ga je dat ook doen toch? Het is immers het woord van Allah!

Maar goed, ik vind dat Nederland gezien moet worden als een huis. Iedereen die hier is geboren (en uiteraard Nederlands bloed in zich heeft.) wordt dan gezien als "Eigenaar" van dit huis (Holland)

Iedereen die hier niet geboren is is hier dus als te "Gast". Zij zullen zich dus moeten gehoorzamen aan wat wij willen. niet andersom.

Dus als hun niet willen dat in ons huis naakte kunst hangt, dan moeten de gasten WEG! Niet het schilderij verplaatsen. Als de gasten zien dat je varkens in je tuin hebt. Dan moeten die gasten WEG! niet de varkens. Want de gasten zijn het niet mee eens wat er in het huis gebeurt.

Als ik ergens naar toe op vakantie ga en ik zie staan: "Ongelovigen worden afgeslacht." dan ga IK daar WEG.

Das toch zonneklaar?

Enne Jowx? Vegeta is banned ;)

3.

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat je inhoudelijk totaal niet op mijn post bent ingegaan, op het gedeelte na dat je een eigen mening moet vormen. De rest van de argumenten fantaseer je blijkbaar weg, of je hebt gewoon geen goede tegenargumenten. Een beetje jammer, want op deze manier wordt een discussie heel erg moeilijk. Kom zelf eens met argumenten? Je kan wel lacherig gaan doen, maar daarmee win je geen discussie. Post normale argumenten, ga op andere argumenten in. Als dat zou lukken zou het erg fijn zijn...

Je antwoord heeft me aan het lachen gemaakt Jowx! :D Ik ben blij dat je een gevoel voor humor hebt, Vooral de laatste alinea was hilarisch. Zullen we even terugblikken?

Het wordt hoog tijd dat je de pubertijd gaat ontgroeien. De manier waarop je alleen al reageert op argumenten is zeer triest, laat staan met wat voor argumenten je zelf komt.

OT: Helaas voor jou zal ik al je bezwaren van tafel moeten vegen, ik kan er niks mee dan herhalen wat ik al eerder heb gezegt. Toch kan ik je wel iets mede delen van mijn kant.

Je herhaalt inderdaad enkel wat je eerder hebt gezegd, onzin onderbouwd met niks. Dus in feite herhaal je niks, want je praat wel maar zegt niks. ;)

1. Waar haal jij in Hemelsnaam het lef vandaan om mij te zeggen dat ik een eigen mening moet gaan vormen?! Ik neem de mening van de politicussen over. En waarom zou dat niet mogen? Ik deel misschien de mening van een politicus. Er zijn immers 16 miljoen mensen, als ieder van die 16 miljoen mensen een mening zou hebben en niemand anders een andere. dan was je na 500.000 mensen klaar. Het is niet mogelijk dat niet minstens 2 mensen excact dezelfde mening delen.

Pardon? Je bent een meeloper, je denkt niet na bij de mening van een ander. Je vormt geen eigen mening, je gaat blind met de woorden van anderen mee. Als iemand iets zegt dat in jou beeld past, zie je het als absolute waarheid. Daarom zeg ik dat je een eigen mening moet gaan vormen. Waar ik dat lef vandaan haal? Je moet je eigen posts eens terug lezen, je toon bevalt me voor geen meter. Ik geef je bij deze ook je laatste waarschuwing wat dat betreft, ga normaal met andere leden en de crew om of je kan vertrekken. Dan wordt je zeg maar het "land" uitgegooid omdat je je niet wilt aanpassen aan onze regels en gebruiken. ;) Past gelijk goed in het odnerwerp. Natuurlijk zijn er mensen met dezelfde mening, of tenminste meningen die op één lijn liggen. Maar dat wilt niet zeggen dat je zelf niet meer kan nadenken over iets, zelf niets meer kunt weglaten of toevoegen. Je kan mij simpelweg niet wijs maken dat je het 100% eens bent met bepaalde politici, met alles wat ze zeggen? Dan heb je imho echt geen eigen mening, maar ben je een figurant. Je bevestigd trouwens mijn punt zelf, dus wat dat betreft slaat je eerste regel in deze quote al helemaal nergens op..

Homo's met het hoofd naar beneden van 12 hoog gooien: Bron: Is behandelt in de Media over uitspraken die zijn gedaan door een Imam van de Al Taweed moskee. Mocht het inderdaad een uitzondering geweest, de feiten liegen er niet om. Potenrammers die de Reguliersdwarsstraat en omgeving afstruinen om te kijken of er wat te slaan valt.

Dan zijn het wel Marokaanse jongens, maar ze hebben toch een Islamitisch-Agrarische Cultuur als achtergrond. een cultuur die gewoon niet kan mixen in de Moderne Westerse Samenleving.

De media, precies. Alles wat in de media komt dat is bepalend voor jou beeld op de maatschappij. Als er in de media 3x gezegd wordt dat een moslim een goed mens is, dan zou je hier heel anders praten. Helaas is goed nieuws geen nieuws, dus horen wat dat 9/10 keer niet. We zien en horen meestal negatieve dingen in het nieuws, vindt je het gek dat je dan een vervormd beeld krijgt? Er zijn zat Nederlandse, Duitse, Belgische en ga zo maar door met nationaliteiten die tegen homo's zijn. Maar alleen de moslims moeten worden aangepakt? Waarom? Nou? Een cultuur die je niet kan mixen met onze samenleving? Je moest eens weten hoeveel westerse mensen in een islamitisch land leven, zonder enig probleem. Je kan het prima mixen, alleen je moet de extremisten eruit vissen en uitbannen. Niet een hele groep op basis van een klein gedeelte, daar gaat het fout bij jou.

En trouwens, Imams verspreiden toch het woord van Allah? Dus als de Imam tegen je zegt dat het moet gebeuren, dan ga je dat ook doen toch? Het is immers het woord van Allah!

Ken jij het verschil tussen extremisten en gewoon gelovigen wel?

Maar goed, ik vind dat Nederland gezien moet worden als een huis. Iedereen die hier is geboren (en uiteraard Nederlands bloed in zich heeft.) wordt dan gezien als "Eigenaar" van dit huis (Holland)

Iedereen die hier niet geboren is is hier dus als te "Gast". Zij zullen zich dus moeten gehoorzamen aan wat wij willen. niet andersom. Dus als hun niet willen dat in ons huis naakte kunst hangt, dan moeten de gasten WEG! Niet het schilderij verplaatsen. Als de gasten zien dat je varkens in je tuin hebt. Dan moeten die gasten WEG! niet de varkens. Want de gasten zijn het niet mee eens wat er in het huis gebeurt

Precies, helemaal mee eens. Ze moeten zich inderdaad aanpassen aan onze samenleving, normen en waarden. Maar een groot gedeelte doet dat ook gewoon. Omdat er een lading meegekomen is die de boel verziekt moet heel de groep (inclusief alle 'goede' moslims dus) terug naar eigen land? Daar gaat het hier om, je wilt een hele groep pakken op basis van een klein aandeel van rotte appels.

Als ik ergens naar toe op vakantie ga en ik zie staan: "Ongelovigen worden afgeslacht." dan ga IK daar WEG.

Das toch zonneklaar?

Wat is je punt hier precies? Als je hier zou worden afgeslacht als je moslim bent, zouden ze hier ook niet zitten. Je vergelijking gaat simpelweg niet op.

Enne Jowx? Vegeta is banned ;)

Ik weet dondersgoed wie verbannen is en wie niet, maar toch bedankt voor het melden. Daarnaast weet ik ook dat jij daar niks mee te maken heeft, dus bemoei je niet met zaken die je niet aangaan. Totaal irrelevant in deze discussie..

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik dat lef vandaan haal? Je moet je eigen posts eens terug lezen, je toon bevalt me voor geen meter. Ik geef je bij deze ook je laatste waarschuwing wat dat betreft, ga normaal met andere leden en de crew om of je kan vertrekken. Dan wordt je zeg maar het "land" uitgegooid omdat je je niet wilt aanpassen aan onze regels en gebruiken. ;) Past gelijk goed in het onderwerp.

Ik vind het een beetje oneerlijk van je om je moderator-status te (mis)bruiken om je argumenten in deze discussie kracht bij te zetten. Ga dus niet dreigen met een ban omdat zijn argumenten jou niet aanstaan. Iedereen hier heeft vrijheid van meningsuiting, dus laat Classic in zijn waarde.

(Sorry, moest er even uit :7)

Er zijn zat Nederlandse, Duitse, Belgische en ga zo maar door met nationaliteiten die tegen homo's zijn. Maar alleen de moslims moeten worden aangepakt? Waarom? Nou?

Uh, dit topic gaat over moslims, niet over Belgen, Duitsers of Nederlanders.... Ik zie bovendien Classic anders ook niet zeggen dat Belgen, Duiters en Nederlanders niet gestraft moeten worden...

Een cultuur die je niet kan mixen met onze samenleving? Je moest eens weten hoeveel westerse mensen in een islamitisch land leven, zonder enig probleem. Je kan het prima mixen, alleen je moet de extremisten eruit vissen en uitbannen. Niet een hele groep op basis van een klein gedeelte, daar gaat het fout bij jou.
Omdat er een lading meegekomen is die de boel verziekt moet heel de groep (inclusief alle 'goede' moslims dus) terug naar eigen land? Daar gaat het hier om, je wilt een hele groep pakken op basis van een klein aandeel van rotte appels.

Waar zie jij Classic zeggen dat álle Moslims het land uit moeten?

Als jij op vakantie gaat (of emigreert) naar een ander land, pas jij je ook aan aan de normen en waarden die daar gelden. Veel allochtonen hebben moeite (of proberen het niet eens) om zich aan te passen aan ONZE normen en waarden. De 'rotte appels' dus. DIE mensen zie ik het liefst vertrekken. Allochtonen die zich hier WEL kunnen aanpassen, bereid zijn om hier te werken, en zich netjes houden aan de wet, zijn wat mij betreft hartstikke welkom hoor!

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zit hier maar te ruziën en uit te leggen waarom elkaars argumenten zwak zijn, terwijl het er eigelijk op neerkomt dat iedereen het met elkaar eens is, hetzij de een wat minder extreem als de ander: Het probleem zit hem in de "rotte appels", de extremisten, en niet in de hard werkende moslims. Zowel Jowx als Classic zitten op een lijn: In feite is er alleen nog maar een krachtmeting van argumenten aan de gang.

Voor mijn doen heb ik toch aardig wijs gesproken hier :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik dat lef vandaan haal? Je moet je eigen posts eens terug lezen, je toon bevalt me voor geen meter. Ik geef je bij deze ook je laatste waarschuwing wat dat betreft, ga normaal met andere leden en de crew om of je kan vertrekken. Dan wordt je zeg maar het "land" uitgegooid omdat je je niet wilt aanpassen aan onze regels en gebruiken. ;) Past gelijk goed in het onderwerp.

Ik vind het een beetje oneerlijk van je om je moderator-status te (mis)bruiken om je argumenten in deze discussie kracht bij te zetten. Ga dus niet dreigen met een ban omdat zijn argumenten jou niet aanstaan. Iedereen hier heeft vrijheid van meningsuiting, dus laat Classic in zijn waarde.

(Sorry, moest er even uit :7)

Ik ga me niet inhoudelijk met de discussie bemoeien, maar deze opmerking van Jowx was in mijn ogen een terechte opmerking vanuit z'n functie als Moderator, niet zozeer als deelnemer aan deze discussie.

Hij wijst Classic terecht op de toon van diens posts. Hij zegt daarbij niets over de inhoud van de argumenten. Het is in het opinie forum onder anderen de taak van de moderators om ervoor te zorgen dat er op een fatsoenlijke manier wordt gediscussieerd en het niet uit de hand loopt.

Vanaf nu dus graag weer on-topic. Verdere vragen of opmerking over bovenstaande graag per PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in principe niks tegen moslims of hun geloof, al ben ik in principe tegen geloof maar da's een ander verhaal...

Ik vind wel dat moslims in Nederland zich net als iedereen zich moet gedragen, en geloof doe je maar in je eigen tijd.

Daarom ben ik ook tegen speciale moslimscholen (of christelijke scholen) en ben ik ook tegen het dragen van hoofddoeken in school: geloof doe je maar in je eigen tijd, dit is school, geen moskee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in principe niks tegen moslims of hun geloof, al ben ik in principe tegen geloof maar da's een ander verhaal...

Ik vind wel dat moslims in Nederland zich net als iedereen zich moet gedragen, en geloof doe je maar in je eigen tijd.

Daarom ben ik ook tegen speciale moslimscholen (of christelijke scholen) en ben ik ook tegen het dragen van hoofddoeken in school: geloof doe je maar in je eigen tijd, dit is school, geen moskee.

Je neemt me de woorden uit de mond :puh: Ik denk er hetzelfde over. Maar toch heb ik niks tegen Moslims maar het valt me op dat de meeste hangjongeren die problemen veroorzaken Moslims zijn. En als je iets tegen Moslims hebt slaan de mensen je in elkaar :? Terwijl ze zelf voor die gedachte zorgen

Link to comment
Delen op andere websites

Je neemt me de woorden uit de mond :puh: Ik denk er hetzelfde over. Maar toch heb ik niks tegen Moslims maar het valt me op dat de meeste hangjongeren die problemen veroorzaken Moslims zijn. En als je iets tegen Moslims hebt slaan de mensen je in elkaar :? Terwijl ze zelf voor die gedachte zorgen

Nou haal jij mij de woorden uit de mond die ik eigenlijk ook effe kwijt wou. :puh:

Idd, ik vind ook dat die mensen die problemen veroorzaken, en niet alleen moslims of andere gekleurden maar iedereen. Nederlanders moeten net zo hard aangepakt worden.

Je hebt ook van die moslimjongeren die net in Nederland wonen en nog op hun vergunning zitten te wachten en al de fout in gaan... dan kan je wat mij betreft opbokken. Zowiezo als je in Nederland komt wonen en je gaat de fout in. Eerste keer gele kaart, tweede keer rode kaart en optaften denk ik dan maar. Criminaliteit hebben we al genoeg, moeten die mensen er niet ook nog eens voor zorgen dat criminaliteitsbalkje nog effe wat hoger wordt.

Gelukkig zijn er ook gewoon goed geschoolde moslims ed, werkende moslims, die keihard werken voor hun geld maar daar hoor je nooit wat over omdat die bang zijn voor die moslims die wel in de criminaliteit zitten.

Waar ik ook niet tegen kan zijn van die "ik-ben-zo-zielig-geef-me-uitkering" moslims. Wel hun handje ophouwen van "hier met dat belastinggeld" maar niet werken. Ik zeg niet dat alle moslims zo zijn, maar die zijn er ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...