Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Waarom lopen die mensen met zogehete bivakmutsen op? Zie je Gordon ook in een videoclip met bivakmuts? Het lijkt wel een terrorist. Waarom steken ze allemaal hun middelvingers op als Appa zegt ; En de achterstands wijk staat achter ons. Waarom moet het zo asociaal zijn in die videoclip, het zijn altijd van zulke mensen die zich onaangepast gedragen in Nederland, en wie zijn daar fan van? De Marrokanen, Turken, Suri's etc. Dan kan hij wel zeggen dat de media het verkeerd uitbrengt maar hij doet het zelf 10x zo erg. Dan kunnen jullie wel zo zeggen van het zijn hun, maar waar zijn de standpunten van z'n mening? De Media zegt simpelweg wat er aan het handje is in Nederland, jullie kunnen wel van dit en dat en relschoppen doen en zeggen, maar wat helpt het? Ga in debat met PVDA ofzo. Misschien helpt dat meer.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Waarom lopen die mensen met zogehete bivakmutsen op? Zie je Gordon ook in een videoclip met bivakmuts? Het lijkt wel een terrorist. Waarom steken ze allemaal hun middelvingers op als Appa zegt ; En de achterstands wijk staat achter ons. Waarom moet het zo asociaal zijn in die videoclip, het zijn altijd van zulke mensen die zich onaangepast gedragen in Nederland, en wie zijn daar fan van? De Marrokanen, Turken, Suri's etc. Dan kan hij wel zeggen dat de media het verkeerd uitbrengt maar hij doet het zelf 10x zo erg. Dan kunnen jullie wel zo zeggen van het zijn hun, maar waar zijn de standpunten van z'n mening? De Media zegt simpelweg wat er aan het handje is in Nederland, jullie kunnen wel van dit en dat en relschoppen doen en zeggen, maar wat helpt het? Ga in debat met PVDA ofzo. Misschien helpt dat meer.

Als je het woord achterstandswijk hoort denk je dan niet van he het is een bende :7 Geen terrorisme trouwens .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Waarom lopen die mensen met zogehete bivakmutsen op? Zie je Gordon ook in een videoclip met bivakmuts? Het lijkt wel een terrorist. Waarom steken ze allemaal hun middelvingers op als Appa zegt ; En de achterstands wijk staat achter ons. Waarom moet het zo asociaal zijn in die videoclip, het zijn altijd van zulke mensen die zich onaangepast gedragen in Nederland, en wie zijn daar fan van? De Marrokanen, Turken, Suri's etc. Dan kan hij wel zeggen dat de media het verkeerd uitbrengt maar hij doet het zelf 10x zo erg. Dan kunnen jullie wel zo zeggen van het zijn hun, maar waar zijn de standpunten van z'n mening? De Media zegt simpelweg wat er aan het handje is in Nederland, jullie kunnen wel van dit en dat en relschoppen doen en zeggen, maar wat helpt het? Ga in debat met PVDA ofzo. Misschien helpt dat meer.

Als je het woord achterstandswijk hoort denk je dan niet van he het is een bende :7 Geen terrorisme trouwens .

Oké, en dat wilt zeggen dat Marrokanen, turken en andere volken alleen maar daar fan van zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Waarom lopen die mensen met zogehete bivakmutsen op? Zie je Gordon ook in een videoclip met bivakmuts? Het lijkt wel een terrorist. Waarom steken ze allemaal hun middelvingers op als Appa zegt ; En de achterstands wijk staat achter ons. Waarom moet het zo asociaal zijn in die videoclip, het zijn altijd van zulke mensen die zich onaangepast gedragen in Nederland, en wie zijn daar fan van? De Marrokanen, Turken, Suri's etc. Dan kan hij wel zeggen dat de media het verkeerd uitbrengt maar hij doet het zelf 10x zo erg. Dan kunnen jullie wel zo zeggen van het zijn hun, maar waar zijn de standpunten van z'n mening? De Media zegt simpelweg wat er aan het handje is in Nederland, jullie kunnen wel van dit en dat en relschoppen doen en zeggen, maar wat helpt het? Ga in debat met PVDA ofzo. Misschien helpt dat meer.

Als je het woord achterstandswijk hoort denk je dan niet van he het is een bende :7 Geen terrorisme trouwens .

Oké, en dat wilt zeggen dat Marrokanen, turken en andere volken alleen maar daar fan van zijn?

Nee er zijn hier zat goede allochtonen .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet wel even toevoegen dat het aardig retarded is om met een bivak muts op te zeggen dat de media je foutief beoordeeld.. Dat is net zoiets als zeggen dat je clean bent met een witte neus, en 3 spuiten in je arm. :7

Maargoed dit is dan ook juist de (relatief kleine) groep die problemen veroorzaakt, lekker geen aandacht aan besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

De reputatie van allochtonen wordt inderdaad slecht beïnvloed door de media. Neem nou dat incident in een Connexxion bus in Gouda. Het wordt makkelijk gezegd dat het een Marokkaan was, maar dat is helemaal niet zeker. Dat het voorval zich plaatsvond in een niet zo beste wijk van Gouda is een feit, maar dankzij de media krijgt de wijk een nog slechtere naam. De wijk bloeide op met dank aan de Gemeente Gouda en de bewoners.

Er zijn zat moslims die gewoon netjes meedoen in onze maatschappij en ze veroordelen ook de allochtonen die weigeren om zich aan te passen aan de Nederlandse normen en waarden.

Link to comment
Delen op andere websites

[insert youtube-meuk]

En dit nummer is zeker normaal :duh:

Ik vind van niet, maar er zijn evengoed Nederlanders die zulke dingen uitvreten. Je heb overal rotte appels tussen zitten :) Ik trek me er weinig van aan. Ik kan me er ook niet echt druk om maken, want dat willen dat soort personen juist :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik snap helemaal niet wat jullie tegen moskees in België en Nederland hebben. Moskees worden niet door de overheid gebouwd, maar door de mensen die de moskee zelf bezoeken. Kerken worden volgens mij gemaakt en onderhouden door de overheid en niet door één persoon die alles uit zijn eigen zakken moet betalen. Dus waarom zijn moskees een probleem? En moskees zijn bijna altijd boemvol op een vrijdag, soms is er zelfs geen plaats meer om te bidden.

Een moslim is niet zoals een marokaan, turk, chinees of wat dan ook. Als je over moslims wilt spreken moet je eerst weten wat een moslim is. En een moslim is volgens de Islam een persoon die de 5 zuilen van de Islam praktiseert en niet bedriegt, niet steelt, niet scheldt, niet doodt,...! Als een moslim dit toch doet heeft hij een zonde gepleegd ofwel is hij géén moslim.

Dus vooraleer je begint te spreken moet je eerst weten welke woorden je gebruikt en over wat je spreekt en niet zomaar wat brabbelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met Woetsha eens.

Ten eerste vind ik deze topic naam nergens op slaan. Want mensen doen verkeerde dingen en als ze dan toevallig moslims zijn geef je hun meteen de schuld. De ''Islam'' geeft nergens de opdracht om mensen te vermoorden of wat dan ook omdat ze de Islam beledigen. Ik zelf als moslims weet dat , de Islam zegt alleen dat ze verkeerd bezig zijn en ze er later zelf voor zullen worden aangesproken. Dus tot nu toe is de Islam geen probleem. Mensen die ''In de naam van'' de Islam verkeerde dingen doen zijn alleen maar slecht bezig. Dus als iemand toevallig moslim is en iets verkeerds doet dan ga je niet zeggen zo van : Alle moslims zijn zo.

En dan nu over alle Marokkanen in het algemeen. De meeste Marokkanen zijn moslim maar een deel daar van doen slechte dingen en dat heb ik je ook met autochtonen,Pakistanen,Duitsers of wat dan ook. Dan kun je niet zeggen hij doet het omdat hij een Islamitische Marokkaan is. Of omdat hij een Marokkaan is want lang niet alle Marokkanen doen zulke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Vegata gelijk heeft. :Y

Wat gaat men doen als zijn huis in Turkije is verbrand? Wat gaat men doen als zijn ouders vermoord zijn? Wat gaat men doen als het land hem niet meer wilt? Wat gaat men doen als er geen werk meer is? Wat gaat men doen als er geen geld meer is? Wat gaat hem doen als ze oorlog in hun land hebben. Wat gaat men doen als hij kinderen heeft.

Moslim's worden heel vaak als terrorist gezien, dat vind ik wel genoeg worden. Op straat worden Moslim's gepest door hun geloof, door hun huidskleur, door hun armoede.

Stel jij bent een Moslim, en je bent arm, je hebt geld nodig, je hebt vrouw, en kinderen, je hebt geen huis meer.

Nou, het boei je niet dat weet ik wel. Vroeger in Nederland was er allemaal weinigloons-werk. Allemaal Moslim's kwamen, en deden die werk. Als er geen Moslim's waren, was je familie wel nu afwasser?

Sorry, voor mijn rare tekst, maar het zit me tot hier! :N

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met Woetsha eens.

Ten eerste vind ik deze topic naam nergens op slaan. Want mensen doen verkeerde dingen en als ze dan toevallig moslims zijn geef je hun meteen de schuld. De ''Islam'' geeft nergens de opdracht om mensen te vermoorden of wat dan ook omdat ze de Islam beledigen. Ik zelf als moslims weet dat , de Islam zegt alleen dat ze verkeerd bezig zijn en ze er later zelf voor zullen worden aangesproken. Dus tot nu toe is de Islam geen probleem. Mensen die ''In de naam van'' de Islam verkeerde dingen doen zijn alleen maar slecht bezig. Dus als iemand toevallig moslim is en iets verkeerds doet dan ga je niet zeggen zo van : Alle moslims zijn zo.

En dan nu over alle Marokkanen in het algemeen. De meeste Marokkanen zijn moslim maar een deel daar van doen slechte dingen en dat heb ik je ook met autochtonen,Pakistanen,Duitsers of wat dan ook. Dan kun je niet zeggen hij doet het omdat hij een Islamitische Marokkaan is. Of omdat hij een Marokkaan is want lang niet alle Marokkanen doen zulke dingen.

Laten we het even anders bekijken.

Jouw topic, deze zo.

Je noemt alle Protestanten en Christenen enz. allemaal niet gunners en haters.

Als de Nederlanders jullie niks wouden gunnen, waarom gunde ze jullie wel een huis en baan hier in Nederland?

Nu zeggen jullie dat jullie voorouders hier gastarbeiders waren(niet allemaal) omdat Nederlanders(niet allemaal) te lui waren voor de vieze karweitjes, klopt, maar de reden dat jullie hier zijn worden niet altijd 'vervult'.

Zo hebben we de kant van de buitenlanders, die hier zijn voor de uitkering, sommige die crimineel spelen, en gelukkig ook de hardwerkende buitenlanders.

Aan de criminelen hebben we al helemaal niks, ik weet dat, jij weet dat, dus daar zal je het wel eens mee zijn.

Zij zorgen ervoor dat jullie aangekeken worden alsof mensen een komkommer in hun kont hebben.

Zoals hier rond Venlo, buschauffeurs die bedreigd enz. werden, vind je het gek dat sommige snel wegrijden?

Dan de mensen die een uitkering hebben(er zijn ook Nederlandse mensen met een uitkering), mensen die hier hard werken, moeten wel voor die groep werken, terwijl die groep niks doet en toch geld krijgt.

Terwijl er mensen zijn met een ziekte en die proberen ze zo veel te laten werken, aangezien een uitkering krijgen voor een ziekte best moeilijk is(was iig bij mijn moeder), waarom?

Omdat er al een groep mensen zijn die te lui zijn of niet willen werken?

Het verschil zit het hem, dat er mensen zijn die wel willen werken, maar door bepaalde ziekte niet kunnen werken, en dan natuurlijk de groep die hier komt en een uitkering aangeboden krijgen en niks hoeven te doen.

En natuurlijk is er de groep van buitenlanders die werken of gaan werken, die groep vind ik goed en heb ik totaal geen moeite mee, zo had ik stage in een bedrijf, daar werkte een Turk en een Irakees, nou, werkelijk waar, die deden gewoon hun werk, en deden het zonder moeite, echt, twee top gozers, en als iedere buitenlander dat gedrag zou aannemen, zou er geen tot amper racisme zijn of hadden totaal geen moeite met immigranten.

Die Iranees was 14 toen ie in dat bedrijf begon, dat zie je niet iedereen even doen, en ook voor dat heb ik respect.

Maar het is maar net waar sommige zelf voor kiezen, en helaas word er over een kam geschoren, maar het jammere is Vegeta, dat jij het zelf ook doet, zie maar dat topic van je.

En het jammere eraan is, dat als je een buitenlander erop wijst dat dit gebeurd, dat ze vaker kwaad worden of dat je een scheldpartij krijgt te horen, of soms nog erger, en dat moet juist niet gebeuren.

Zo zag ik een filmpje op Youtube, als je wilt zoek ik hem weer op, daar zie je een hoop buitenlanders, van ongeveer 14 jaar en zelfs jonger, die naar een ambulance aan het schelden waren met termen zoals 'kankerjoden' en dergelijke taal.

Dan denk ik, wat hebben kanker en Joden hiermee te maken?

Dit is hem trouwens.

Maargoed, ik laat het hierbij maar even.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk als je het op die manier bekijkt vind ik het prima als je maar niet alle moslims/Marokkanen over 1 kam scheert. En die topic van mij was uit woede en niet omdat ik iets tegen een bepaalde ras of geloof heb. Van mij mag iedereen geloven wat ie wilt want iedereen gaat in zijn eigen graf. Als iemand wat heeft tegen een Marokkaan omdat je hem zag stelen of schelden dan moet je niet denken dat elke Marokkaan zo is. En zo is het ook bij Hollanders. Enigste passagier die de busschauffeur aan het schelden was , was een dikke Hollandse vrouw en volgens mij klapte ze hem ook nog eens een paar keer. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je bij elke groep wel goede en slechte mensen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk als je het op die manier bekijkt vind ik het prima als je maar niet alle moslims/Marokkanen over 1 kam scheert. En die topic van mij was uit woede en niet omdat ik iets tegen een bepaalde ras of geloof heb. Van mij mag iedereen geloven wat ie wilt want iedereen gaat in zijn eigen graf. Als iemand wat heeft tegen een Marokkaan omdat je hem zag stelen of schelden dan moet je niet denken dat elke Marokkaan zo is. En zo is het ook bij Hollanders. Enigste passagier die de busschauffeur aan het schelden was , was een dikke Hollandse vrouw en volgens mij klapte ze hem ook nog eens een paar keer. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je bij elke groep wel goede en slechte mensen hebt.

Ik heb niks tegen moslims, maar je zegt het nu wel erg mooi. Maar de buitenlanders beginnen flink te overheersen in Nederland. Binnen no-time heb je meer moskeen dan kerken. Daarnaast zorgen buitenlanders voor best veel problemen, denk aan de boerka. Iedereen moet zich legitimeren en hun niet? Denk misschien aan je eigen school, niemand mag een hoofddeksels maar moslims wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...