Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Uhhh. :ch: Maar de goeie Buitenlanders mogen blijven bedoel ik, maar de slechte moeten weg ;)

Weet ik , maar je reactie van 'dan zal er weinig over blijven' daar maak ik me pissig om .

Honkbal : Dat zal dan wel , helaas voor de allochtonen die het inburgen niet redden . Natuurlijk ook NL junkies in die flat . Weet je hoeveel NLers wiet enzo roken ?

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft al aan dat je 10 bent. Beslis nog maar een keer over zo'n 4 jaar, dan weet je meer.

Zeer ernstig mee oneens. Het is dat GTA Haas het zelf zei, want anders had ik hem rustig 15, 16 geschat. Zowel grammaticaal als geestelijk oogt hij veel ouder dan de gemiddelde tienjarige. Dat geeft wel aan dat leeftijd niet gerelateerd is aan kennis :)

Verder vind ik de titel van dit topic heel erg om te lezen. Islamitisme, net zoiets als Islamisering. Twee neologismen waar ik keihard op kots. Zoals ik heb geleerd heet het gewoon 'Islam'. Woorden als Islamisering en Islamitisme bestaan niet in mijn ogen. Ik vind dit zeer overdreven, en vind het een wanhoopskreet om de Islam zo zwart mogelijk te maken. Gooien met mooie woorden is echter niet genoeg om mijn mening te veranderen.

Toch vind ik Nederland heel erg doordraaien. Er moet keihard opgetreden worden tegen de groepen (allochtonen) jongeren. Ik liep laatst met mijn vriendin langs een café, waarna we nageroepen werden. Ik heb ze niet echt gehoord, maar het kwam erop neer dat we als liefjes rondliepen, wat er op een spottende manier uitkwam. Ik zei tegen mijn vriendin: Goh, die zijn stoer zeg. Waarna ik ze uitlachte. Kreeg vervolgens een opmerking: Oh, heb je nog een grote bek ook? Dit was toevallig een Nederlands groepje jongeren die zonder reden moeilijk deed, maar hoe vaak komt het wel niet voor dat het allochtonen zijn? Ik word in Amsterdam en Utrecht, steden waar ik heel vaak kom, regelmatig nageroepen, geheel zonder reden. En dan hoef ik ze echt niet proberen uit te lachen hoor, dan rennen ze gewoon achter je aan en geven je een mep.

Je kan hoog of laag springen en ontkennen dat allochtonen zo doen, maar dat is geen mening. Het zijn feiten dat allochtonen vaker in de criminaliteit komen, vaker dwars liggen, en vaker een grote bek geven. En ik ben dat spuugzat. Als ik GTA Haas moet geloven is 20% van de bevolking allochtoon. Toch word ik bijna 80% van de keren nageroepen door een allochtoon.

Ook vind ik de acceptatie van de allochtonen in Nederland te groot, er moet een rem komen op de emigratie. Het is onwijs duur. Ik dacht te lezen of te horen dat elke allochtoon die in Nederland komt, duizenden euro's kost. Was het niet Wilders die dat laatst in een betoog zei over Prinsjesdag? Dat heeft niets te maken met het gedrag van de allochtonen, maar een financieel plaatje. Nederland is een puinhoop aan het worden, steeds meer en meer. Laten we eerst dit land op een rijtje zetten, in plaats van gelijk allochtonen binnen te laten in Nederland.

Ik heb een hekel aan racisme en fascisme, maar Nederland mag best wat vaker, en vooral harder, optreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Link to comment
Delen op andere websites

Let op!

Voor de leden die nogal hardleers zijn, dit is het Opinieforum. Dit forum is bedoeld om iets serieuzer als op de rest van het forum te discussiëren, dat betekend met duidelijke standpunten en argumenten. Posts zonder argumenten, beledigende posts, reacties op beledigende posts en overige posts die hier niet thuis horen worden verwijderd. Een discussie voeren is niet ruzie maken, schelden is hierbij ook niet nodig. Praat normaal en respecteer elkaars mening, laat alles en iedereen in hun waarde.

Bij meerdere offtopic posts kunnen er warns gaan vallen, laat het niet zo ver komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Hou toch op, de media censureert nu zelfs de afkomst van de daders. Zouden de Marrokanen eens niet bij hunzelf de schuld moeten zoeken i.p.v elke keer de schuld op iets anders te schuiven?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er zoveel Marokkaanse/islamitische mensen als criminelen gezien worden heeft puur te maken door de invloed van de media. Hebben jullie wel eens die documentaire van Michael Moore gezien, 'Bowling for Columbine'? (Check anders effe YouTube.) Daar wil hij duidelijk maken dat de invloed van de media in de V.S. gigantisch groot is. De mensen daar worden 'bang' gehouden door de media. Ook als je kijkt naar rassen van mensen, dan worden er ALTIJD zwarten als criminelen aangewezen. ''Vrouw beroofd en neergestoken door zwarte man'', ''bankoverval: drie zwarte mannen waren erbij betrokken'', ''rellen: zwarte mannen vermoorden maar liefst 15 mensen,'' ''bij de moord op Johnny B. was een zwarte man betrokken (...),'' en zo kun je nog wel meer bedenken. En die invloed van de media, op dat vlak, is in Nederland eigenlijk totaal niet anders. Altijd weten de media wel te vertellen dat een Marokkaanse gozer de bank heeft beroofd, maar van Nederlandse bankovervallers vertellen ze dan weer niets op het NOS Journaal...?

Daar heb je gelijk in . Het is de media!

Ook 'Marrokaanse jongeren bedreigen connexion of ambulancepersoneel' En als Nederlanders het doen ; Jongeren smijten zwerver in wat ' bijv . Niet mee eens zet een reactie .

Luister maar het liedje Naffer & appa - schuif aan de kant : Niet naar de andere tekst luisteren maar horen wat Naffer zegt : Het is de media die ons terroriseert en wij worden aangewezen als terrorist zoiets zei ie luister maar :

Hou toch op, de media censureert nu zelfs de afkomst van de daders. Zouden de Marrokanen eens niet bij hunzelf de schuld moeten zoeken i.p.v elke keer de schuld op iets anders te schuiven?

Dat doen ze toch ook , maar niet allee Marrokanen zijn het ermee ens hoor . Luister maar eens naar PietjeII .

Maarja : Ik vindt ook van slechte eruit en goeie erin . Maar weet je we reageren te veel op ze van : Sommige slaan ruiten in maar das niet meeteen crimineel , maar eerder vandaligheid .

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft al aan dat je 10 bent. Beslis nog maar een keer over zo'n 4 jaar, dan weet je meer.

Ik mag wel 10 jaar zijn, maar mensen vertellen altijd tegen mij dat ik als een Volwassene praat. Slim ben ik, maar denk niet dat ik zomaar een 10 jarige snotaap ben die niet weet wat ie zegt. Ik weet heus wat ik vertel nu en ook 4 jaar later :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, ik vind de media niet echt 100% schuldig hoor. Zoals Blaatschaap al zei, ga je er anders over denken als je het in de praktijk vaak meemaakt. Op een gegeven moment is de maat vol, als je voor de zoveelste keer 'wat kijk je?!' of 'kom hier dan!' of andere provocerende dingen of bedreigingen van jochies met Marokkaans accent met een bontkraag en zo een matje hoort. Dan denk je er echt wel anders over. Het zijn natuurlijk ook wel Nederlanders, maar als er in je directe omgeving de eigenaar van een avondwinkel wordt doodgestoken door twee Marokkanen, en er 2 supermarkten gewelddadig worden overvallen door wederom Marokkanen of Turken, dan kom je gewoon tot de conclusie dat het de keiharde waarheid is dat het vrijwel altijd buitenlanders met een Islamitische achtergrond zijn die de boel terroriseren.

En dan ook nog eens mijn persoonlijke ervaring, als ik bij goede vrienden van mij blijf logeren. Die wonen in een vrij slechte buurt, maar het is toch gewoon niet meer normaal dat je een flatscreen tv niet meer beneden in de woonkamer kan neerzetten, omdat er dan net zoals bij hun meeste buren een baksteen door hun ruit wordt geflikkerd en dan is het weg tv binnen een aantal seconden. 3x raden wie er achter zitten: relatief jonge kereltjes met een bontkraag en zwart haar, die worden opgewacht door hun zelfde soort vrienden met een scooter om er vervolgens zo snel mogelijk er van door te gaan met de flatscreen tv. En waarom zou je er dan niet wat van zeggen? Zelfs de politie is gewoonweg te laf om in te grijpen. Die vrienden van mij waren zo dom om dat wel te doen, waarna ze een mes onder hun keel gedrukt kregen met de boodschap 'kanker dit kanker dat je kankermoeder'. Nederlanders? Misschien één of twee van de twintig.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog zelfs werden laatst 2 Politie agenten achterna gezeten door 10 Marokkanen, en die Marokkanen schopte en sloegen de Politie. Toen kwam er een Auto aangereden en die reedt recht op die Politie Agent af, de Politie Agent sprong opzij daardoor werdt ie gelukkig niet geraakt. Als je alleen bent, en je zegt wat tegen een Turk of Marokkaan durven ze je nog niet eens aan te kijken, en als ze met een groepje zijn durven ze ineens alles. En nog over die Politie Agenten, ze waren eigenlijk om het kort te houden mishandeld. Dus dit gaat echt het verkeerde kant op.... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, ik vind de media niet echt 100% schuldig hoor. Zoals Blaatschaap al zei, ga je er anders over denken als je het in de praktijk vaak meemaakt. Op een gegeven moment is de maat vol, als je voor de zoveelste keer 'wat kijk je?!' of 'kom hier dan!' of andere provocerende dingen of bedreigingen van jochies met Marokkaans accent met een bontkraag en zo een matje hoort. Dan denk je er echt wel anders over. Het zijn natuurlijk ook wel Nederlanders, maar als er in je directe omgeving de eigenaar van een avondwinkel wordt doodgestoken door twee Marokkanen, en er 2 supermarkten gewelddadig worden overvallen door wederom Marokkanen of Turken, dan kom je gewoon tot de conclusie dat het de keiharde waarheid is dat het vrijwel altijd buitenlanders met een Islamitische achtergrond zijn die de boel terroriseren.

En dan ook nog eens mijn persoonlijke ervaring, als ik bij goede vrienden van mij blijf logeren. Die wonen in een vrij slechte buurt, maar het is toch gewoon niet meer normaal dat je een flatscreen tv niet meer beneden in de woonkamer kan neerzetten, omdat er dan net zoals bij hun meeste buren een baksteen door hun ruit wordt geflikkerd en dan is het weg tv binnen een aantal seconden. 3x raden wie er achter zitten: relatief jonge kereltjes met een bontkraag en zwart haar, die worden opgewacht door hun zelfde soort vrienden met een scooter om er vervolgens zo snel mogelijk er van door te gaan met de flatscreen tv. En waarom zou je er dan niet wat van zeggen? Zelfs de politie is gewoonweg te laf om in te grijpen. Die vrienden van mij waren zo dom om dat wel te doen, waarna ze een mes onder hun keel gedrukt kregen met de boodschap 'kanker dit kanker dat je kankermoeder'. Nederlanders? Misschien één of twee van de twintig.

Ik draag ook bontkraag jassen :7 Dus niks mis mee ... Maarja het zijn en blijven achterstandswijken .

Link to comment
Delen op andere websites

Blaatschaap : Kom ook omdat je in een stad woont waar ze veel zitten Amsterdam oost en west of Utrecht (Overvecht)

Daar zijn ook helaas allochtonen die het niet geredt hebben .

wie zegt dat ik woon zelf in overvecht vroeger was het erg maar nu de politie optreet heeft iedereen een toekomst mijn mattie hij is 16 jaar en ik 14 maar hij werkt nu bij dirk van de broek vroeger was dat wel anders natuurlijk hangen we nog rond maar dan denkt iedereen dat we criminelen zijn en dat haat ik want als we crimelen gedachten hebben we altijd gta nog p.s kijk maar naar me nickname adil mijn naam ovn waar ik woon
Link to comment
Delen op andere websites

Blaatschaap : Kom ook omdat je in een stad woont waar ze veel zitten Amsterdam oost en west of Utrecht (Overvecht)

Daar zijn ook helaas allochtonen die het niet geredt hebben .

wie zegt dat ik woon zelf in overvecht vroeger was het erg maar nu de politie optreet heeft iedereen een toekomst mijn mattie hij is 16 jaar en ik 14 maar hij werkt nu bij dirk van de broek vroeger was dat wel anders natuurlijk hangen we nog rond maar dan denkt iedereen dat we criminelen zijn en dat haat ik want als we crimelen gedachten hebben we altijd gta nog p.s kijk maar naar me nickname adil mijn naam ovn waar ik woon

Weet ik .....Maar 'ook' zei ik niet is of zijn . Maar ik heb veel Marokanen als vrienden en die zijn buitengewoon aardig .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...