Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

er zijn ook meer dan genoeg nederlanders die zulke dingen doen hoor denk maar niet dat alleen moslims dat doen elke volk heeft wel groepen die dan doen.

meestal zijn het Marokkanen dus in plaats van moslims kan je ook gewoon Marokkanen zeggen.

en wat jij denk over die granaten en terroristische dingen dat zijn geen moslims maar extremisten

en het schelden: ik ken genoeg nederlanders van amper 12 jaar die de raarste scheldwoorden kennen en ook om de minuut met kanker schelden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

er zijn ook meer dan genoeg nederlanders die zulke dingen doen hoor denk maar niet dat alleen moslims dat doen elke volk heeft wel groepen die dan doen.

meestal zijn het Marokkanen dus in plaats van moslims kan je ook gewoon Marokkanen zeggen.

en wat jij denk over die granaten en terroristische dingen dat zijn geen moslims maar extremisten

en het schelden: ik ken genoeg nederlanders van amper 12 jaar die de raarste scheldwoorden kennen en ook om de minuut met kanker schelden.

Ben ik helemaal met je eens. :tu:

En de andere mensen die denken dat moslims aleen maar slechte dingen doen.

Nou er zijn ook goeie moslims hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Marokkanen het tegenwoordig meer te zeggen hebben dan Nederlanders, daarom ben ik ook wel voor Geert Wilders. Het wordt ook gewoon te erg vindt ik zelf, Autoruiten worden kapot gemaakt, Banden worden lek gestoken, dieren worden zonder enige reden mishandeld. En meestal zijn het Marokkanen, of Turken. Zelf vind ik ook wel dat de Nederlanders te ver gaan, maar meestal zijn het de Marokkanen die alles vernielen en de zaak misbruiken. Zelf ben ik 10, maar zelf weet ik wel wat ik zeg en wat ik doe. Nederland wordt stukje bij beetje overgenomen door de Marokkanen en Turken, en later zullen we spijt hebben dat we nu niets hebben gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Marokkanen het tegenwoordig meer te zeggen hebben dan Nederlanders, daarom ben ik ook wel voor Geert Wilders.

Goed argument. Not. Ze hebben net zoveel te zeggen als iedereen. Om door een niet goede reden achter iemand gaan staan is fout imo.

Het wordt ook gewoon te erg vindt ik zelf, Autoruiten worden kapot gemaakt, Banden worden lek gestoken, dieren worden zonder enige reden mishandeld. En meestal zijn het Marokkanen, of Turken.

Waar dan? Misschien in de grote stad, maar daar doet iedereen gek. En dierenmishandeling, daar doen ook mensen van andere nationaliteiten aan mee.

Zelf vind ik ook wel dat de Nederlanders te ver gaan, maar meestal zijn het de Marokkanen die alles vernielen en de zaak misbruiken.

Kleine groepen die irritant doen. Hier in dit dorpje is zo'n groepje (die overgens niet veel doet behalve irritant en stoer zijn). Wat vernielen ze en wat misbruiken ze? Duidelijkheid graag.

Zelf ben ik 10, maar zelf weet ik wel wat ik zeg en wat ik doe. Nederland wordt stukje bij beetje overgenomen door de Marokkanen en Turken, en later zullen we spijt hebben dat we nu niets hebben gedaan ;)

Je geeft al aan dat je 10 bent. Beslis nog maar een keer over zo'n 4 jaar, dan weet je meer.

Maar ik ben het er wel mee eens dat de meeste Marokanen niet goed 'inblenden' in de samenleving en hun eigen gang gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik niet echt iets tegen moslims. Ze hebben inderdaad een volledig ander cultuur als ons, maar passen zich al zowiezo meer aan dan je denkt in België en Nederland. Ze hebben zowiezo hier een andere sfeer, andere klimaat, andere regels en daar moeten ze zich uiteindelijk ook aanhouden. Natuurlijk de islam is een erg belangrijke godsdienst voor ze. Het is dan ook logisch dat ze moskee's willen ipv naar een christelijke kerk te gaan. Ik zie hier nog geen mensen die christenen zijn ineens naar een moskee gaan hoor. Ik denk dat die in een ander land dan ook wel een kerk zouden willen. Dat lijkt me totaal logisch.

Aangezien in het Geert Wilders Topic niet over dit onderwerp gediscuseerd mag worden. Dán maar op deze manier.

Moslims, iedereen kent ze vast wel. Als je aan moslims denkt denk je meteen aan tulbanden, burka's, bommen en granaten.

Nu heb ik het specifiek over Moslims in Nederland.

Ze willen hun eigen moskee's, hun eigen feestdagen, hun eigen politieke partij(en). Kortom alles in Nederland proberen ze aan te passen aan hun gewoonte's. Zoals naakte kunst in een Gemeentehuis. de bilspleet van een stratenmaker is obsceen. En ga zo maar door. En deze ellende lijkt maar niet op te houden!

Op straat wordt tegenwoordig geen Nederlands meer gesproken. je hoort allemaal maar: "Hasjuhmegallema" en anders is het wel een een of ander steenkolen Nederlands waar ook geen touw aan vast te knopen is...

Daarom deze discussie:

- Wanneer houdt dit op!

- Wat is hier goed aan?

- Waarom kan dit in Nederland?

- Wat maken jullie mee met moslims?

Het is logisch dat ze hun eigen moskees willen. Hun godsdienst is Islam, en die krijg je niet in een christelijke kerk. De joden hebben ook hun eigen kerken staan in België en Nederland, dus waarom mag de Islam dan geen moskee hebben? Ze doen er helemaal niks verkeerd meer. Er staat enkel een gebouw waar ze komen voor hun godsdienst. Meer niet. Ik zie dus totaal geen reden om je hierin druk te maken.

Hun eigen feestdagen? Ik zie genoeg marokkanen meedoen aan onze feestdagen, nieuwjaar, kerstmis etc. Hun enige feestdagen dat ze erbij nemen is de ramadan bijvoorbeeld. En ook daar hebben we geen last van. Wij moeten toch niet mee vasten van hun? Dus nog een punt waarin ik niet snap waarom je je druk maakt.

Over politieke partijen, dat is wel hun goed recht denk ik. Iedere inwonder met een nederlands nationaliteit of voor de belgen een Vlaamse nationaliteit (ondanks die vroeger in een ander land gewoont hebben) heeft het recht om een eigen politieke partij op te richten. Tevens moesten er geen mensen zoals Geert Wilders zijn, zouden de marokkanen zich ook minder druk maken en zouden ze zelf ook veel minder een eigen partij oprichten. Dit werkt Geert Wilders zelf in de hand. En euh eerlijk gezegd ik zie ook niet zoveel in naakte kunst. Van mij zou dat nu inderdaad ook niet weg moeten, maar om hier zo'n punt bij te halen vind ik vrij stom. Mij maakt het nou echt niks uit dat die beelden wegmoesten hoor. Misschien hoor je op straat veel van dat Marokkaans gepraat, maar in principe als ik Marokkanen aanspreek of hun mij proberen ze altijd nederlands te praten. Marokkanen die dat niet kunnen proberen meestal op zijn minst in het nederlands goedendag te zeggen en daar heb ik juist respect voor.

- Wanneer houdt dit op!

Volgens mij nooit. Ik zie geen reden in waarom ze ons land niet in mogen? De wereld is van iedereen, dus laat iedereen zelf eens lekker wonen waar ze willen. Ik ken genoeg nederlanders en belgen die in marokko zijn gaan wonen, en daar zijn ze toch een pakje gastvriendelijker dan hier. Daar zie je geen marokaanse geert wilders rondlopen. Ook geen terroristen trouwens, die zitten meer in Irak

- Wat is hier goed aan?

Je leert ook eens de marokkaanse cultuur en hun ramadan en specialiteiten. Ze kunnen meestal bangelijk lekkere gerechten klaarmaken. Ik ben zelf kok en vind het gewoon machtig hoe een gewoon gezinspotje in marokko gemaakt word. Gewoon bangelijk lekker!

- Waarom kan dit in Nederland?

Waarom zou het niet kunnen?

- Wat maken jullie mee met moslims?

Ik heb nog geen slechte dingen meegemaakt met moslims, enkel nog maar goede dingen ;)

Ja, er zijn moslims die werken voor het geval je het niet wist. Deze mensen praten in ieder geval ABN en zijn geconcentreerd bezig met hun studie. Onderbouw nou eens met feiten en haal er niet telkens Wilders uitspraken bij.

Dat zal inderdaad best kloppen, ik heb dit ook helemaal niet beweert dat geen enkele moslim werkt.

Wat wel zo is dat werkende moslims zo weinig voorkomen :7

En als ze werken is dat 9 van de 10 gevallen zwart geld.

+ nog een uitkering, en dit sturen ze dan door naar hun eigen land.

Per slot van rekening zijn ze daarom hier...

Wat je hier leest is mijn mening, geen Wilders uitspraak. als het er wel op lijkt: Dan delen ik en Wilders in dit geval dezelfde mening.

Hier moet ik je helaas in tegenspreken. Bijna alle legale moslims in België en Nederland werken wel. Het is meestal de vrouw die thuisblijft, en dat gebeurd bij blanken ook genoeg voor je hierop kritiek gaat geven. Over zwart werken is ook totaal niet waar. Als je in Nederland of België als baas gepakt word voor zwart werken, krijg je daar een fixe boete voor tegenwoordig. Bij ons werken er 3 marokkanen aan de afwas, maar die mogen zelfs niet eens in het zwart werken. Kortom, in maar 4/10 gevallen werken deze zwart, dat ligt ongeveer hetzelfde als de Belgische en Nederlandse inwoners.

Nou, omdat je het zo liev vraagt Jowxie.

Ik woon in Venlo, en zelfs Limburg wordt geterroriseerd door Moslims. In Roermond, een stad zo'n twintig kilometer hiervandaan, wordt al 4 jaar gebouwd aan een mega moskee in de binnenstad. Een Marokkaanse bouwstijl moet de historische Roermondse binnenstad dus zogenaamd sieren. Om maar een voorbeeld te geven aan de integratie van dit volk.

Als je het Venlose centrum binnen loopt, kom je langs een Dönershop. Het pleintje heet 'Vleesplein' maar kan net zo goed Dönerplein of Schapenvleesplein heetten. Nooit zit er geen moslim op de bankjes. En nooit hoor je geen taal die je niet kunt verstaan. Het vervelendste is nog wel dat je ze niet aan kunt kijken, want dan gaan ze opeens in een soort Nederlands naar je roepen: 'Wat doe jij kijken!'

Inmiddels is dit voor iedereen die dit topic leest een bekend fenomeen. Iedereen heeft ietsdergelijks al eens meegemaakt. Terwijl we ook mogen zeggen dat er wél degelijk moslims zijn die het niet zo ver laten komen. Vooral de Marrokaanse jeugd is een ergenis. En godzijdank wordt daar vanaf heden harder tegenop getreden.

Ik zag laatst bij Wegmisbruikers twee Marrokaanse jongeren in een auto op de vlucht voor de politie. Uiteindelijk wist de bestuurder te ontkomen, en hielde de agenten de bijrijder aan. Deze beweerd dat ze hem niets kunnen maken, en officieel kon dat ook niet. De agenten droegen hem op zijn vriend te bellen, maar die zij alleen 'Wollah Koran, Jullie kunnen mij nix maken. geef maar boete, van tienduizend euro. Een belletje en ze komen jou brengen geld jah. geen probleem, jij kunt mij niets doen, dus rot gewoon op want ik zeg toch nix.'

Sinds het ambulance incident waarbij een aantal Rotterdamse ambulancemedewerkers bedreigd zijn door wederom kleine Marrokaantjes, mag de Politie harder optreden tegen dit Tuig. Mocht het bovenstaande scenario zich nu afspelen, dan zou de bijrijder worden opgepakt vanwege niet meewerken met een politieambtenaar. Mocht iemand een misdrijf plegen, wat voor iets dan ook. Dan wordt diegene opgepakt, en in voorarrest gehouden tot de rechtzaak. Normaal mogen de eikeltjes altijd gewoon weer naar huis tot de rechtzaak waar ze toch niet heen zouden gaan.

Hard aanpakken dat schorriemorrie, want ik zie zo dat ze binnen tien jaar het hele land hebben overgenomen.

Nog één ding, dan stop ik met deze belachelijk lange post. De topicstarter zegt dat op straat je óf een taaltje hoort die niemand verstaat, of steenkolen Nederlands. In Maastricht woont familie van mij, en met oudejaarsavond was ik in Maastricht met mijn Neef, en nog wat andere mensen in een Café in de binnenstad.

Mijn neef en Ik waren rond 6 uur s'avonds eventjes wat vuurwerk aan het uittesten. Komt er een groepje moslimjongeren aan met aan elke hand minimaal 7 Lidltassen. Ze lopen op ons af, en vragen in Maastrichts dialect wat voor vuurwerk wij bij ons hebben. Nou heb ik wel eens aparte ervaringen meegemaakt met Marokkanen, maar dit sloeg echt alles.

Er zijn wel degelijk goede moslims, maar het probleem is... Ze zijn schaars, omdat er zo veel wordt toegestaan in dit land :ch:

Zo schaars zijn ze niet. Misschien zie je de jeugdelijke marokkanen wel als schaars, maar uiteindelijk zie ik ook veel Nederlandse en Vlaamse straatjongeren die andere aanvallen of dergelijke. Maar daar word dan minder over gesproken. Maar als het een Marokkaan is, dan is het direct: "Het is weer een Marokkaan!"

Waar je wel gelijk hebt, is dat er teveel toegestaan word in ons land.

Maar euh.. (welkom Jowx) Maar buiten dat weet ik zeker dat dit niet veel goeds voorspelt, als vegeta dit topic ziet zijn er meteen dikke rellen..

Maja, zelf accepteer ik ze gewoon. Als hun zich normaal gedragen, gister was ik bijvoorbeeld op weg naar huis met wat vrienden. Een van ons maakte een opmerking met kanker, hun kwamen daar op af en werden kwaad. Ze trapten tegen mijn fiets, en lokte iedereen uit. Waag het niet dat we met zn vieren waren, en 2 hem peerden. Anders waren we helemaal de lul geweest... En het grappige is, dat ze daarna zelf met kanker begonnen te schelden :7 .

Als je een opmerking maakt met kanker, verdien je niet beter om het even grof te zeggen. Ik vind het wel knap als jullie weg zijn gelopen dat jullie toch hoorde dat ze erna nog met kanker schelden. :7

Klopt dus voor geen meter.. Tevens een Marokkaan scheld veeeeeeeel minder met ziekte dan een nederlander. De gemiddelde nederlandse jeugd doet dit bijna dagelijks. En dat vind ik pas ziekelijk. Dat we eerst met ons eigen beginnen en naar ons eigen kijken en dan pas naar een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met de ene kant met Geert Wilders eens maar aan de andere kant ook weer niet.

Ik heb zelf een klas vol moslim jongeren, een groepje houdt zich aan de regels, probeert het zo goed mogelijk op school te doen en Nederlands? Dat praten hun duidelijk.

Maar op dit punt heeft Geert Wilders gelijk:

Voorbeeld: Als je s'avond's door de stad loopt en je komt een groepje moslim jongeren tegen is meer dan de helft van Nederland bang.

Ze zijn bang voor aanvallen met geweld. Etc.

Geert Wilders moet niet iedereen over de kam scheren en moet beter z'n mening uiten, gewoon de slechte moslimmers weg. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met de ene kant met Geert Wilders eens maar aan de andere kant ook weer niet.

Ik heb zelf een klas vol moslim jongeren, een groepje houdt zich aan de regels, probeert het zo goed mogelijk op school te doen en Nederlands? Dat praten hun duidelijk.

Maar op dit punt heeft Geert Wilders gelijk:

Voorbeeld: Als je s'avond's door de stad loopt en je komt een groepje moslim jongeren tegen is meer dan de helft van Nederland bang.

Ze zijn bang voor aanvallen met geweld. Etc.

Geert Wilders moet niet iedereen over de kam scheren en moet beter z'n mening uiten, gewoon de slechte moslimmers weg. :Y

Ik ben niet racistisch, maar ik vind het ook gewoon niet kunnen dit. En Geert Wilders heeft wel gelijk met zijn Voorbeeld ;)

Edit: Vinden jullie dit dan *BEEP* normaal?!! :@

>>> Door Jowx: Doe eens rustig man, het is hier geen slagveld.. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Vinden jullie dit dan *BEEP* normaal?!! :@

Ik ben het met je eens, wat mij betreft mag je de ouders van die kinderen en de kinderen zelf ook een jaartje de cel in stoppen in plaats van dit gedrag te tolereren als regering. Maar ondanks dit filmpje wil het nog niet zeggen dat alle moslims zo zijn. Op straat veroorzaakt deze groep jongeren voor veel overlast, maar onthoud altijd dat het maar een deel is uit de Marokkanen in Nederland en het ze niet allemaal zijn. Het is makkelijk om een voorbeeld van slechte Marokkanen uit de media te nemen maar moeilijker om goede, serieuze Marokkaanse jongeren positief in beeld te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens, wat mij betreft mag je de ouders van die kinderen en de kinderen zelf ook een jaartje de cel in stoppen in plaats van dit gedrag te tolereren als regering. Maar ondanks dit filmpje wil het nog niet zeggen dat alle moslims zo zijn. Op straat veroorzaakt deze groep jongeren voor veel overlast, maar onthoud altijd dat het maar een deel is uit de Marokkanen in Nederland en het ze niet allemaal zijn. Het is makkelijk om een voorbeeld van slechte Marokkanen uit de media te nemen maar moeilijker om goede, serieuze Marokkaanse jongeren positief in beeld te brengen.

Maar 1 3e deel is goed van de Marokkanen en Turken. Dus 2 3e deel niet! En volgens de World Fact Book van de CIA is 18% van de Nederlandse Populatie buitenlands, waar moet het heen met dit land?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar 1 3e deel is goed van de Marokkanen en Turken. Dus 2 3e deel niet! En volgens de World Fact Book van de CIA is 18% van de Nederlandse Populatie buitenlands, waar moet het heen met dit land?!?!

In die 18% zitten ook Surinamers , antillianen enzo. Niet alleen Marrokanen en Turken .

Link to comment
Delen op andere websites

Geef de slechte moslims maar straf.

Maar laat gewoon de goeie moslims hier blijven in Nederland.

Maar mijn echte menining is:

Laat gewoon zoals nederland het was.

Edit: Ik ben afghaan

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen natuurlijk wat weggaan , maar mijn neven zijn Egyptish en zijn zo aardig als wat . Maar dat zegt natuurlijk niks , maar ik heb heel veel Marrokaanse moslim vrienden en zei zijn zo aardig . Dus daarom vindt ik het altijd vreselijk , als iemand zegt van *** moslims . Het ligt niet aan het geloof . Het is gewoon de manier van cultuur ...

Zelfde geldt voor Honkbal . Die flat zal wel vol junkies zitten enzo. Of niet ?

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen natuurlijk wat weggaan , maar mijn neven zijn Egyptish en zijn zo aardig als wat .

Zelfde geldt voor Honkbal . Die flat zal wel vol junkies zitten enzo. Of niet ?

Uhhh. :ch: Maar de goeie Buitenlanders mogen blijven bedoel ik, maar de slechte moeten weg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...