emielvs Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Hallo ik ben emiel en ben nmet nieuw op het forum. Ik heb sinds kort san andreas van een vriend gekregen(weet niet of die legaal of ilegaal is) Dus ik installerenen alles ging goed gewoon leuk spellen alles deed het gewoon goed todat hij bleef hangen na een half uurtje. Ik gewoon me com opnieuw opstarte en gewoon een tijdje door gespeeld en een aantal leuke auto mod's geinstalleerd terwijl hij wel steeds bleef hangen om het half uur. Alleen op een gegeven moment werd ik er gek van en dus gta opnieuw geinstaleerd maar bleef nog steeds hangen. heb al een beetje in de settings rond gekeken maar wist echt niet wat ik kon veranderen om hem beter te laten werken. Bij die vriend van mij werkt dezelfde gta san andreas trouwens wel helemaal goed. Ik hoop dat jullie het weten bijvoorbaad dank Bewerkt: 18 september 2008 door emielvs Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Hallo ik ben emiel en ben nmet nieuw op het forum.Ik heb sinds kort san andreas van een vriend gekregen(weet niet of die legaal of ilegaal is) Dus ik installerenen alles ging goed gewoon leuk spellen alles deed het gewoon goed todat hij bleef hangen na een half uurtje. Ik gewoon me com opnieuw opstarte en gewoon een tijdje door gespeeld en een aantal leuke auto mod's geinstalleerd terwijl hij wel steeds bleef hangen om het half uur. Alleen op een gegeven moment werd ik er gek van en dus gta opnieuw geinstaleerd maar bleef nog steeds hangen. heb al een beetje in de settings rond gekeken maar wist echt niet wat ik kon veranderen om hem beter te laten werken. Bij die vriend van mij werkt dezelfde gta san andreas trouwens wel helemaal goed. Ik hoop dat jullie het weten bijvoorbaad dank Bij mijn documenten en dan san andreas user flies zie je gta_Sa.set die moet je verwijderen en dan san andreas opnieuw in stalleren kijken of het dan werkt en welkom in het forum trouwens Bewerkt: 18 september 2008 door Fbi-Crew Reageren
emielvs Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) oke ik ga het uitprobeeren kan alleen pas morgen achter me pc weeten jullie alleen ook dat als ik hem opnieuw ga installeren dan wil ik wel mijn save houden weten jullie hoe dat moet want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen. Bewerkt: 18 september 2008 door emielvs Reageren
Wickedmen Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 oke ik ga het uitprobeeren kan alleen pas morgen achter me pc weeten jullie alleen ook dat als ik hem opnieuw ga installeren dan wil ik wel mijn save houden weten jullie hoe dat moet want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.de save games blijven altijd bestaan ook al verwijder je gta sa want de map data blijft maar als je gta sa instaleert moet je hem ook instaleeren waar die was Reageren
emielvs Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 oke ik ben hem nu aan het opnieuw aan hetinstalleren ik hoop dat het lukt Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 oke ik ga het uitprobeeren kan alleen pas morgen achter me pc weeten jullie alleen ook dat als ik hem opnieuw ga installeren dan wil ik wel mijn save houden weten jullie hoe dat moet want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.de save games blijven altijd bestaan ook al verwijder je gta sa want de map data blijft maar als je gta sa instaleert moet je hem ook instaleeren waar die was adilovn savegames zijn niet bij data als je een savegame weg haalt dan is hij ook egt weg Reageren
emielvs Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb gta opnieuw geinstaleerd me save staad er nog maar hij blijft nog steeds hangen en dat bestandje die ik weg moet halen komt ook steeds terug als ik hem verwijder Reageren
Wickedmen Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb gta opnieuw geinstaleerd me save staad er nog maar hij blijft nog steeds hangen en dat bestandje die ik weg moet halen komt ook steeds terug als ik hem verwijder heb ik ook ooit gehad instaleer gta sa in een andere map maar je save games zijn dan wel weg maar die kan je kopieeren waar je gta sa vroeger had geinstaleerd Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ik heb gta opnieuw geinstaleerd me save staad er nog maar hij blijft nog steeds hangen en dat bestandje die ik weg moet halen komt ook steeds terug als ik hem verwijder Dat dat bestandje steeds terugkomt, is logisch. Over het probleem met je savegames, dat zal aan een verkeerde versie liggen... Kijk hier [] eens even; kijk onder het kopje 'Savegames'. Daar geef ik uitleg hoe je de andere versie kunt krijgen..dan moet het waarschijnlijk weer werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.