Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

@Stano666. Wat is daar zo 'debiel' aan? Je moet het ook snappen hé. Het gaat erom dat de Jackal zo zelfzeker is dat hij in plaats van jou te vermoorden, je in leven laat. Hij denkt namelijk dat je toch geen bedreiging voor hem bent. En wat verwacht je, als je een mortier afvuurt zien mensen wel vanwaar die wordt afgeschoten hoor. Als je stealth wil gebruiken, moet je een dart rifle, een silent mp5 en een pistool met geluidsdemper meenemen als je een missie doet. En anders kan je nog altijd de camo suit voor 45 diamanten kopen.

Ik heb de screens nu geupload via Imageshack. Nu zouden jullie ze moeten zien.

screenshot070ee7.jpg

w640.png

screenshot073kc7.jpg

w647.png

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
@Stano666. Wat is daar zo 'debiel' aan? Je moet het ook snappen hé. Het gaat erom dat de Jackal zo zelfzeker is dat hij in plaats van jou te vermoorden, je in leven laat. Hij denkt namelijk dat je toch geen bedreiging voor hem bent. En wat verwacht je, als je een mortier afvuurt zien mensen wel vanwaar die wordt afgeschoten hoor. Als je stealth wil gebruiken, moet je een dart rifle, een silent mp5 en een pistool met geluidsdemper meenemen als je een missie doet. En anders kan je nog altijd de camo suit voor 45 diamanten kopen.

Ik heb de screens nu geupload via Imageshack. Nu zouden jullie ze moeten zien.

screenshot070ee7.jpg

w640.png

screenshot073kc7.jpg

w647.png

Wat moet ik zien?

En btw, ik zie maar twee screens.

Geplaatst: (bewerkt)
En btw, ik zie maar twee screens.

Dat was de bedoeling. :7

En je moet niets speciaals zien hoor, ik heb gewoon enkele foto's gemaakt om te testen. Die eerste vind ik wel leuk, je ziet zo de granaat voor je. 8)

Bewerkt: door Velaro
  • 3 weken later...

*Blaast het stof van dit topic*

Een tijdje geleden dat hier gepost is. Dus tijd voor een paar screenshots.

:sigaar: (Ze blijven het mooist als je ze bekijkt zonder ze op ware grootte te bekijken)

Kleine villa net buiten de zuidelijke hoofdstad. (Mosate Selao)

Hier viel ik een controlepost aan.

Ik heb daarnet trouwens een hilarische actie van de vijanden

meegemaakt. Ik was aan een controlepost mensen aan het neerschieten, en

ik had mijn jeep schuin over de brug geparkeerd. De brug was omheind,

maar er zat ergens een gat in de omheining. Er was een vijand op me aan

het schieten en hij loopt toch wel naar dat gat en valt in het water

zeker. :schater:

Op de screenshots is hij (dun) omcirkeld met rood. Op de eerste valt hij. En op de tweede ligt hij in het water, samen met zijn vriend.

Oké, sorry voor de slechte kwaliteit, maar in het vervolg zal ik een betere camera gebruiken. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel? Ik speel nu op hardcore. Het eerste gebied deed ik op normal, maar ik vond het wat te snel gaan, en te makkelijk. Nu is het bij mij perfect goed. Ik hoorde onlangs nog mijn vijanden overleggen met elkaar, dat is altijd grappig. :Y

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

*Blaast het stof van dit topic*

Een tijdje geleden dat hier gepost is. Dus tijd voor een paar screenshots.

:sigaar: (Ze blijven het mooist als je ze bekijkt zonder ze op ware grootte te bekijken)

Kleine villa net buiten de zuidelijke hoofdstad. (Mosate Selao)

Hier viel ik een controlepost aan.

Ik heb daarnet trouwens een hilarische actie van de vijanden

meegemaakt. Ik was aan een controlepost mensen aan het neerschieten, en

ik had mijn jeep schuin over de brug geparkeerd. De brug was omheind,

maar er zat ergens een gat in de omheining. Er was een vijand op me aan

het schieten en hij loopt toch wel naar dat gat en valt in het water

zeker. :schater:

Op de screenshots is hij (dun) omcirkeld met rood. Op de eerste valt hij. En op de tweede ligt hij in het water, samen met zijn vriend.

Oké, sorry voor de slechte kwaliteit, maar in het vervolg zal ik een betere camera gebruiken. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel? Ik speel nu op hardcore. Het eerste gebied deed ik op normal, maar ik vond het wat te snel gaan, en te makkelijk. Nu is het bij mij perfect goed. Ik hoorde onlangs nog mijn vijanden overleggen met elkaar, dat is altijd grappig. :Y

Kan je de afbeeldingen niet uploaden op imageshack en de [/img] code gebruiken?

Want ik krijg een error dat ik ze niet kan bekijken.

Geplaatst:
Alsjeblieft! :)

Wt is dat ding in het water op de tweede screen? :?

Lees even mijn post daarvoor, daar staat alles uitgelegd. :Y

Geplaatst:
Je kan met de map editor maps maken maar kan jij ze zelf ook speelen in single player?

Nee. Je kan ze wel testen, maar niet tegen bots spelen, of zelf missies maken. Je kan alleen je maps gebruiken in multiplayer. :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik ben sinds paar dagen weer bezig met Far Cry 2. Was paar maanden geleden vastgelopen tijdens een missie. Ik kon op zich wel verder, maar precies in die missie was een vriend in nood en ik had geen medicijnen voor hem. Uiteindelijk maar via een omweg gezocht naar dat soort stuf en toen alsnog weer naar die missie gegaan.

Alleen ik erger me soms nog steeds aan al die outposts. Eerst was ik (als ik naar een doel ging) altijd iedereen aan het neerknallen, probleem is wat je dan krijgt dat al je wapens op zijn als je eindelijk bij je missieplek aankomt. Tegenwoordig doe ik het op een beetje rustige manier, rustig sluipen langs bergen zodat niemand mij ziet. Probleem is wel dat wanneer er ergens geen outpost of huisjes zijn, er wel weer auto's rondrijden. Soms zit je echt op een rotplek waar je gewoon alleen met geweld doorheen komt om verder te gaan. Verder geen problemen mee, maar het is echt overal :puh: Pak ook zoveel mogelijk de bus wanneer dat mogelijk is.

Nu vraagje: Als je hem 100% uitspeelt zijn die outpost er dan nog steeds met vijanden? Die kaart is namelijk zó groot en soms vaar ik echt door wateren met prachtige watervallen, alleen heb ik daar geen tijd voor om te kijken. Net als dat vliegen heb ik maar 1 keer gedaan omdat er bij die plek overal ouposts staan. Dus gaat dat allemaal weg wanneer je 100% heb of moet je dan alsnog overal alles overhoop schieten om erlangs te gaan?

Geplaatst:

hey guys,

Is there any admin tools to be used for the far cry game? if so can i have a link to it. Our clan is thinking of making a server and we were wondering what to use to keep control of it.

Thanks,

Ice

• 2 maanden later...
Ik ben sinds paar dagen weer bezig met Far Cry 2. Was paar maanden geleden vastgelopen tijdens een missie. Ik kon op zich wel verder, maar precies in die missie was een vriend in nood en ik had geen medicijnen voor hem. Uiteindelijk maar via een omweg gezocht naar dat soort stuf en toen alsnog weer naar die missie gegaan.

Alleen ik erger me soms nog steeds aan al die outposts. Eerst was ik (als ik naar een doel ging) altijd iedereen aan het neerknallen, probleem is wat je dan krijgt dat al je wapens op zijn als je eindelijk bij je missieplek aankomt. Tegenwoordig doe ik het op een beetje rustige manier, rustig sluipen langs bergen zodat niemand mij ziet. Probleem is wel dat wanneer er ergens geen outpost of huisjes zijn, er wel weer auto's rondrijden. Soms zit je echt op een rotplek waar je gewoon alleen met geweld doorheen komt om verder te gaan. Verder geen problemen mee, maar het is echt overal :puh: Pak ook zoveel mogelijk de bus wanneer dat mogelijk is.

Nu vraagje: Als je hem 100% uitspeelt zijn die outpost er dan nog steeds met vijanden? Die kaart is namelijk zó groot en soms vaar ik echt door wateren met prachtige watervallen, alleen heb ik daar geen tijd voor om te kijken. Net als dat vliegen heb ik maar 1 keer gedaan omdat er bij die plek overal ouposts staan. Dus gaat dat allemaal weg wanneer je 100% heb of moet je dan alsnog overal alles overhoop schieten om erlangs te gaan?

Het is een 'dood' einde, als je ergens bij iets van 90% de bergen in moet, mag je doen wat je wilt doen want als je 100% hebt dan is het game over, je gaat dood of de jackal gaat dood en jij staat vanaf een afstand te kijken (of hij). Daarna krijg je aftiteling van ongeveer 15min.[/font]

Echt gave game, heb de SP al 2 keer gedaan en ga het nog een keer doen, nu op het moeilijkste level (echt moeilijk). De MP is ook gaaf, maar mijn broer is zijn wachtwoord vergeten en weet niet meer welke datum hij op had gegeven om zijn wachtwoord opnieuw te laten sturen.

Heb sinds 2 dagen nieuwe processor, alles op Ultra of Super High staan, echt geweldig mooi hoe het spel er dan uit ziet.

Bewerkt: door weaponmr
Geplaatst:

Voor de de laatste missie moet je op een nieuw slot saven, want je kan niet meer terug.

Dus die outposts enz. blijven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...