Jump to content

Far Cry 2


Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

    • BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5


Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    16

  • studio dewolf

    13

  • Dvt

    7

  • Denimo

    7

Top Posters In This Topic

ik heb hem op het allermakkelijkst staan (casual, dacht ik???) en ik vind het nu wel vrij makkelijk, daar hou ik wel van...

heb hem sinds kerstavond en vind het top!

realistisch vuur die zich mooi verspreid en véél beter dan 1 (die ik bij mijn neef heb gespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net in het zuiden aangekomen. De eerste missie die je daar krijgt is echt wel verrassend. Ik dacht dat het weer iets ging zijn zoals 'dood die persoon' ofzo, maar het is echt leuker dan dat. Er werd me ook al verteld dat het zuiden leuker was van missies. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke game, alleen jammer dat het onderhouden van buddies zo simpel is.

Die buddies die kunnen wel 5 keer met een shotgun geraakt worden, en nog staan ze overeind. En mochten ze al plat liggen, heb je altijd wel een prikje over om ze te redden, zelfs op het moeilijkste nivo.

Zal je denken, niks mis mee toch? Dan leeft je buddy nog, en kan ie je redden.

Helemaal niet leuk, ik wil al mijn buddies dood hebben op een gegeven moment. Maar er is een voorwaarde hoe ik ze dood wil hebben: ZONDER mijn hulp, wat dus onmogelijk is, omdat die buddies altijd god mode en ik altijd een prikjesoverschot heb. Ik heb genoeg buddies, en als daar 5 van doodgaan, vind ik dat helemaal niet erg, eerder leuk, want dan zie je weer eens wat andere buddies. Maar goed, heb nu halverwege het spel maar 1 buddy doodgekregen, maar dat kwam door mij en mijn rijkunsten. Overrijden doodt gelukkig meteen, ipv verwonden. Anders had ze het wel overleefd.

Far Cry 2. Een erg leuke game. Zeker 1 die in de top 3 van mijn shooters komt. Alleen erg jammer dat het buddysysteem net iets te simpel is. Verder mankeert de game niks. Tenminste niet iets dat ik me kan verzinnen. Alleen de multiplayer is bagger, maar dat komt vast omdat ik een singleplayer ben, en dus helemaal niet zo weg ben van de MP games.

Als ik een cijfer zou geven, dan zou deze game een 10,16667 krijgen. Op schaal van 12 tot 11

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke game, alleen jammer dat het onderhouden van buddies zo simpel is.

Die buddies die kunnen wel 5 keer met een shotgun geraakt worden, en nog staan ze overeind. En mochten ze al plat liggen, heb je altijd wel een prikje over om ze te redden, zelfs op het moeilijkste nivo.

Zal je denken, niks mis mee toch? Dan leeft je buddy nog, en kan ie je redden.

Helemaal niet leuk, ik wil al mijn buddies dood hebben op een gegeven moment. Maar er is een voorwaarde hoe ik ze dood wil hebben: ZONDER mijn hulp, wat dus onmogelijk is, omdat die buddies altijd god mode en ik altijd een prikjesoverschot heb. Ik heb genoeg buddies, en als daar 5 van doodgaan, vind ik dat helemaal niet erg, eerder leuk, want dan zie je weer eens wat andere buddies. Maar goed, heb nu halverwege het spel maar 1 buddy doodgekregen, maar dat kwam door mij en mijn rijkunsten. Overrijden doodt gelukkig meteen, ipv verwonden. Anders had ze het wel overleefd.

Far Cry 2. Een erg leuke game. Zeker 1 die in de top 3 van mijn shooters komt. Alleen erg jammer dat het buddysysteem net iets te simpel is. Verder mankeert de game niks. Tenminste niet iets dat ik me kan verzinnen. Alleen de multiplayer is bagger, maar dat komt vast omdat ik een singleplayer ben, en dus helemaal niet zo weg ben van de MP games.

Als ik een cijfer zou geven, dan zou deze game een 10,16667 krijgen. Op schaal van 12 tot 11

Op een gegeven moment heb je een missie in het noorden waar je in dat cafe zit, En je je buddies gewoon voor je neus ziet doodgaan. Daar is helemaal niks tegen te doen, Of je moet een god mode hebben :puh: , Want als je naar ze toe rent, Word je zelf ook doodgeknalt. Hierdoor ben ik Marty Josip, En die high-uitziende gast verloren :cry::@:blauw: .

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke game, alleen jammer dat het onderhouden van buddies zo simpel is.

Die buddies die kunnen wel 5 keer met een shotgun geraakt worden, en nog staan ze overeind. En mochten ze al plat liggen, heb je altijd wel een prikje over om ze te redden, zelfs op het moeilijkste nivo.

Zal je denken, niks mis mee toch? Dan leeft je buddy nog, en kan ie je redden.

Helemaal niet leuk, ik wil al mijn buddies dood hebben op een gegeven moment. Maar er is een voorwaarde hoe ik ze dood wil hebben: ZONDER mijn hulp, wat dus onmogelijk is, omdat die buddies altijd god mode en ik altijd een prikjesoverschot heb. Ik heb genoeg buddies, en als daar 5 van doodgaan, vind ik dat helemaal niet erg, eerder leuk, want dan zie je weer eens wat andere buddies. Maar goed, heb nu halverwege het spel maar 1 buddy doodgekregen, maar dat kwam door mij en mijn rijkunsten. Overrijden doodt gelukkig meteen, ipv verwonden. Anders had ze het wel overleefd.

Far Cry 2. Een erg leuke game. Zeker 1 die in de top 3 van mijn shooters komt. Alleen erg jammer dat het buddysysteem net iets te simpel is. Verder mankeert de game niks. Tenminste niet iets dat ik me kan verzinnen. Alleen de multiplayer is bagger, maar dat komt vast omdat ik een singleplayer ben, en dus helemaal niet zo weg ben van de MP games.

Als ik een cijfer zou geven, dan zou deze game een 10,16667 krijgen. Op schaal van 12 tot 11

de eerste keer dat mijn buddy mij redde ging hij gelijk dood...ik schoot niet op hem, maar er stonden wel veel mannetjes op hem te schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, die controleposten beginnen na enige tijd behoorlijk irritant te worden.

Ik vind Far cry 2 een geweldig spel, maar of het mooier is dan Crysis...

Het is op een totaal andere manier mooi en dus moeilijk te vergelijken.

Wel is het zo dat mijn computer Far cry 2 makkelijker handelt dan Crysis met allebei de hoogste instellingen aan.

Het gebruik van de processor is bij Far cry 2 wel een stuk hoger dan bij Crysis en aangezien ik een goede processor heb zal het misschien daaraan liggen, dat sommige graphics misschien door de processor geregeld worden of weet ik veel...

Volgens mij zullen we moeten wachten op de opvolger van Far cry 2 voor de nog betere gaphics waar iedereen op wacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...