Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
Net als dat vliegen heb ik maar 1 keer gedaan omdat er bij die plek overal ouposts staan. Dus gaat dat allemaal weg wanneer je 100% heb of moet je dan alsnog overal alles overhoop schieten om erlangs te gaan?

Kun je dan vliegen.

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Net als dat vliegen heb ik maar 1 keer gedaan omdat er bij die plek overal ouposts staan. Dus gaat dat allemaal weg wanneer je 100% heb of moet je dan alsnog overal alles overhoop schieten om erlangs te gaan?

Kun je dan vliegen.

Je kan vliegen met een zogenaamde 'hang-glider'. Natuurlijk blijf je niet constant in de lucht, maar je vliegt toch een tijdje.

far-cry-2-hang-glider-screenshot.jpg

Je kan er in ieder geval één vinden als je de eerste afslag rechts neemt als je van bovenaan de map naar Fresh Fish rijdt. De hang-glider is gericht naar het Slaughter House. Verder heb je er nog één bij het savehouse links van Mosate Selao, de hoofdstad van Act 2.

Veel plezier! :Y

Geplaatst:
Is Far Cry nu nog het kopen waard? Ik overweeg namelijk hem te gaan halen. Haal me over zou ik zeggen :puh: .

Zeker. Online is de game nog heel actief en daarom speel ik hem nu nog altijd. Je moet wel van freeroaming houden en je mag niet te snel gefrustreerd geraken. :puh:

Over het algemeen vond ik de game zeer mooi met zijn heftige actie en mooie graphics. Ik zou zeggen: kopen! :Y

Geplaatst:
Is Far Cry nu nog het kopen waard? Ik overweeg namelijk hem te gaan halen. Haal me over zou ik zeggen :puh: .

Zeker. Online is de game nog heel actief en daarom speel ik hem nu nog altijd. Je moet wel van freeroaming houden en je mag niet te snel gefrustreerd geraken. :puh:

Over het algemeen vond ik de game zeer mooi met zijn heftige actie en mooie graphics. Ik zou zeggen: kopen! :Y

En toch kan hij beter wachten op Modern Warfare 2.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Supergaaf spel imo.

Ben inmiddels bezig om em voor de 3e keer uit te spelen.

Alleen hetgene wat ze van tevoren hadden gezegd klopt dus totaal niks van, dat de wereld 50 vierkante kilometer zou zijn.

Ik denk dat ik binnen 2 minuten van de ene naar de andere kant zou kunnen rijden als ik niet gehinderd zou worden, how is that 50 kilometer?

Geplaatst:

Had Farcry 2 gehuurd. En toch nooit uitgespeeld. nog beter gezegd, Na de eerste paar missies had ik het eigenlijk al een beetje gezien. het word erg saai en dat terwijl er toch zoveel te doen is.

Geplaatst:

Ik had Far Cry 2 bijna uitgespeeld, maar ik werdt steeds afgeknald bij de laatste missie en ik werdt gek van die outposts en dat je een hele MP5 magazijn in iemands borst moet afschieten van 5 meter afstand, terwijl die persoon geen shirt aanheeft. :7

Geplaatst:

Ik vind het een mooi en erg uitgebreid spel. Zit nu op iets van 28% maar heb al een maand ofzoow niet meer gespeeld. Verveelt best snel :(

Geplaatst:

Ik vind het een mooi en erg uitgebreid spel. Zit nu op iets van 28% maar heb al een maand ofzoow niet meer gespeeld. Verveelt best snel :(

Eerst is het uitgebreid, en dan verveelt het :7?
Geplaatst:

Denk qua land,

Verder vind ik het maar een zuig spel, eerst 1000000km rijden, paar ventjes neermaaien en weer verder rijden naar het volgende dorpje?

Geplaatst:

Denk qua land,

Verder vind ik het maar een zuig spel, eerst 1000000km rijden, paar ventjes neermaaien en weer verder rijden naar het volgende dorpje?

Je moet er natuurlijk voor dat soort spellen zijn he. En je kan nog altijd op zebra-jacht gaan

:)

Geplaatst:

Het kan wel uitgebreid zijn en snel vervelen...

Ik heb trouwens iets van 20 uur gespeeld en toen vond ik het wel genoeg, telkens die lange stukken rijden en iedereen neerschieten bij de wachtposten.

Geplaatst:

Kun je dan vliegen.

Je kan vliegen met een zogenaamde 'hang-glider'. Natuurlijk blijf je niet constant in de lucht, maar je vliegt toch een tijdje.

far-cry-2-hang-glider-screenshot.jpg

Je kan er in ieder geval één vinden als je de eerste afslag rechts neemt als je van bovenaan de map naar Fresh Fish rijdt. De hang-glider is gericht naar het Slaughter House. Verder heb je er nog één bij het savehouse links van Mosate Selao, de hoofdstad van Act 2.

Veel plezier! :Y

Kan je van die hangglider misschien een snapmap of een kaartje maken, ik wil die namelijk heel graag gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...