Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja inderdaad, die controleposten beginnen na enige tijd behoorlijk irritant te worden.

Ik vind Far cry 2 een geweldig spel, maar of het mooier is dan Crysis...

Het is op een totaal andere manier mooi en dus moeilijk te vergelijken.

Wel is het zo dat mijn computer Far cry 2 makkelijker handelt dan Crysis met allebei de hoogste instellingen aan.

Het gebruik van de processor is bij Far cry 2 wel een stuk hoger dan bij Crysis en aangezien ik een goede processor heb zal het misschien daaraan liggen, dat sommige graphics misschien door de processor geregeld worden of weet ik veel...

Volgens mij zullen we moeten wachten op de opvolger van Far cry 2 voor de nog betere gaphics waar iedereen op wacht.

geweldig spel -.- dat niet ik heb het hele spel uitgespeeld ik save in het heart of darkness en nu kan ik niet meer trug ik kan alleen maar verder met de missie die ik al had gedaan kan iemand mij helpen heb geen zin op opnieuw te beginnen

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als ik nog bij de winkel geraak. (met dat het overal zo glattig is) :7

Dan ga ik hem ook kopen. ^_^

Geplaatst:

Is de map van de singelplay eigenlijk groot?

Of ben je in 1 minuut met je auto aan de andere kant haha? _O_

Geplaatst:
Is de map van de singelplay eigenlijk groot?

Of ben je in 1 minuut met je auto aan de andere kant haha? _O_

De map is in het totaal 50km² groot ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Niet zo leuk als ik had gedacht:

Ik irriteer me aan het herspawnen van vijanden, ik heb inmiddels heel afrika uitgemoord en toch komen er meer rebellen bij...

Het is gigantisch dumbed down voor een shooter en er zijn veel tev eel schoten nodig om iemand te doden, verder zijn de missies erg eentonig en is het verhaal erg onintressant, het is een kwestie van missie doen wapens kopen missie doen, wapens kopen, missie doen, zonder dat je iets nieuws te weten komt over the jackall.

Bewerkt: door Snowdog
Geplaatst:
Niet zo leuk als ik had gedacht:

Ik irriteer me aan het herspawnen van vijanden, ik heb inmiddels heel afrika uitgemoord en toch komen er meer rebellen bij...

Het is gigantisch dumbed down voor een shooter en er zijn veel tev eel schoten nodig om iemand te doden, verder zijn de missies erg eentonig en is het verhaal erg onintressant, het is een kwestie van missie doen wapens kopen missie doen, wapens kopen, missie doen, zonder dat je iets nieuws te weten komt over the jackall.

Iedereen ergert zich aan de outposts, maar toen ik het spel gekocht had (anderhalve maand geleden) en het voor het eerst speelde, merkte ik dat je zogoed als alle outposts makkelijk kunt ontwijken. Je kan ook met de boot of met de bus, dan ben je meestal al zeer dichtbij je eindbestemming. Verder kan je met een jeep met een 'mounted gun' door een outpost rijden en dan achter jou op eventuele achtervolgers richten. Dan ben je er zo door.

En over die vijanden, je moet natuurlijk ook goed mikken, als je op z'n hoofd mikt zullen ze natuurlijk veel sneller doodgaan. Verder heb je ook nog snipers en shotguns, en daarmee zijn vijanden met een schot dood.

Tuurlijk moet je missies doen, wat had je dan verwacht? Altijd dat gezeur over eentonig, het is een blijft een FPS, je hebt alleen een open wereld waar je mensen kan ontmoeten, missies aannemen, diamanten kan gaan zoeken, of waar je gewoon eens wat door de savanne kan gaan rijden.

In het eerste gebied is het verhaal inderdaad niet zo interessant, maar als je in het tweede gebied komt zal het verhaal meer plotwendingen kennen en interessanter worden. Tevens wordt het tweede gebied met een geweldige missie ingeleid vond ik zelf.

Ook ik vond dat na een tijdje de uitdaging eraf was, en daarom zette ik de moeilijkheidsgraag in plaats van op 'normal' op 'hardcore'. Je zal veel meer dekking moeten zoeken, of een andere methode moeten zoeken om een kamp te benaderen, dan dat je er gewoon binnenstormt en iedereen vermoord die je tegenkomt.

Ik blijf het een vermakelijk spel vinden, ik zit nu met 50% op ongeveer 20 uur. :Y

Geplaatst:
In het eerste gebied is het verhaal inderdaad niet zo interessant, maar als je in het tweede gebied komt zal het verhaal meer plotwendingen kennen en interessanter worden. Tevens wordt het tweede gebied met een geweldige missie ingeleid vond ik zelf.

Ben ik het volkomen mee eens. :Y

Geplaatst:

wie kan helpen op farcry 2 weet ik niet wat ik in die 2DE MISSIE MOET DOEN! ik knal een paar mensen neer en dan! op de eerste missie haal ik alleen en toen was ik bij die man pak ik de auto rijd ik naar die missie en dan knal ik paar mensen neer en wat moet ik dan doen is me vraag help a.u.b

alvast bedankt! :cya:

Geplaatst:
wie kan helpen op farcry 2 weet ik niet wat ik in die 2DE MISSIE MOET DOEN! ik knal een paar mensen neer en dan! op de eerste missie haal ik alleen en toen was ik bij die man pak ik de auto rijd ik naar die missie en dan knal ik paar mensen neer en wat moet ik dan doen is me vraag help a.u.b
Ik zou je graag helpen Nigel, maar kun je misschien wat specifieker zijn? Ik kan hier namelijk niet precies uit afleiden welke missie je bedoelt. :puh: Als algemene tip kan ik geven: je mission objectives (de dingen die je moet doen) staan weergegeven in het menu, aan de rechterkant. Als je niet meer weet wat je moet doen, moet je goed lezen wat daar staat. Misschien heb je wat moeite met Engels lezen, je kan dan altijd hulp vragen aan je ouders. :)

Als je niet weet waar je heen moet rijden, open dan je map. Op de map staat de plaats waar je heen moet gaan altijd gemarkeerd.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hey,

Ik vind dit nog steeds een erg vet spel. Ik zit nu op 54%. Ik vond de afgelopen missies (met die boot en één met een vrachtwagen) al heel wat leuker dan in het eerste gebied. Ik heb ook een filmpje gemaakt, maar dit is niet rechtstreeks van het scherm, dus het is niet echt schitterende kwaliteit. Ik zal wel eens binnenkort enkele screenshots rechtstreeks van het scherm maken, die zullen dan wel beter zijn. :Y

Deze screenshots zijn vlakbij de luchthaven gemaakt.

Geplaatst:
Hey,

Ik vind dit nog steeds een erg vet spel. Ik zit nu op 54%. Ik vond de afgelopen missies (met die boot en één met een vrachtwagen) al heel wat leuker dan in het eerste gebied. Ik heb ook een filmpje gemaakt, maar dit is niet rechtstreeks van het scherm, dus het is niet echt schitterende kwaliteit. Ik zal wel eens binnenkort enkele screenshots rechtstreeks van het scherm maken, die zullen dan wel beter zijn. :Y

Ik kan de link niet openen. :N

Geplaatst:
Hey,

Ik ook niet. :N

Geplaatst:
Hey,

Ik ook niet. :N

Als ik de link wil open, krijg ik de foutmelding dat Gasten die functie niet kunnen gebruiken, omg.. :duh:

Geplaatst:

Wat een debiel verhaal "SPOILER"

gelijk in het begin vind de Jackel jou terwijl het hele spel zou draaien om het zoeken naar hem !!! Maar goed dat is niet het ergste, dat je de vijand niet ziet en hij jou wel stoort me meer (die mortier bv.) De echte afknapper vond ik het online gedeelte , XP POINTEN DIE ZONDER REDEN VERDWIJNEN !!!, snipers hebben ,t spel ook verpest, ik doe het van de hand , iemand interesse ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...