Gregori Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Bohan: Comet (gouden van Stevie) en een Manana (geen dak ) Algonquin(Roman): PGR 300 en de Infernus van Bernie Algonquin(Playboy X): Esperanto en Comet (volgens mij) Alderney: Verkeerspolitievoertuig en Feltzer Reageren
carl0 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Zwarte Huntley sport met zo'n sportieve rode streep! Reageren
Dvt Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Bohan: Sultan RS / Infernus met spoiler Broker: Schafter / Patriot Alqonquin: Cavalcade, explosive proof / Huntley Sport Alqonquin (Playboy): Coquette met rode streep (A-Team Face style) / Banshee Alderney: Sabre GT / Peyote zonder dak of wiel Bewerkt: 20 september 2008 door Dvt Reageren
weaponmr Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb een grote, zwarte olie truck, en een corvette Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Broker: 1. Vincent 2. LCPD auto Bohan : 1 PMP 600 2 Z'n auto van het vliegveld met FlyUs erop Alqonquin (playboy): 1 Comet 2 Infernus Alqonquin (roman): 1 PMP 600 2 Zombie (motor) Alderny: 1 Vincent 2 en nog een PMP 600 Bewerkt: 20 september 2008 door Mr.Bellic Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Die oranje infernus ofzow van die ene missie van die homo Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Bohan: forktruck() en oranje Comet Algonquin Roman: Sultan RS en Sentinel Algonquin Playboy X: Sentinel XS en Infernus (bernie) Alderney: ouwe roest bak (ik kom daar amper) Reageren
vesa Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 ik wist niet eens dat je meerdere auto's op een plek kan doen. nu ik dat weet zet ik er nog een coquette en een sultan RS neer Reageren
urkaandezee Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Altijd een superGT en nog wat. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Bohan:infernus (donkergroen) en een comet gele (van de missie number 1 van brucie)[/font] Broker:huntley sport (rasta) en voodooo (ook rasta) Alqonquin:(roman)huntley sport (met een goud kleurtje ) en een patriot (geel met amerikaanse vlag) Alqonquin: ( playboy x[/font] ) patriot (grijs met amerikaanse vlag) en een cavalcade (zwart) Alderney:infernus (licht groen denk ik) dat zijn ze Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Huh, blijft de auto kogelvrij voor altijd als je hem kogelvrij maakt. Ik d8 dat dat wegging ofso nadat je een keer je savegame hebt gereload. Nooit geweten.. tnx Bewerkt: 21 september 2008 door LordSm0ke Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Bohan: Noppes Algonquin (X): Comet en Freeway Algonquin (Roman): Infernus en Romero (of hoe die ook heet) Alderney: Vigero Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Op de savegame waar ik nu mee bezig ben heb ik bij elk savehouse 2 infernussen (ook bij Hove Beach). Reageren
GTAmitch Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Sultan 3.5 TT, Primo V8 Supercharged (Northwood) Sabre GT, Futo GT (broker) Patriot GT, Sentinel XS (Algonquin) Infernus, Intruder V8 (Alderney) Contender GT, Presidente V10 Supercharged (bohan) Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Bohan *Rode Banshee met witte streep *Huntley Sport in de Jamaica kleuren Middle park Algonquin *grijze Super GT *gele Comet Playboy X Algonquin *oranje Infernus *groene Sanchez Alderney *zwarte Buffalo *groene Sultan met grote achterspoiler en mooie motorkap zodat ie precies op een Lancer Evolution lijkt. En nee, het is geen Sultan RS. Allemaal opgespaard en zonder codes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.