Dvt Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Huh, blijft de auto kogelvrij voor altijd als je hem kogelvrij maakt. Ik d8 dat dat wegging ofso nadat je een keer je savegame hebt gereload. Nooit geweten.. tnx Als je het tegen mij had.. Hij is niet kogelvrij, alleen explosie-vrij. Maar het blijft wel ja Bewerkt: 21 september 2008 door Dvt Reageren
Trinitix Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Bij Hove Beach (Roman's afgebrande appartement) : Een Hellfire (soort harley davidson) met paars metallic lak. In Bohan (Gore appartement van Mallorie's neef) : Sentinel XS en Sultan RS (zwart met gouden trim ) In Alqonquin (Playboy X, mijn favoriete safehouse) : Infernus (Goude kleur krijg je alleen als je alle Missies van Stevie hebt gedaan) En een zilvere Infernus met spoiler. In Alqonquin (Roman's nieuwe appartement) : Shaufter GT (Kan je krijgen bij de eerste missie van Pegorino) en een verlaagde rood met zwarte Cognoscenti. (Stond bij Pegorino voor de deur, had nog nooit die 2 kleuren samen gezien) En in Alderney (17dehandse appartementje van P. Bell) : Banshee (Zwart met rode lijn, open dak) en Calvalcade Dub edition. En dat waren mijn auto's.. Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik weet een tip die jullie tegek gaan vinden!! De speciaalste huntley die er is!!!!Je kan hem krijgen door brucie op te bellen om te gaan powerboten! Dan komt hij met die auto. Hij heeft: Een Goude bovenkant en bruine onderkant met spierwitte velgen.. Anders dan normale! Blingbling chrome bar aan voorkant en achterkant.. Interieur met tv in de hoofdsteunen!! Als je me niet geloofd kijk je op youtube.. Ik zend later een link.. Ik heb em voor me deur staan. Dan doe ik meteen mijn rijdje: Broker - Zwarte Cavalcade met zwarte chrome velgen. (Alleen verkrijgbaar bij de missie: Deconstruction!) - Witte cognoscenti. (Alleen verkrijgbaar bij Gracie als je haar ontmoet als random Character in Alderney!) Playboy's crib - Feroci GT - Intruder GT Crib van Ray Bocino - Presidente v10 supercharged - Zwarte Dukes met luchthapper met 750PK Romans Crib algonquin - Special huntley van Brucie - Infernus Reageren
Twinskyh Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Bohan Safehouse: - een zwart Futo - een zwarte Rancher (de open versie) Algonquin Safehouse: - een donkerrode SuperGT - een zwarte Stretch Playboys Crib: - een zwart met gele Huntly Sport - een zwart met gele SultanRS Alderney Safehouse: - een rode Burrito - een groene Perennial Reageren
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) ik heb : witte congsenetie sultan RS feroci gt intruder gt maffia sentiel infernus maffia shafter ( zo'n zwarte ) vet ! en een geld wagen die gaan echt zeer moeilijk kapot en richte veel schade aan ! en natuurlijk v10 supercharged presidente Bewerkt: 30 september 2008 door maus1994 Reageren
BigJoe Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik enkele Infernussen, en een gewone politieauto en een politiepatriot. Die laatste is altijd goed voor most wanteds, hij kan tegen een stootje. Reageren
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik weet een tip die jullie tegek gaan vinden!! De speciaalste huntley die er is!!!!Je kan hem krijgen door brucie op te bellen om te gaan powerboten! Dan komt hij met die auto. Hij heeft: Een Goude bovenkant en bruine onderkant met spierwitte velgen.. Anders dan normale! Blingbling chrome bar aan voorkant en achterkant.. Interieur met tv in de hoofdsteunen!! Als je me niet geloofd kijk je op youtube.. Ik zend later een link.. Ik heb em voor me deur staan. Dan doe ik meteen mijn rijdje:Broker - Zwarte Cavalcade met zwarte chrome velgen. (Alleen verkrijgbaar bij de missie: Deconstruction!) - Witte cognoscenti. (Alleen verkrijgbaar bij Gracie als je haar ontmoet als random Character in Alderney!) Playboy's crib - Feroci GT - Intruder GT Crib van Ray Bocino - Presidente v10 supercharged - Zwarte Dukes met luchthapper met 750PK Romans Crib algonquin - Special huntley van Brucie - Infernus die special huntley van brucie is wel vet ! maar ik heb goed gekeken en er zitten toch echt geen tv schermpjes in hoor ! ik heb hem trouwens ook hoor Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Die zwarte bufallo is zeer zeer vet.. jammer dat hij niet gewoon rondrijd met grote velgen en zonder zwaailichten Reageren
AXIO Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb 2 comet's Infernius van Bernie Een Maverick (helicopter) PCJ 600 Romero (lijkwagen, schoot de driver neer na de begrafenis van Francis) Weet naam even niet van auto maar die roze auto van de missie: Ill take her Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Weet naam even niet van auto maar die roze auto van de missie: Ill take her Feltzer Ontopic: 2 comets (oranje en rood) Huntley sport (goude) Infernus Sultan RS en Sentinel XS Bewerkt: 15 november 2008 door Ely Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Eigenlijk alleen een FBIcar, en politie voertuigen. Die rijden lekker, en handig te gebruiken, want iedereen gaat voor je aan de kant. Ik heb alleen nog maar bohan, maar bij het huis van Plaboy zal ik wel wat fatsoenlijks neerzetten.. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Infernus - ondertussen is hij gejat dus heb ik niet meer In mijn New Game: Broker Safehouse: Toch wel, een mooie Huntley Sport, de gangcar van de East Island Posse Bohan Safehouse: Playboy X' Patriot en een mooie rode... Comet Bewerkt: 18 november 2008 door Cuban Gangster Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Auto's voor je huis??? Ik heb GTA IV al voor 90% uitgespeeld, en in al die tijd wist ik niet eens dat het kon :o Vertel me, hoe laat je daar een auto staan Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Auto's voor je huis???Ik heb GTA IV al voor 90% uitgespeeld, en in al die tijd wist ik niet eens dat het kon :o Vertel me, hoe laat je daar een auto staan Wow je maakt en grapje zkr. heb jij echt nooit auto's voor je huizen gehad. Nou dan ff de uitleg je moet ze gewoon in het gele parkeervlak voor je huis zetten. Dan blijven ze staan todat je hem weer verplaatst ook krijg je bij je 2de safehouse volgens mij een banshee. En die gele comet enzo die wil je toch ook stallen? gewoon in je parkeervlak zetten. Ook worden je auto's gerepareed . Als je een tijdje weg bent. Reageren
maus1994 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 wel moet je er voor zorgen dat er geen ongwilde auto's in je vak komen te staan anders is je auto weg en heb je er nix of een kut wagen voor terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.