diego009 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb een aantal sportauto's, die ik gewoon zegmaar gebruik voor fun, afspraken enzo. En voor missies, dus eigenlijk beetje zakelijk ook heb ik een Presidente staan. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Dat wisselt altijd, ik had vroeger een infernus maar die is nu kwijt Nu staat er een Sabre en een Taxi Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Er stond bij mijn allereerste savehouse altijd een witte Huntley Sport en bij het Penthouse in Algonquin stonden een grijze Comet en een spierwitte Cognoscenti. Helaas zijn mijn savegames beschadigd en kan ik niet meer verder. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Bohan: Turismo Comet Algonquin: Cosngenti Infernus Alderny: Banshee NRG900 Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb sowieso altijd een Police Cruiser voor mijn deur staan (overal). Verder nog een super verroeste Sabre met de vlam in de pijp (letterlijk), nog ergens een Coquette en als kers op de taart een NOOSE Patriot. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 alles bij elkaar: 5 infernussen, 1 sentinel XS, en een banshee Reageren
pk99 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 infernus zwart wit comet blauw rood wit Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Uhm.. ik heb meestal een comet staan .. hij is gewoon vett coowl en snel.. toch PS Dit is mijn 200e Post:*D :dans: Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik heb een heli staan verder niks Reageren
Royboow Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb een wel heel scheel geparkeerde Minivan staan (heb geeen tijd om nieuwe te zoeken want ik mag nog niet zo vaak achter de PS3 omdat ie net nieuw is. Verder had ik wel eens een Feltzer en een freeway (niks aan dus) Reageren
Toeterneus Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik heb de witte coquette met rode streep voor mijn deur staan, ben nog op zoek naar de andere zeldzame modellen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Géén ik steel ze altijd. ±P Reageren
ComKwak Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Broker: Sultan XS en Infernus van Bernie Bohan: Romero en roze Feltzer Alqonquin (Playboy X) Phantom en speciale Cavalcade Alqonquin (Roman) Aundromat (die speciale Burrito uit de missie Meltdown) en speciale Huntley Sport Alderney: Enforcer en een Airthug ofzo (zon ding om vliegtuigen mee te trekken) Reageren
sanvice Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 ik ben pas net begonnen heb nog maar 1 safe house maar wel vette auto`s er voor :comet :taxi voor de lol Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Bohan: Oranje Comet die ik kreeg bij de missie ''No 1'' van Brucie, en een lichtgroene Infernus. Algonquin: Oranje Infernus die ik kreeg van Bernie, en een zwarte Huntley Sport. Algonquin (Playboy X): Geel/Blauwe Banshee, en een zwarte Cognoscenti. Alderney: Rode Turismo (gejat bij de Turismo-dealer in Algonquin), en nog een keer een zwarte Huntley Sport. Ik ben altijd erg zuinig met m'n auto's Bewerkt: 30 januari 2009 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.