halllo40 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik 1 zwarte toerismo en en die labo achtige met die zonda uitlaat kan ff niet op de naam komen Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Bohan heb ik 2 comets staan Algonquin , Playboy huis 1 nrg-900 en 1 sanchez Algonquin , 1 Comet en 1 Infernus Broker , 1 Comet en 1 Banshee Alderney , 1 Comet en 1 Sanchez Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik 1 zwarte toerismo en en die labo achtige met die zonda uitlaat kan ff niet op de naam komen De TURISMO en de Infernus dus. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb m'n Infernus verhuist naar m'n huis in Bohan, De Infernus heb ik gekregen van Bernie BTW. Naast m'n Infernus staat op het moment een Banshee. Bij het penthouse van Roman heb ik de zeldzame geel/oranje Comet (er is een kleur die er op lijkt, maar dat is hem niet helemaal), die heb ik ook uit een missie. Daarbij heb ik volgensmij een NRG-900 of een PC-600, Maar dat weet ik niet zeker, ik verrander ze soms , bij Playboy-x' z'n huis het ik een rode Sultan RS en een rode Turismo. Bij het laatste savehouse, die in Alderney, heb ik een zwarte Comet en een blauwe Sultan RS. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb m'n Infernus verhuist naar m'n huis in Bohan, De Infernus heb ik gekregen van Bernie BTW.Naast m'n Infernus staat op het moment een Banshee. Bij het penthouse van Roman heb ik de zeldzame geel/oranje Comet (er is een kleur die er op lijkt, maar dat is hem niet helemaal), die heb ik ook uit een missie. Daarbij heb ik volgensmij een NRG-900 of een PC-600, Maar dat weet ik niet zeker, ik verrander ze soms , bij Playboy-x' z'n huis het ik een rode Sultan RS en een rode Turismo. Bij het laatste savehouse, die in Alderney, heb ik een zwarte Comet en een blauwe Sultan RS. Bedoel je de Comet die je van stevie "krijgt" in die Numero Uno missie van brucie(waar je race'd) Reageren
halllo40 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ik 1 zwarte toerismo en en die labo achtige met die zonda uitlaat kan ff niet op de naam komen De TURISMO en de Infernus dus. ja bedankt kon ff niet op de naam komen Reageren
mister-justin Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Bohan: Een banshee en een Ripley Algonquin (Roman): - Algonquin (Playboy X): - Alderney: Infernus en Comet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Big Bump :$ Broker : een 'Beated Up' Albany Emperor. & 'Vapid Huntley Sport Rasta' Bohan: blauwe 'Declasse Moonbeam' & zwarte 'Zirconium Stratum' Algonquin (Roman): Zwarte 'Dundreary Landstalker & Zwarte 'Karin Intruder' Algonquin (Playboy X): Gele 'Mammoth Patriot' & Lichtblauwe 'Albany Primo' Alderney: turqoise 'Bravado Banshee' met gele streep & Donkerblauwe 'Pegassi Infernus' Ik ben niet zo van de sportwagens. Bewerkt: 28 maart 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik had de roze Feltzer, maar door een fout in die waardeloze game-engine, stond er een paar dagen laten, en na een hoop saven, ineens een hele andere auto... spawnfout :S. Verder nog de lijkenwagen. Aangezien het om autos gaan tellen de helitour mavericks bij mn savehouses dus niet mee? Voor snel vervoer Reageren
sanderos24 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 groene infernus en de gele hummer van playboy Reageren
sanvice Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 afgebrand huis in Broker: cabrio banshee licht blauw met gele streep Bohan: special edition calvacade en een groen paarse comet Algonquin roman: niks Algonquin plaboy x heb ik vermoord:special edition huntley sport en patriot Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 afgebrand huis in Broker: cabrio banshee licht blauw met gele streepBohan: special edition calvacade en een groen paarse comet Algonquin roman: niks Algonquin plaboy x heb ik vermoord:special edition huntley sport en patriot De special edition Huntley krijg je toch van Brucie als je met hem gaat powerboaten? :P Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 afgebrand huis in Broker: cabrio banshee licht blauw met gele streepBohan: special edition calvacade en een groen paarse comet Algonquin roman: niks Algonquin plaboy x heb ik vermoord:special edition huntley sport en patriot De special edition Huntley krijg je toch van Brucie als je met hem gaat powerboaten? :P Er zijn twee special Huntley Sports, één die je inderdaad krijgt na het een ritje met de boot met Brucie, en je krijgt er ook één na alle Drug Delivery's van Little Jacob, al is de laatstgenoemde minder speciaal omdat je deze ook zo op straat kan tegen komen. Terug ontopic nu en zo'n vragen kan je in de toekomst via PB stellen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Bij dat huis op dat eiland rechtsbovenaan(ben ff de naam kwijt) 20 PCJ-600 en 4 NRG-900. zo heb ik er altijd eentje al ga ik spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.