Flashingdemon666 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Inleiding Na het grote succes van de GTA Vice City Fotocontest presenteer ik hier met toestemming van Froodooo (moderator Games forum) en Svenie (bedenker originele Fotocontest) de Grote Games Screencontest! De bedoeling van de contest is om zo mooi mogenlijke screen's te maken in een game naar keuze over een Thema die de conteststarter (warrock_123_321) van te voren opgeeft. Daarna word er gestemt wie de mooiste screen heeft. Hoe? Er word tegen de tijd dat de eerste ronde afgelopen is (er zijn in totaal 3 rondes) een stemtopic geopend in het Games Info & Chat topic. Iedereen die wilt mag daar één keer zijn stem uitbrengen. Wat er te winnen valt? Een mooie signature gemaakt door Kai-Shockwave die alleen hij of zij mag dragen, en de titel 'Beste screenmaker 2008!'. Regels Natuurlijk moet je je wel aan bepaalde regels houden. Wanneer je je niet aan deze regels houd word je screen niet in de contest opgenomen en heb je de kans gediskwalificeerd te worden. Hier kan NIET over onderhandeld worden!!! 1# Alle deelnemers en screens worden met respect behandeld. 2# Om er niet weer een GTA screencontest van te maken mogen er geen screens genomen worden uit één van de GTA spellen. 3# De screens moeten zelf gemaakt worden en mogen niet van het internet of andere bronnen gehaald worden. 4# De screens mogen niet bewerkt worden. Ook niet met programma's als Photoshop. Deelnemen? Wil je deelnemen aan deze contest? Stuur dan een PB naar warrock_123_321 met de titel: 'Aanmelden Game Screencontest'. In de PB moet dit komen te staan: [b]Naam:[/b] Hierbij wil ik deelnemen aan de Grote Games Screencontest. Ik houd me aan de regels en ga er mee akkoord dat de organisator het recht heeft om op ieder moment een screen uit de contest te halen of mij uit de contest te kicken. Aanmelden voor de contest kan tot 10 Oktober. Hierna is het niet meer mogenlijk aan de contest deel te nemen. Overige Hier staat nog even kort aangegeven hoe het allemaal in zijn werk gaat. - Er word als je je aangemeld hebt een PB naar je gestuurd met daarin het thema, de uiteindelijke inzend datum en een waardevolle hint voor die ronde. - Er zijn in totaal 3 rondes met allemaal een apart thema. Deze screen's mogen gemaakt worden in iedere game die je maar wilt zolang het maar geen GTA is. Je mag voor iedere ronde een andere game kiezen. - Als je de screen niet optijd of helemaal niet inleverd word je gediskwalificeerd. Deelnemer´s De volgende mensen hebben zig tot nu toe aangemeld voor de Grote Game Screencontest: warrock_123_321 ..::GhostRider::.. Follow Basssss Thundercover Senneken Svenie Youp Met dank aan Natuurlijk zijn er ook nog een paar leden die vermeld moeten worden omdat ze iets belangerijks gedaan hebben voor de contest. Kai-ShockWace Hij maakte alle signatures die je in deze hooftpost ziet. Hij heeft ook de signature voor de winnaar gemaakt. Svenie Hij bedacht de Vice City Fotocontest waar deze op gebaseerd is. Hij hoort hier eigenlijk dubbel te staan omdat hij mij ook toestemming gaf om zijn idee te gebruiken en daar een contest van te starten. Froodooo Hij gaf mij toestemming om deze contest in het Games Info & Chat forum te plaatsen. Dit was alweer de Grote Games Screencontest 2008! Voor felicitaties kan je in de profiellen van de leden terecht of kan je hier een felicitatie raectie plaatsen. Bewerkt: 1 december 2008 door warrock_123_321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Mededeling! Ik heb blijkbaar een beetje liggen slapen toen ik de uiteindelijke datum vastlegde. De datum is nu 10 Oktober geworden. Dus de nieuwe datum is: 10 Oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Mededeling! Je hebt nog maar 5 dagen de tijd om je in te schrijven. Daarna sluit de contest. Als je je dus nog wilt aanmelden moet dat binnen 5 dagen gebeuren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Mededeling! Door een iets wat stomme zet heb ik een postverbod van 7 dagen opgekregen. Het is nog gewoon mogelijk om je screens in te sturen en vragen te stellen via PB. Excuses voor het ongemak. Note: Dit bericht is geplaatst op verzoek van warrock_123_321. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Mededeling! De inschrijving van ronde 1 zou gisteren eigenlijk al gesloten moeten zijn. Maar aangezien maar 2 mensen hun screen ingeleverd hadden heb je nu nog 3 dagen de tijd om je screen in te leveren. Iedereen die zijn screen al ingeleverd had krijgt een punt extra omdat ze zig aan de datum gehouden hadden. Voor de overige geld een punt aftrek omdat ze hun screen niet optijd inleverden. Uiteindelijke inleverdatum is dus 22 Oktober. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Mededeling! De eerste ronde is nu officieel afgelopen. Ik heb uiteindelijk maar een paar screens ontvangen maar dat mag de pret niet bederven. Het stemtopic word vandaag nog geopend. Aangezien niet iedereen zijn screen inleverde hebben we een aantal leden moet diqualificeren, en uit de contest moeten zetten: Follow Svenie Youp Dan houden we de volgende leden over voor de volgende rondes. (nog 2 te gaan) warrock_123_321 Ghost_rider Basssss Thundercover Senneken We hadden helaas ook een lid dat zig zelf afgemeld had omdat het hem niet lukte. Dit lid was 1973. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 Mededeling! Het stemtopic is gesloten en een nieuwe ronde staat op het punt te beginnen. De deelnemers moeten nu een screen maken met het thema: Gruwel. De scores tot nu toe zijn: Senneken: 28 +1 Thundercover: 20 -1 Bassss: 19 +1 Warrock_123_321: 16 +1 Ghost_rider: 0 -1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Mededeling! De stemronde is weer gesloten en de laatste ronde is begonnen! Het thema is dit keer: Fantasy. De gemiddelde scores zijn tot nu toe: Bassss: 38 Senneken: 34 Ghost_rider: 23 Thundercover: 23 Warrock_123_321: 19 De uitslag van de 2e ronde is te vinden in het stemtopic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Einduitslag Dat was het alweer. De screencontest 2008. Wat is dat toch hard gegaan zeg. We hebben flink wat mooie screens voorbij zien komen. Het was een geweldige contest om zowel mee te doen, als te stemmen, als het organiseren. Het ging natuurlijk niet geheel zonder problemen. Eerst al een verkeerde datum, toen al een aantal leden dat niets van zig liet horen, tijd verlenging, maar het was het allemaal waard. Maar genoeg gepraat. We willen natuurlijk de uitslag weten. En hier is die: De uitslag van ronde 3: Bassss: 13 Ghost_Rider: 3 ThunderCover: 25 warrock_123_321: 22 En dan nu, waar wij allen met smart op zitten wachten, de finale uitslag van de Grote Games Screencontest 2008!!!!!!!!!!!! Op de vierde en laatste plaats is geeindigd: Ghost_Rider![/font] Hij had het aan het begin maar moeilijk. Hij eindigde met 0 punten in de eerste ronde. Zou het er iets mee te maken hebben gehad dat het thema Snelheid er niet duidelijk genoeg in te zien was? Geen idee. Maar wat we wel weten is dat hij het in de 2e ronde erg goed heeft gedaan met zijn Bioshock screen. Hij sleepte die ronde ook de meeste punten binnen. Hij stond na deze ronde op het punt om zig uit de contest terug te trekken, maar heeft dit toch niet gedaan. Alleen leverde hij de zelfde screen in als ronde 1. Hij kreeg hier uiteindelijk maar 3 puntjes voor. Maar toch verdient hij deze 4e plaats. Gefeliciteerd Ghost_Rider met je 4e plek en 16 punten! Op de derde plaats is geeindigd: warrock_123_321![/font] Hier sta ik dan als organisator van de contest op de 3e plek. Natuurlijk is het wat egoïsties om een heel verhaal over je zelf te gaan vertellen, maar de uitslagen geven kan altijd. In de eerste ronde stond ik uiteindelijk ook op de 3e plaats. Hier eindigde ik met de minste punten en stond gemiddeld dan ook laatste. De laatste screen viel beter in de smaak en hier veroverde ik dan ook 22 punten mee. Gefeliciteerd warrock_123_321 met je 3e plek en je 41 punten! Op de tweede plaats is geeindigd: ThunderCover![/font] Hij stond na ronde 1 met zijn Formule 1 screen al gelijk op de 2e plek. Zijn 2e screen van World of Warcraft viel daar in tegen totaal niet goed en hij belande gemiddeld op de 3e plek. Met nog flink wat punten in te halen op de eerste 2. Dit is hem dan ook erg goed gelukt met zijn 3e screen waar hij maarliefst 25 punten. Met het grappige feit dat deze screen ook uit World of Warcraft kwam. Gefeliciteerd ThunderCover met de 2e plek en je 50 punten. Op de eerste plaats is geeindigd: Basssss![/font] De officiele winaar van de Grote Games Screencontest 2008! Hij begon moeilijk op de 3e plek na de eerste ronde. De 2e ronde lag hem duidelijk beter aangezien hij ineens boven aan het klassement stond. Het werd een nek-aan-nek race tussen hem en ThunderCover. Basssss heeft hem dan ook met maar één punt meer verslagen. Gefeliciteerd Basssss met je 1e plek, je 51 punten, en je prachtige signature gemaakt door Kai-Shockwave. (deze signature mag alleen door Basssss gedragen worden) De eerste reactie van Basssss toen hij hoorde dat hij gewonnen had: Jeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!! Ik heb natuurlijk contact op genomen met Basssss en hem gevraagt wat hij nou van de contest vond. Ik kreeg de volgende reactie: Ik vond het erg leuk om deel te nemen. Het begin en vooral het einde was erg spannend. Omdat ik dacht dat ik in de laatste ronde ingehaalt zou worden. Toch heb ik het gehaalt, en het leuke is dat ik maar twee (!) verschillende games heb gebruikt. (Rollercoaster Tycoon 3 en The Movies) Verder wil ik alle deelnemers bedanken voor het meedoen en de rol als tegenstander goed hebben opgenomen. De signature zal ik de komende tijd in mijn onderschrift plaatsen. (Moet die Covesig eventjes ophoepelen. ) Puik werk, nog. En ik ben gewoon blíj! Verder wil ik ook nog even de volgende mensen bedanken voor hun inzet voor de contest: Kai-ShockWace Hij maakte alle signatures die je in deze hooftpost ziet. Hij heeft ook de signature voor de winnaar gemaakt. Svenie Hij bedacht de Vice City Fotocontest waar deze op gebaseerd is. Hij hoort hier eigenlijk dubbel te staan omdat hij mij ook toestemming gaf om zijn idee te gebruiken en daar een contest van te starten. Froodooo Hij gaf mij toestemming om deze contest in het Games Info & Chat forum te plaatsen. Bewerkt: 1 december 2008 door warrock_123_321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts