Jump to content

Tijdreizen mogelijk?


Muay Thai

Recommended Posts

Ik zat wat rond te zoeken op internet over wormgaten en toen kwam ik bij deze man terecht Ronald Mallett hij zegt dat tijdreizen mogenlijk is.

Ik heb hier een paar filmpjes van hem :

http://www.youtube.com/watch?v=I1B7CXhWrcU...feature=related

En nog paar :

http://www.youtube.com/watch?v=X3CPEvkR4ZY...feature=related

Wat denken jullie ervan?

BEKIJK DE VIDEOS VOORDAT JE EEN REACTIE PLAATST AUB!

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    9

  • Gta-killer

    6

  • Pietje II

    6

  • Muay Thai

    6

Hmmm, het is natuurlijk best wel een zielig verhaal voor dat persoon, maar ik weet niet echt of tijdreizen mogelijk is, ze zeggen wel eens dat je 300.000km per seconde gaat, dat je dan ook in de toekomst zou kunnen komen, ik weet niet of zoiets echt wel mogelijk is, stel je gaat 300.000km per sec. en dan? Zie je dan zomaar ineens alles in hypermodern?

En ik snap die gast ook niet helemaal soms, met dat papiertje, en paperclip, best vaag verhaal eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, het is natuurlijk best wel een zielig verhaal voor dat persoon, maar ik weet niet echt of tijdreizen mogelijk is, ze zeggen wel eens dat je 300.000km per seconde gaat, dat je dan ook in de toekomst zou kunnen komen, ik weet niet of zoiets echt wel mogelijk is, stel je gaat 300.000km per sec. en dan? Zie je dan zomaar ineens alles in hypermodern?

En ik snap die gast ook niet helemaal soms, met dat papiertje, en paperclip, best vaag verhaal eigenlijk.

dat is het probleem, je kan niet 300.000 km per seconde volgens mij, dat hebben we bij natuurkunde gehad (heb niet goed opgelet :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, het is natuurlijk best wel een zielig verhaal voor dat persoon, maar ik weet niet echt of tijdreizen mogelijk is, ze zeggen wel eens dat je 300.000km per seconde gaat, dat je dan ook in de toekomst zou kunnen komen, ik weet niet of zoiets echt wel mogelijk is, stel je gaat 300.000km per sec. en dan? Zie je dan zomaar ineens alles in hypermodern?

En ik snap die gast ook niet helemaal soms, met dat papiertje, en paperclip, best vaag verhaal eigenlijk.

dat is het probleem, je kan niet 300.000 km per seconde volgens mij, dat hebben we bij natuurkunde gehad (heb niet goed opgelet :puh: )

Klopt.. zover zijn we nog niet qua technologie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, het is natuurlijk best wel een zielig verhaal voor dat persoon, maar ik weet niet echt of tijdreizen mogelijk is, ze zeggen wel eens dat je 300.000km per seconde gaat, dat je dan ook in de toekomst zou kunnen komen, ik weet niet of zoiets echt wel mogelijk is, stel je gaat 300.000km per sec. en dan? Zie je dan zomaar ineens alles in hypermodern?

En ik snap die gast ook niet helemaal soms, met dat papiertje, en paperclip, best vaag verhaal eigenlijk.

dat is het probleem, je kan niet 300.000 km per seconde volgens mij, dat hebben we bij natuurkunde gehad (heb niet goed opgelet :puh: )

Klopt.. zover zijn we nog niet qua technologie :puh:

Euh, die deeltjesversneller die haalt als het goed is 300.000 km/s of net niet. Zal echt neit lang duren voor we iets uitvinden waardoor het ook met ruimteschepen enz kan.

Het enige wat ik denk dat mogelijk is dat je als je met zon snelheid reist/in zwart gat ofzo komt dat tijd misschien sneller voorbij gaat dan bij jouw ofzo? Dus dat je bv. 1 jaar ouder bent geworden terwijl de aarde 40 jaar ouder is.

Zoiets is denk ik wel mogelijk, maar naar geschiedenis terug lijkt me onlogisch..

Link to comment
Delen op andere websites

In een van die filmpjes zie je volgens mij ook als een raket naar de heelal gaat dat de tijd hoe hoger die komt hoe sneller die tikt en op de aarde blijft ie maar hetzelfde.

Wat die man zegt dat is natuurlijk geen lul verhaal want dat kan ook niet hij berekent dingen met formules (wiskunde) en met wiskunde kun je dingen niet verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

In theorie is het wel mogelijk om in een andere tijd te kijken. Stel je zou een gigantische spiegel ergens in de ruimte plaatsen die op een afstand van 40 lichtjaar van de aarde. Als een veertigjarige man door een telescoop naar deze spiegel zou kijken, zou hij zijn eigen geboorte kunnen meemaken, doordat het licht al 40 jaar onderweg is. In de praktijk lukt dit natuurlijk nooit.

De mens is er nog niet in geslaagd snelheden boven de lichtsnelheid te bereiken. De LHC (Large Hadron Collider) haalt die afstand net niet. Als ik me niet vergis zijn er wel ooit snelheden geregistreerd boven de lichtsnelheid, die laten zien dat het mogelijk is om sneller dan de lichtsnelheid te reizen. De mens heeft deze alleen nog nooit kunnen nabootsen.

Ik denk ook niet dat de mens hier ooit in zal slagen. Ten tweede is het menselijk lichaam niet eens bestand tegen deze snelheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...