Jump to content

Tijdreizen mogelijk?


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    9

  • Gta-killer

    6

  • Pietje II

    6

  • Muay Thai

    6

Hmmm, het is natuurlijk best wel een zielig verhaal voor dat persoon, maar ik weet niet echt of tijdreizen mogelijk is, ze zeggen wel eens dat je 300.000km per seconde gaat, dat je dan ook in de toekomst zou kunnen komen, ik weet niet of zoiets echt wel mogelijk is, stel je gaat 300.000km per sec. en dan? Zie je dan zomaar ineens alles in hypermodern?

En ik snap die gast ook niet helemaal soms, met dat papiertje, en paperclip, best vaag verhaal eigenlijk.

Ik had het er laatst over met Natuurkunde, dit kan inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Bravo!

Masterlijke reactie waarop niemand een antwoord kan geven :tu: .

Geef je gelijk.

Ze zeggen Als je doodgaat, flits je door je leven. Bullshit? :?

Das een soort 'gezegde', dat wanneer je dood gaat, je alle gedachten nog een keer langskomen.

Alleen is er nog geen 'dood' persoon teruggekomen, dus of het waar is.

Who knows?

Ik weet niet mischien wel , het zou wel heel leuk zijn .

Maar ik denk dat het haast onmogenlijk is . Hoe kom je inhemelsnaam aan een wormgat :7 ?

Misschien als je sneller dan de licht gaat, dat je in de toekomst kan komen, maar of een menselijk lichaam tegen de 300.000 km/p kan, is ook een vraag, denk het zelf niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Bravo!

Masterlijke reactie waarop niemand een antwoord kan geven :tu: .

Ik ga een poging wagen.

Voor zover we kunnen aantonen, is tijdreizen wel degelijk mogelijk. Sterker nog, we zijn er allemaal op dit moment mee bezig: alles met een snelheid reist in feite door de tijd. Doordat we dit echter allemaal met ongeveer dezelfde snelheid doen, merken we daar weinig van. Om daar wel iets van te merken, zul je je eigen snelheid moeten verhogen. Hoe sneller je gaat, hoe langzamer "jouw" tijd wordt en dus hoe sneller je bij de toekomst aankomt.

Stel dat je een raket kon bouwen die een bizar hoge snelheid kan halen (ik heb geen idee over wat voor snelheden we hier praten; ik begreep dat zelfs de snelheid van het licht weinig zoden aan de dijk zet. Dat even terzijde). Je stapt in je raket en gaat met een noodgang rondjes rond de aarde draaien. Vanuit jouw optiek doe je dat een uur lang, maar aangezien jouw tijd langzamer gaat, kunnen wij in jouw uur al jaren verder zijn. Met andere woorden, je raket is in feite een tijdmachine waarmee je zojuist in een uur een paar jaar de toekomst in bent gegaan.

Klein nadeeltje, en dat is gelijk mijn antwoord op TheGuardians vraag: Hoe kom je terug in je eigen tijd? Je kunt met je raket alleen naar de toekomst, niet naar het verleden. Dat we nog nooit tijdreizigers gezien hebben, komt simpelweg doordat de tijdmachine nog niet uitgevonden is.

Moraal van dit verhaal: luie mensen worden sneller oud dan actieve mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed verhaal Lantyz, de meeste hier denken bij tijdreizen aan een machine waar je een jaartal invoert en dan kom je oppeens in de wereld op die tijd.. (dus ook naar geschiedenis toe, en dat je dan moet die mensen kan praten) Niet alles van tv geloven he..

Wat mij wel mogelijk lijkt is dat als je nu met een ruimteschip dat 2x de snelheid van het licht gaat. Als je dat een jaar lang laat vliegen. Dat als je dan met een grote telescoop de aarde van 1 jaar terug ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat de techniek ooit zo ver komt om zo snel te kunnen gaan. Een spaceshuttle gaat in de ruimte ongeveer 22.000km/u (op volle snelheid) en dan moet het lichaam al erg veel G-krachten verwerken. Dus laat staan als we op het snelheid van het licht moeten gaan reizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, mensen kijken teveel films. Want in de tijd reizen is natuurlijk onmogelijk, allemaal onzin praatjes.

Dat zeg jij zeker uit je eigen wiskunde ervaring of niet? Tuurlijk is tijd reizen niet ONMOGENLIJK als het met wiskunde word bewezen waarom is dat onmogenlijk? wiskunde liegt niet hoor en kijkt ook niet veel films.

Kijk aub de videos eerst voordat je domme comments plaatst...

Je zegt tijd reizen is onmogenlijk zonder enige argumenten erbij te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van mening dat het mogelijk is.....

Echter zijn we nog niet "slim en ontwikkeld" genoeg om dit technisch mogelijk te maken.

Maar waarom zou het niet mogelijk zijn??

Tijd is maar een relatief iets....

Wat is nu tijd ?? Dat kan ook niemand uitleggen. We hebben ooit eens met z'n alle bedacht dat een seconde is zoals we de seconde nu kennen... Maar dat is maar een bedachte definitie van tijd.... Maar wat tijd nu echt is ??

Einstein heeft in ieder geval de Algemene Relativiteitstheorie bedacht en ik moet zeggen....

Einstein heeft tot nu toe gelijk gehad in alles wat hij voorspelde en leerde.....

Dus waarom dan niet de Relativiteitstheorie ??

Maar voor dat deze bewezen kan worden of het wel of niet waar is... Moeten we ons eerst nog een stuk verder ontwikkelen voordat we daar zijn....

En voordat mensen roepen dat het gewoon allemaal niet kan.... In 1960 riepen ze ook dat we niet elkaar konden oproepen en praten ala Startrek......

startrek.jpg

En wie heeft er nu geen mobiel... ???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...