haai Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 terug heb ik nog nooit een theorie gehoord. En die zal ook nooit komen want als het ooit mogelijk zou zijn dan hadden we nu al lang een toekomst rijziger op bezoek gehad, want dan was die van uit de toekomst hierheen gekomen. dit is nog nooit gebuurt dus zal het ook nooit gaan gebeuren. De toekomst is nog niet gebeurd. Dus dat kan sowieso niet . Hoe weet je dat? Heb je een experiment waarmee dergelijke stelling te bewijzen is? Of gok je maar wat? toe·komst de; v 1 de tijd die nog komen moet Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 terug heb ik nog nooit een theorie gehoord. En die zal ook nooit komen want als het ooit mogelijk zou zijn dan hadden we nu al lang een toekomst rijziger op bezoek gehad, want dan was die van uit de toekomst hierheen gekomen. dit is nog nooit gebuurt dus zal het ook nooit gaan gebeuren. De toekomst is nog niet gebeurd. Dus dat kan sowieso niet . Hoe weet je dat? Heb je een experiment waarmee dergelijke stelling te bewijzen is? Of gok je maar wat? toe·komst de; v 1 de tijd die nog komen moet Waarom komt iedereen met die woordenboek nonsens? non·sens de; m onzin, wartaal Reageren
Nissan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Dan klopt het niet, want wat haai zei is geen wartaal . Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Dan klopt het niet, want wat haai zei is geen wartaal . Nee, maar wel onzin om telkens een woordenboek erbij te betrekken, alsof wij niet weten wat toekomst is. Daarnaast, Mania vroeg voor een stelling of bewijs waar uitgelegd staat of de tijd niet volgens een 'toekomstboekje' of dat wij die zelf bepalen, met die woordenboek meuk leg je het niet uit, of bewijs je ook niks, dus is het wel onzin, of zelfs wartaal omdat het een afleiding is op wat Mania daadwerkelijk bedoelde. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) toe·komst de; v 1 de tijd die nog komen moet Ja nou? Een woordenboekdefinitie is absoluut geen sluitend bewijs voor welke wetenschappelijke theorie dan ook. Je zult toch echt een experiment moeten uitvoeren die je theorie staaft. @M'n schatje hieronder :$ :$ :$, je kunt m'n post toch editen. Bewerkt: 3 september 2009 door Mania-92 Reageren
Jowx Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Stop nou eens met die quotepiramides!! Jullie zijn ondertussen lang genoeg lid om te weten dat zulke bergen met quotes irritant zijn. Zo moeilijk is het niet om alleen het laatste gedeelte te quoten.. Het is een REGEL, dus hou je er a.u.b. aan.. Reageren
hielkeh Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Of tijd reizen mogenlijk is weet ik niet, maar terug in de tijd kijken kan wel. Als ik een spiegel op 300.000 kilometer van de aarde af plaats, en er dan met een teloscoop naar kijk, zie ik in die spiegel wat er een seconde geleden gebeurde. Hoe verder je de spiegel van je vandaan plaatst, hoe verder terug in de tijd je kijkt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Of tijd reizen mogenlijk is weet ik niet, maar terug in de tijd kijken kan wel. Als ik een spiegel op 300.000 kilometer van de aarde af plaats, en er dan met een teloscoop naar kijk, zie ik in die spiegel wat er een seconde geleden gebeurde. Hoe verder je de spiegel van je vandaan plaatst, hoe verder terug in de tijd je kijkt. 2 seconden. Het ligt doet er 1 seconde over om de spiegel te bereiken en vervolgens weer 1 om terug de aarde te bereiken. Bij een afstand van 150.000km zou het wel om 1 seconde gaan. Reageren
hielkeh Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Of tijd reizen mogenlijk is weet ik niet, maar terug in de tijd kijken kan wel. Als ik een spiegel op 300.000 kilometer van de aarde af plaats, en er dan met een teloscoop naar kijk, zie ik in die spiegel wat er een seconde geleden gebeurde. Hoe verder je de spiegel van je vandaan plaatst, hoe verder terug in de tijd je kijkt. 2 seconden. Het ligt doet er 1 seconde over om de spiegel te bereiken en vervolgens weer 1 om terug de aarde te bereiken. Bij een afstand van 150.000km zou het wel om 1 seconde gaan. Damn, jij denkt nog na ook sorry, foutje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.