Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

Ziet er goed uit, alleen zou ik eventjes dat logo engels maken, en als je snel bent en LOD's maakt kan deze lot nog in release 0.1 ;). Ik bedoel daarmee dat je vandaag dan bij mij / andere gti-leader(s) je files moet inleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je goed kijkt naar screen1 kan je zien dat het gewoon een stukje van een raam is.

De textures zijn alleen niet van GTA SA.

Dit geeft een beter effect aan het huis vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

zoiets als dit? :sigaar: daar is geen drol aan om te maken hoor gizmo

http://media.putfile.com/sad7179 LoL

btw dit zit NIET in GTI maken jullie je maar geen zorgen :-(

maja ik wou het eerst ook maar toen was ik van gedachten verandert dat et eigenlijk nergens op slaat omdat het neit realistisch is dus ik ben tegen het idee.

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

Haha is wel een leuk idee.

Maar ik weet niet of dat zo 1/2/3 kan.

GizmO :bier:

Ik vindt het niet echt een leuk idee, wie kan er nou door muren lopen..., als dat in een kavel zit wordt dat gezien als bug.

Het is wel 1/2/3 te maken hoor, gewoon de muur in de coll verwijderen.

Het is een goed idee, inderdaad, en het is echt niet moeilijk om te maken, dat doe je gewoon met Flip, dan kan je ook gewoon in 3ds, in je Box kijken. Porbeer het maar eens

Uhh nee, filp is niet voor dat soort dingen. als je dat doet heb je een ontzichtbare muur.

@Twenty Eyes

Ik vindt het wel een mooi gebouw, alleen 1 ding... die raam texture naast de deur op het 2e plaatje slaat negerns op. En nog een comentaar :engel: : op het eerste plaatje helemaal links ziet er een beetje raar uit.

Dan bedoel ik dit dus:

post-855-1133873539_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is daar raar aan bradley ?

wat denk je zelf. :)

denk je nou is in dat je ook in het huis zou meoten kunnen rondlopen.

post-855-1133873539_thumb.jpg

ooit zo'n klein kamertje gezien met 2 ramen dat zou nooit kunnen in het echt. :)

voorderest ziet et er wel goed uit

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

ook al is dat een kamer dan zitten die ramen of erg hoog of zijn beetje te groot gemapped ik zou eerder er een 6 hoek van maken en even wat breder. gta is namelijk ook gewoon in meters gebouwd dus een kamer kan je in 3dsmax gewoon 6 maken word dus 6 meter volgens mij. maja als het eindresultaat maar een goed beeld geeft ingame :puh: hopelijk morgen meer nieuws over mijn lot of heel misschien vanavond nog.

Cya

Aad.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...