Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik post ook maar eens in dit topic. Elke dag neem ik even een kijkje in dit topic en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van wat jullie allemaal doen. Het ziet er allemaal zeer professioneel uit en ik kan ook niet wachten om GTI te zien als het klaar is. Vooral het ronddraaiende logo van Wauzie vind ik erg knap gedaan.

Jongens, ga zo door en maak er wat moois van.

_O_

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest overnieuw beginnen, echter is hij nu wel mooier en beter. Als hij bijna af is begin ik weer overnieuw, en dan zet ik hem pas ingame.

Polycount: 592 X 2 =-/+= 1200

kopievannederlandsevlag1di.th.jpg

Mooi gemaakt Bradley! Is dat een Austin Martin?

Link to comment
Delen op andere websites

super Bradley ik zie heb me niet nadoen :puh:

Nog 3 dagen en dan is het December!!

Het is al gemeld dat November hoogst waarschijnlijk niet gehaalt word.

;)

December word dus de volgende release datum.

We zien het wel komen. ;)

GhizmO :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg van Bradley H. op mijn kop dat ik hier nooit kwam. Dus vandaar mijn bezoek. Het ziet er allemaal echt heel mooi uit jongens, mijn complimenten. Ben zeer benieuwd naar de mod als hij uitkomt en ga hem dan zeker downloaden en spelen (ofschoon ik normaal geen mods gebruik). Voor die van jullie maak ik graag een uitzondering! :klap:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

super Bradley ik zie heb me niet nadoen :puh:

Nog 3 dagen en dan is het December!!

Tja, het ziet er naar uit dat het begin december wordt. We doen onze best om het zo snel mogelijk af te maken. We hebben er voor gekozen dat de Main er goed uit moet zien en dit vereist zijn tijd natuurlijk. Ik kan mededelen dat de main bijna af is (dankzij onze enige echte Eclipse! Proficiat btw :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Loooking better each day bradley ;)

i forgot that i made this bridge :bonk: originally made for another project i'm working on :sst:

anyway if you guy's want this as a bridge between Grand Tani and illnorth i'll get it finished, obviuosly needs retexturing but meh i decided to put it ingame just to test :puh:

gtisa106iv.th.jpg gtisa110rv.th.jpg gtisa128fy.th.jpg gtisa138gq.th.jpg

given the difference in height of the islands imo the best way of joining to illnorth is to smash a tunnel through the cliff and bring the road up somewhere else on illnorth :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...