Top Posters In This Topic

• Wauzie

• Bradley H.

• Jorge_F

• Eclipse

Top Posters In This Topic

Posted Images

Look's Great, KUTGW G-Force

Ik ben momenteel bezig met het modellen van een Kantane in de Zmodeler, maar hij is nog net op de helft, ik hoop als die goed genoeg is, dat die in GTI kan:

:D

post-8995-1132320497_thumb.jpg

Bewerkt: door Big Bear
Delen op andere websites

Dubbelpost Big Bear, deze 2 screens poste je al in het leden fora. Ook dit wordt als dubbelpost gezien. Als je de screens aan iedereen wilt zien post je het hier, en als je het aleen binnen de leden wilt laten zien in het ledenforum.

Over je zwaart..., hetzelfde antwoord als wauzie, nog niet goed genoeg.

Delen op andere websites

thanks for all the comments guy's, your island makes a great addition to Myriad :)

as for the name of the project ......... imho there won't be any name change, "Myriad Island's CMP" is a collective name for the whole mod and "Gran Tani" is now one of the many islands.

@wauzie: all i did was use the GTI-SA alpha pack that Eclipse sent to me on msn, i used all original dff's and txd's and colfiles, the ipl lines were moved by using 3DS Max and Kams Map-io scripts, i then renumbered all ide/ipl lines so that they did not clash with the current MI ID's. if you mean by CJ being all lit correctly lol i cheated for the screenshots and stood him in front of a car's headlight's ;)

@Big Bear: what does "KUTGW" mean ?

@aad: yes as soon as you guys bolt every mod available for GTI into a release pack i will redo the entire map and re-release the MI-GTI-SA 4 in 1 pack................hurry up guy's a want all the lot's :D

Delen op andere websites

Vet coca cola blikje, moet je daar geen toestemming voor vragen?

Je zou ook kunnen proberen om het cocacola blik op de grond te zetten, voor de ingang van een freettent.

Lol, een rietje :cab:

, Evildirk

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.