Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

@Wiepie ik vind het niet eentonig als je er 2 van naast elkaar zet, maar ik zou er niet vier dezelfde naast elkaar zetten.

(En ik weet dat dit niet mijn zaken zijn, maar normaal mag je hier alleen ingame screens can kavels die al klaar zijn posten.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erg mooi, je kan beter dit model nemen, en daar Variates in doen, dus 1tje zonder Garage, dat doe ik ook met mijn Bungalows :D

Tevens heb ik mijn 1e Bungalow geplaats, ik ga ook het land van het lot aanpassen, zodat het een beetje bos effect krijgt :D

Bungalow:

gtiscreen62we.jpg

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

Plaats je dan allemaal precies de zelfde op een rijtje?

Is dat niet erg eentonig en saai?

Nouja ze zien er wel erg mooi uit ;)

GizmO :bier:

Ik denk het wel, heb dit nog ergens in GTI gezien, maar als niemand dit mooi vind, doe ik het niet.

Dus zeg ff wat je er van van vind.

Wiepie ;)

het is net als rijtjes huizen

ik vind het VETJES wiepie

maar wat ik vind is Ingame zijn de garages 4keer zo hoog als cj zelf :?

kan dat nog gemodificeerd worden ?

Cheers

Tales

Link to comment
Delen op andere websites

@Tales,

dit slaat echt nergens op, niemand heeft een garage van 7 meter gemaakt.

@Big Bear,

Dat is het goede werk, ga zo door !, en meerdere keren hetzelfde model gebruiken mag echt wel, als je 9 bungalows wilt hebben kun je 3X3 doen (3 keer dezelfde), met een beetje varieatie is dat goed hoor. Precies zoals je al van plan was,

@Wiepie,

2 precies dezelfde is natuurlijk niet leuk meer :-(, dat ene villa´tje ziet er goed uit

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moet ik dan gewoon een met variatie doen of 3 verschillende maken?

En ik heb ook nog 2 probleempjes:

- Ik heb een trappetje gemaakt, maar ingame zie je die niet?

- Ingame zit een ruit texture er heel raar op op een ruit, maar in 3ds is ie wel gewoon goed?

Bewerkt: door Wiepie
Link to comment
Delen op andere websites

Wiepie, heb je van het model van de Trap, wel een nieuw .dff gemaakt een nieuwe .col file aangemaakt, anders heeft het geen nut, en heb je wel de Ouwe .dff delete, en de Nieuwe toegevoegd?

Veel Succes :Y

Dat kan idd Brad, maar ik zat er over te denken, om het hele landscahp van hte lot aan te passen, en dan en beetje de zelfde bungalowtje te nemen, maar dan 1tje met een terassje

Link to comment
Delen op andere websites

Wiepie, heb je van het model van de Trap, wel een nieuw .dff gemaakt een nieuwe .col file aangemaakt, anders heeft het geen nut, en heb je wel de Ouwe .dff delete, en de Nieuwe toegevoegd?

Veel Succes :Y

Dat kan idd Brad, maar ik zat er over te denken, om het hele landscahp van hte lot aan te passen, en dan en beetje de zelfde bungalowtje te nemen, maar dan 1tje met een terassje

Moet ik dat trappetje apart exporteren dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...