Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er vet uit Wauzie :klap:

Misschien zou je zo'n loket met een slagboom erbij kunnen zetten en dan een bord met: $9.95 per uur. :bonk:

Het is maar een idee. Ziet er voor de rest zeker wel strak uit :Y

, Evildirk

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt misschien niet in de 1e beta :-( ,

Het is nog erg wip, zitten nog veel gaten in en textuur bugs...,

Maar het wordt zeker wel mooi :D

62gc.th.jpg

Ik ben nu echt Masaal aant werk gegaan, (veel kavels tegelijk, zodat het allemaal wat meer 1 stijl wordt).

Het werkt zeerzeker sneller,

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gemaakt wauzi en als de rest van je gebouwen ook nog erbij komen vormt het allemaal wel een mooi geheel ik dacht eerst nee he neit weer betonnen blokken met parkeer vakken erop maarja het word toch wel grappig zo misschien ga ik binnenkort mijn lot ook simpel volbouwen met generic objecten en kleine cinema ofzo heb enkel geen idee over hoe ik cinema of theater eruit gaat laten zien dus fans enige suggesties kunnen via pm gestuurd worden

:puh: Klein stukje van me lot :puh: zoals je ziet is er nog precies 1 plaats voor gebouw dus fans als jij met het doorbrekende idee komt kan je worden vermeld in de credits van mijn lot :puh:

:klap::engel::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie villa Big Bear maar zijn die hekjes nou gemaakt met alpha textures of niet?

en jorge F het zie er wel mooi uit maar probeer ze ff iets echt te maken realistischer ofzoiets bedoel ik. succes he. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...