PizzaTonno Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Als iedereen positief is over mijn lot, probeer ik het vanavond laat nog te release, het moet alleen nog opgevult worden met generic objecten en lods krijgen, ik zie opeens op die foto dat het hek neit goed is maar dat is nauturlijk geen probleem om te fixen Bewerkt: 6 december 2005 door kaaspizza
Bradley H. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ziekennlijk goed gewoon, ga zo door ! kijken of ik ook nog tijd heb om mijn kavel eraa te sluiten
Aad Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Mooi gemaakt man. en als ik je niet meer op msn spreek paar tips voor verbetering. Probeer dat rode/roze gebouw ff meer textures te geven dit breekt het eentonige look. je kan dit doen door de platte gedeeltes boven die balken een dak texture geven wat nu rood is op platte gedeeltes dus kan je lichte daktegel texture geven waardoor het beetje breekt. maar wel grappig gemaakt hoor.
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ziet er erg mooi uit bierpizza. @Wauzie. In de kerst stemming? Leuk gedaan (Sig/ava) GizmO
Wauzie Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (Ja ....de nieuwste skin heeft ervoor gezorgd dat ik er zin in had ).
Matiscus Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Mooi, echt heel mooi. zaterdag ga ik ook mijn model proberen te releasen. @wauzie, die mutsjes zijn gewoon grappig Leuk idee.
Aad Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Even een kleine opmerking voor het publiek dat al zo lang zit te wachten op de release van GTI het komt vaak voor dat veel mensen nog erg bezig zijn met hun gebouwen en het echt heel graag af willen hebben voor de eerste release vaak word de release hierdoor uitgesteld en weer geupdate totdat er echt een complete package uitkomt. vaak word niet alles afgemaakt ook is dat niet echt nodig omdat de lots zelfs na de release nog wel kunnen worden gereleased dit blijft toch nog onder de GTI leden dus het publiek moet dan weer wachten tot 2de release voor de nieuwe lot's die er dan weer bij zijn gekomen na eerste release. voor zo ver de opmerking en kleine mededeling en dan nu wat er allemaal nog in GTI gaat komen van mij.
Aad Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nu hoop ik um nog goed te krijgen ingame ik heb namelijk een aantal bugs met de colfile die niet blijkt te werken of offset is dus misschien word het niets maar ik wil toch dit gebouw heel graag goed ingame hebben.
MoXeGy Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 mooie parkeerplaats leuk om over te racen als er een schans bij staat
Aad Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 zelf zonder schans red je het hoor de opritten zijn al aardig lang en staan ongeveer onder hoek van 30 graden dus met wat snelheid vlieg je er zo overheen en ik denk dat ik me gebouw op de voorkant ff opniew ga moddeln in 3dsmax naja alleen de colfile dan ik rij er nu telkens doorheen vage zooi :s
Twenty Eyes Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Ik ben weer bezig geweest met mijn kavel: screen1: screen2: screen3: screen4: screen5: Bewerkt: 17 december 2005 door Twenty Eyes
Aad Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Mooi gemaakt Twenty Eyes maar die bankjes lijken iets te groot ik zou ze wat kleiner doen of ingame bankjes gebruiken.
Twenty Eyes Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik verklein de bankjes dan liever Toch bedankt voor het idee.
Recommended Posts