~> GizmO <~ Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Wow mooi gemaakt twenty eyes. Vooral die bankjes. Leuk ontwerp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Dankjewel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Ja man.. erg mooi gemaakt. Bewerkt: 18 december 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rollerman Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 jongens: 1 woord: G E W E L D I G!!! ik vind het heel knap want jullie hebben gwoon je iegen game eigenlijk gemaakt, ik zou het graag leren wat jullie doen maja gti is toch voor gta sa fnie??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Eerst gingen ze het voor VC doen,maar dan zijn ze overgestapt naar SA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 *Bumpy* Ik ben nu bezig met mijn kavel maar ik ben op moment inspiratie loos. Dus wat zou ik er nog bij kunnen maken? Het word een soort zee restaurant. BVD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Ziet er leuk uit, maar vanag deze screen ziet het een beetje nep uit dat alles zover oversteekt richting zee. Dit gevoel zou ik proberen weg te werken door iets minder te laten overhellen en dunnere/smallere en meer palen neer te zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Ziet er mooi uit gizmo maar netzoals wauzi al zegt ik zou meer palen toevoegen onder het plateu. Misshcien meer iets van een Houten frame, met veel driehoeken erin geeft beetje realistische look en en tweede het ziet er ook nog eens erg mooi uit als je dat zou doen. en ohja zoals je in normale gta-sa heb zijn er vaak onder de plateus zoals jouwe paden van hout gemaakt misschien ideetje om ook iets te doen met het strand onder, bij je gebouw. voorbeeldje van houten constructie voor onder je gebouw. http://www.hku.hk/mech/sbe/case_study/case...ructurepic3.jpg als je de driehoeken klein genoeg maakt scheelt het een hoop poly's in je colfile want dan kan je gewoon een vlak maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Oke komt goed. Ik ga er nu aan werken. Post zo mijn resultaat. [EDIT] Bedoelde jullie zoiets als dit? Bewerkt: 3 januari 2006 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Gizmo dat is prachtig. Ik ben ook terug inspiratie loos. Zoals altijd de laatste tijd. Maar ik vind het een heel mooi gebouw. Misschien kan jij mmij wat inspiratie geven. Ik zou opzij ook nog zo een paal met een X maken. en dan in zee zetten. Dan is het echt TOP. Bewerkt: 3 januari 2006 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Misschien een dakterrasje erboven op? En dan een trappetje naarboven, zou geinig zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) @Matiscus Hoe bedoel je precies ? ik snap het niet helemaal. @Viceagent Ik zou graag willen maar ik zit al erg hoog met met aantal poly's. Bewerkt: 3 januari 2006 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Zier er super goed uit giz Matiscus bedoelt volgens mij zo'n paal maken: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 @ViceagentIk zou graag willen maar ik zit al erg hoog met met aantal poly's. heb je die hekjes rondom gemaakt of met alpha? als je hebt gemaakt hebt zou je daar alpha texture voor kunnen gebruiken scheelt erg in de poly's en verkleint kans op col bugs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Hoe bedoel je col bugs? Het hekje is niet alpha maar ik hem heb al ingame getest en het enige probleem was de ingang. Die soort boog aan beide kanten. Maar die is nu vervangen door een bugloze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts