Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het ziet er wel mooi uit gizmo maar ik bedoel zoals je ook al in gewone san andreas ziet dat er veel houten frames worden gebruikt en dat vind ik er persoonlijk even mooier uitzien dan die gigantisch grote palen hier ff een voorbeeldje.

structure5ee.th.jpg

en dan nu ook nog ff een kleine update van mijn gebouwtje het is klaar om ingame gezet te worden misschien ga ik nog wel wat aparte dingetjes op het dak zetten maar daar maak ik dan gewoon een generic object van scheelt me hoop werk voor me andere gebouwen.

optimized5ob.jpg

Cya

Aad.

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

gewoon aan alle zijkanten van dat oppervlak,

aan de onderkant nog 3 van die balken vlakken zodat dat ding steunt op die balken

Ziet er goed uit aad

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:
zijn er al huizen of winkels waar je binnenkan ??

Daar word aan gewerkt en waarschijnlijk als ik er nog tijd voor heb zal je ook in het bovenstaande geshowde gebouw kunnen zodat je met een trap via de binnenkant naar het helipad kan gaan. Het zal niet zoveel voorstellen maar toch het lijkt me leuk om toch wat erin te maken. en als ik zo een beetje heb gekeken naar de rest van de gebouwen werkt bradley ook aan wat interiors/ binnenruimtes.

En ik hoop dat we weer snel aan de slag kunnen met mappen GTI en MI zal wel bijna bij elkaar gevoegd zijn rond nu. :engel::engel:

Geplaatst:

Interieuren lijken mij idd een stuk vetter, ik heb zelf al geprobeerd om iets te maken mja dan moet ik eerst weer int_img erin zetten anders lukt t niet.

Geplaatst:

Het hoeft niet persee hoor om die int.img weer te gaan gebruiken je kan ook gewoon een interior maken als een object en vervolgens wat enexs plaatsen om erin te komen maarja het kan ook dat je in de map files aangeeft dat het een interior moet zijn en dat je het gebruikt als een echte interior. het enigste verschil is dat interiors later worden geladen dan normale objecten waardoor je game vaak sneller runt.

Geplaatst:
Het hoeft niet persee hoor om die int.img weer te gaan gebruiken je kan ook gewoon een interior maken als een object en vervolgens wat enexs plaatsen om erin te komen maarja het kan ook dat je in de map files aangeeft dat het een interior moet zijn en dat je het gebruikt als een echte interior. het enigste verschil is dat interiors later worden geladen dan normale objecten waardoor je game vaak sneller runt.

Ja ok, maar ik kan zelf geen objecten modellen :puh: en als je objecten van het spel zelf gaat gebruiken (zoals die van gen_int3.IPL/IDE, dan werkt dat niet omdat er geen int_img is.

Geplaatst:

Dat klopt en daarom maken de meeste members van GTI hun eigen Interior en voegen vervolgens de flags toe in de IPL en IDE voor het een apart interior te maken dus geen standard object dat altijd geladen word maarja voordat alles ingame kan worden gezet moeten we eerst wachten op de Final coordinaten van Myriad en GTi ik weet ze al wel deels maar GTI moet nog wel wat verschoven worden om alles te plaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb mijn kavel af, behalve dan de generic objects en de interieuren.

Wat vinden jullie ervan?

Screen1:

23vc.th.jpg

Screen2:

37kn.th.jpg

Screen3:

41zx.th.jpg

Screen4:

51jg.th.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Ziet er goed uit, maar ik zie op je laatste render ergens achterin een hoek een Billbaord zitten, die helemaal wit is, hoort dat of komt dat van de render? Eventueel kan je ook nog bij het huisje helemaal links iets leuks in de tuin doen, bijv een zwembad of iets dergelijks :) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...