Eclipse Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 lijkt me KEI vet als dat gemaakt kan worden...die past veel beter in Vice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Goed idee...maar ik blijf een voorstander van de gang auto's, die ik tevens veel belangrijker vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) lijkt me KEI vet als dat gemaakt kan worden...die past veel beter in Vice wat dachten jullie ervan als we gewoon geen vliegtuigen maken..., die vliegtuigjes hangen nu men neus uit..., vliegtuigen in het water horen gewoon niet als het over het land niet kan, dan wordt het gewoon moeilijk... Mischien kunnen we beter iets anders verzinnen, er komt immers openbaar "vliegvervoer" dus dat is niet zo´n probleem "dan moeten er wel 2 vliegvelden zijn" EDIT: Ik volg wauzie dus "die gangswagens zijn veel belangrijker" Bewerkt: 15 april 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 lijkt me KEI vet als dat gemaakt kan worden...die past veel beter in Vice wat dachten jullie ervan als we gewoon geen vliegtuigen maken..., die vliegtuigjes hangen nu men neus uit..., vliegtuigen in het water horen gewoon niet als het over het land niet kan, dan wordt het gewoon moeilijk... Mischien kunnen we beter iets anders verzinnen, er komt immers openbaar "vliegvervoer" dus dat is niet zo´n probleem "dan moeten er wel 2 vliegvelden zijn" EDIT: Ik volg wauzie dus "die gangswagens zijn veel belangrijker" dat zou wel leuk zijn, zo iemand (eclipse ) niet z'on filmpje kunnen maken waarin je ziet dat tommy naar het andere vliegveld vliegt??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Dat kan ik idd...maar zover zijn we nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 maar als hunter toch geen lots heeft of wel? dan kan hij mischien toch op het laatst het vliegtuig maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B) : wat vinden jullie ervan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ik vind hem mooi, je moet alleen wel opletten dat het dezelfde kleur groen is als de hud... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ziet er goed uit en nu groen toch de font kleur is is het extra goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) ja weet ik, maar de wapenplaatjes in de hud maak ik ook, dus dan gebruik ik daar al dezlfde kleuren voor EDIT: dit was een reactie op timotees Bewerkt: 15 april 2005 door Vortex Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B) : wat vinden jullie ervan? ziet er netjes uit..., maar misschien toch beter iets anders voor GTI, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B) : wat vinden jullie ervan? Heel mooi vortex, misschien de hakkels nog ff fixen aan de rond kant en dan is hij perfect @Bradley, als je hem niet goed genoeg vind maak je er maar fijn zelf een <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Vette shit hoor Vortex.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B) : wat vinden jullie ervan? Heel mooi vortex, misschien de hakkels nog ff fixen aan de rond kant en dan is hij perfect @Bradley, als je hem niet goed genoeg vind maak je er maar fijn zelf een <_< ik zeg niet dat hij niet "goed" is aleen die "hakkels" zoals jij het noemt vindt ik een beetje raar deruit zien... EDIT: iets ronder dus Bewerkt: 15 april 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Wrrm zei je dan eerst :huh: ?: maar misschien toch beter iets anders voor GTI, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts