Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

ik raad je sketchup aan, met 3ds max is het Idd moeilijk de details te maken (ramen, dueren, etc.)

met sketcup had ik zo´n gebouw of iets wat daar op lijk namenlijk zo af, kijk maar

36_1113671449.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

to go back on topic:

hier is nog een screenie van een gebouw...

mijn benzinestation:

http://img162.echo.cx/my.php?image=plaatje...ebenzine1wx.png

ik heb voor beide ( deze en mijn museeum)alleen nog maar een paar textures nodig!

Omg ziet er mooi uit Timotees.. :)

Tanken is duz ook nodig in GTI... Ik ga lekker freebees sparen.. :puh:

gaan we ook een tankmod doen ?, hij moet wel een volle tank hebben anders is het zo vervelend...

Link to comment
Delen op andere websites

Srry dat ik het zeg maar tanken vind ik maar irri <_<

je tank gaat altijd leeg op eeen slecht moment..., ik ben er ook niet echt voor..., jullie ook niet dus dat is fijn :)

misschien is dit wel leuk...

als je tankt dat je dan het zelfde krijgt als de NOS mod...

Link to comment
Delen op andere websites

Srry dat ik het zeg maar tanken vind ik maar irri <_<

je tank gaat altijd leeg op eeen slecht moment..., ik ben er ook niet echt voor..., jullie ook niet dus dat is fijn :)

misschien is dit wel leuk...

als je tankt dat je dan het zelfde krijgt als de NOS mod...

Jah als ie leeg is op slecht moment is het idd lullig maare, tanken is wel realistisch.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon voor de lol, met een grote tank, zodat je niet te vaak hoeft te tanken, en trouwens, tegen de tijd dat dan ongeveer je tank leeg is hep ie weer ee nieuwe gejat omdat ie of te beschadigd was of omdat je was waar je zijn moest. voor de gene die willen tanken is dat dan gewoon leuk om te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wel, maar we gaan voor de fun in deze mod........

Jah das waar maar er zijn ook mensen die wel willen tanken (fa leuk en lollig) en mischien wel meerde personen... Duz mss kunnen we wel voten ofzo..? Als een democractie.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

het maakt mij niet zoveel uit, zal ik een nieuw topic +poll erover openen?

Ik vind alleen wel dat ie dan niet zo snel leeg moet gaan, dat is heel iri...

Als ie komt, ik kan dat niet maken hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon voor de lol, met een grote tank, zodat je niet te vaak hoeft te tanken, en trouwens, tegen de tijd dat dan ongeveer je tank leeg is hep ie weer ee nieuwe gejat omdat ie of te beschadigd was of omdat je was waar je zijn moest. voor de gene die willen tanken is dat dan gewoon leuk om te doen

dan is het helemaal nutteloos..., waarom onze moeite doen voor een tankmod als niemand tankt omdat het niet nodig is ?

*thimotees*

doe dat maar niet, ik en eclipse zijn er al overeens dat we het maar beter niet doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...