Vortex Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 die hakkels zijn helaas niet (fatsoenlijk) weg te werken, omdat de texture maar 128x128 groot is, vallen er kleine stukjes buiten, maar als ik hem kleiner maak valt er een stuk radar buiten... ik zal eens kijken of het me tog nog lukt
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Wrrm zei je dan eerst :huh: ?:maar misschien toch beter iets anders voor GTI, zo ben ik... - te snel met een mening geven - en mijn mening verkeerdt "uitleggen" komt nog wel goed :unsure: ik heb er voorderest niks aan toe-te-voegen maar misschien ziet het er leuker uit het beeld omtedraaien..., zodat de bollekant naar binnen kijkt, of is dat al zo ?
Vortex Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 de bolle kant 'kijkt' nu naar het midden van het scherm als je dat bedoelt, zo vint ik het wel het mooiste
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 de bolle kant 'kijkt' nu naar het midden van het scherm als je dat bedoelt, zo vint ik het wel het mooiste ohh okeey dat was dat ik bedoelde..., ik dacht namenlijk dat het andersom was
Vortex Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 oke dan is het goed.... wort die van mij de radardisc die ook in gti komt?
Eclipse Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Denk het wel..of iemand moet met iets mooiers aankomen...Dan gaat die radardisk natuurlijk in GTI
S.W.A.T Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik heb een nieuw geweer gemaakt namelijk de m1 carbine
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik heb een nieuw geweer gemaakt namelijk de m1 carbine Wederom vakmanschap.. B)
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Denk het wel..of iemand moet met iets mooiers aankomen...Dan gaat die radardisk natuurlijk in GTI ik denk niet dat er meer komen dus, het is wel bijna zeker ja... *swat, het ziet er weer mooi uit
Robienske Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) Hier heb ik een radardisc: EDIT: woops, foutje, hier heb je de twee textures. Je kan ze vervangen in Vice TXD. radar.zip Bewerkt: 16 april 2005 door Robienske
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen...
Robienske Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen... Ok, ik heb ff de screen door de textures vervangen. De radar in het spel ziet er beter uit dan op de screen. Ik kijk nu nog eens om in verschillende groene tinten te gaan.
Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Hier heb ik een radardisc:EDIT: woops, foutje, hier heb je de twee textures. Je kan ze vervangen in Vice TXD. Echt vet.. Nu weet ik niet welke ik mooier vind die van jou of Vortex.. :rolleyes: :lol:
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen... Ok, ik heb ff de screen door de textures vervangen. De radar in het spel ziet er beter uit dan op de screen. Ik kijk nu nog eens om in verschillende groene tinten te gaan. liver die van vortex..., die van robienske is iets "te" simpel, hij lijkt zoiezo erg op de standaart uit VC
Recommended Posts