Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen... Ok, ik heb ff de screen door de textures vervangen. De radar in het spel ziet er beter uit dan op de screen. Ik kijk nu nog eens om in verschillende groene tinten te gaan. liver die van vortex..., die van robienske is iets "te" simpel, hij lijkt zoiezo erg op de standaart uit VC Ik vind hem helemaal niet lijken op die van VC.. :blink: Lijkt meer op een radar uit een RPG.. (positief) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Ik heb liever die van vortex, alhoewel die van robienske ook mooi is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eey ,ik heb iets gemaakt maar ik weet niet hoe ik het hierbij moet zetten want ik wil het zo graag . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Screentje plaatsen?? Druk op printscreen en ga naar paint.....druk op control + v. Maak je screen wel kleiner dan 640x480. Ga naar www.imageshack.us en upload je picture......kopieer dan de 1e link (hot for forums staat erachter) en plak die hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) er staan een paar dingen en vakjes ,wat moet ik doen ?? Bewerkt: 16 april 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eey ,ik heb iets gemaakt maar ik weet niet hoe ik het hierbij moet zetten want ik wil het zo graag . wat heb je dan gemaakt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 een hele puntige hamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 er staan een paar dingen en vakjes ,wat moet ik doen ?? kopieer de tekst uit het bovenste balkje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) hier is het Bewerkt: 16 april 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 een hele puntige hamer het ziet er niet echt uit als een hamer :blink: , meer alsof de duivel is opgestaan... en met dat wapen iedereen dood gaat steken :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ja ,je hebt echt helemaal gelijk ,dat was positief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 idd....dat ding is wel lollig maar het is niet egt een wapen...... misschien kan je hem aanpassen zodat hij een beetje op een bestaand wapen lijkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) bestaat de minigun dan ook ??? ik laat mijn fantasie los ,is dat goed ?? want wat moet ik er dan van maken ?? Bewerkt: 16 april 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Dat moet je zelf even bekijken, welk wapen er het meest op lijkt en die daar een beetje op aanpassen...dan komt het wel goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) P.S *peter99* we hebben al een paar wapenmakkers die mooie wapens maken..., ik denk zoiezo niet dat we nog een wapenmaker nodig hebben ook omdat de wapens al bijna af zijn... misschien kun je proberen gebouwen te maken etc..., die zijn zoziezo veel makkelijker te maken dan wapens Bewerkt: 16 april 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts