Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat is wel heel moeilijk, dat is denk ik scm werk...

EDIT:

hier is nog een plaatje van mijn "bunker" er zit nu een grote garage bij, eigenlijk moet er nog z'on deur bij, maar ik weet niet hoe dat moet...

plaatjebunker8sj.th.gif

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit, hoe je die deur erbij doet:

Je maakt een vierkant op dat vlak. Je pakt de tool om vlakken uit te rekken en drukt de muur iets in zodat er een deur ontstaat.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel heel moeilijk, dat is denk ik scm werk...

EDIT:

hier is nog een plaatje van mijn "bunker" er zit nu een grote garage bij, eigenlijk moet er nog z'on deur bij, maar ik weet niet hoe dat moet...

plaatjebunker8sj.th.gif

Heel mooi werk...Ik ben benieuwt of het dadelijk wel allemaal werkt in de mod en hoeveel bugs er dan in zitten ;) (in het algemeen met alle dingen samen bedoel ik)

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel heel moeilijk, dat is denk ik scm werk...

EDIT:

hier is nog een plaatje van mijn "bunker" er zit nu een grote garage bij, eigenlijk moet er nog z'on deur bij, maar ik weet niet hoe dat moet...

plaatjebunker8sj.th.gif

ik snap niks van scm werk en zo . :D

Link to comment
Delen op andere websites

als iedereen zorgt dat er niet veel bugs inzitten, dan zullener in de hele mod ook niet al te veel bugs zitten...

p.s. bedankt voor jullie complimenten!

Maar soms kan je er niks aan doen....laatst had ik een object met sketchup gemaakt, helemaal goed...zo min mogelijk lijnene getrokken, en er zoveel mogelijk uitgegumpt. Ik kom in VC en er zitten een stuk op 5 onzichtbare muren op vreemde plekken.

Link to comment
Delen op andere websites

als iedereen zorgt dat er niet veel bugs inzitten, dan zullener in de hele mod ook niet al te veel bugs zitten...

p.s. bedankt voor jullie complimenten!

Maar soms kan je er niks aan doen....laatst had ik een object met sketchup gemaakt, helemaal goed...zo min mogelijk lijnene getrokken, en er zoveel mogelijk uitgegumpt. Ik kom in VC en er zitten een stuk op 5 onzichtbare muren op vreemde plekken.

mmm, ja maar pech kan je natuurlijk altijd hebben..., dit soort dingen gebueren meestal aleen met sketchup :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is altijd, bij de makkelijkste en de eenvoudigste programma's gaat het meeste fout. Een tweede bug uit Sketchup is dat de textures in VC veel en veel donkerder lijken. Het is meestal geluk hebben. Maar gum toch altijd de meeste lijnen uit, laatst had Eclipse een brugje gemaakt en (ik was erbij) de overtollige lijnen waren niet uitgegumt. In VC konden we niet onder de brug doorlopen omdat er een onzichtbare muur zat. Na het uitgummen van de lijnen was dat probleem weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is altijd, bij de makkelijkste en de eenvoudigste programma's gaat het meeste fout. Een tweede bug uit Sketchup is dat de textures in VC veel en veel donkerder lijken. Het is meestal geluk hebben. Maar gum toch altijd de meeste lijnen uit, laatst had Eclipse een brugje gemaakt en (ik was erbij) de overtollige lijnen waren niet uitgegumt. In VC konden we niet onder de brug doorlopen omdat er een onzichtbare muur zat. Na het uitgummen van de lijnen was dat probleem weg.

mmm, goed dat je het zegt, ik had namenlijk met mijn eerste gebouw een soort vergelijkbaar geval...

WAUZIE*, maar als je bijvoorbeeld textured kunnen die "overbodige lijnen" juist wel goed uitkomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Soms wel maar meestal heb je er dan nog heel veel over.

had ik het goed, dat vooral die "pikzwarte" lijnen kwaad doen ?, of zijn het gewoon de lijnen in het algemeen ?

ik heb P.S ook niet stilgezeten..., ik ben al begonnen met "gebouw 7" ik tel noukeurig :D

het is een politiebuero met lift ;) op het dek komt een helicopter te staan..., heb gedult ik zoek de perfecte textures ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...